MFMM - verzamelpunt: Knooppunt Gorinchem

Yeah, was erg lekker weer vandaag :)

Maar eens even iemand meegenomen achterop over de dijk naar Zaltbommel, ns kijken of we meer motorzieltjes kunnen winnen })

Ik kom ook uit Gorinchem. De Bandit 400 staat al klaar, maar helaas haal ik mijn A-tje waarschijnlijk net te laat om mee te mogen rijden. :(

Laatst bewerkt:
doen we van te voren nog een paar rondjes klaverblad of daarna??
kan ook allebei natuurlijk

Als jullie een paar rondjes klaverblad doen, rij ik door en komen we tegelijk aan :+

@ Uriahtvk: hoe hard (langzaam) ie gaat heb ik nog niet getest, heb de 16e mijn examen ;)

@ Eigenwijs zusje; hebben we dezelfde *D?!?!
Ik zie dat je bij EMO lest, die zitten toch in Almkerk/Arkel? Staan goed bekend in de regio!
Wanneer moet je afrijden? Ik zie in het rijlesserstopic:
AVB: 7-5-2010, AVD: ??-4-2010 Je mag toch je AVD pas doen als je je AVB hebt?

:W tot 2 mei allemaal (mocht ik de 16e mijn A'tje halen)

Als jullie een paar rondjes klaverblad doen, rij ik door en komen we tegelijk aan :+

@ Uriahtvk: hoe hard (langzaam) ie gaat heb ik nog niet getest, heb de 16e mijn examen ;)

Ik zie dat je bij EMO lest, die zitten toch in Almkerk/Arkel? Staan goed bekend in de regio!

Ik zat ook bij EMO :Y

Ow, wat daar staat klopt niet. Ik heb 7 april AVB examen en hopelijk eind april AVD, maar ik weet niet of ik dat red. EMO is niet zo super groot en koopt dus niet zo heel veel examens in. Pas als ik AVB binnen heb, boekt hij een AVD examen dus het is nog maar de vraag of er dan eind april nog plaats is. Maar goed, dat zien we dan wel weer. Eerst maar zien dat ik theorie en AVB in 1 keer haal. Jij alvast veel succes voor de 16-de!! Wat zal het heerlijk zijn om zonder oortje te rijden en helemaal zelluf te bepalen waar je heen gaat. *D

In de basis hebben we idd dezelfde motor, alleen heb jij de naked versie en ik een volle kuip (zie fotootje onder mijn naam). (Ik neem tenminste aan dat het de zwarte is onder jouw naam).

@ Phyllis heb je bij Otto-Hans gelesd? Ik heb meestal Otto-Hans, heb 1 keer Peter gehad en krijg volgende week 3,5 uur les van Perry. Perry heb ik pas een kwartiertje gehad, kwam heel prettig en rustig over.

Laatst bewerkt:
Wat leuk :)
Ik heb m'n A ook bij Otto-Hans van EMO gehaald en mijn broertje lest momenteel ook bij hem.
De andere instructeurs ken ik niet.

Maar de lessen daar zijn me goed bevallen. Vind het ook wel prettig dat hij met VRO-cursussen bezig is en dus net iets meer dan een gewone instructeur is.

Laatst bewerkt:
@ Eigenwijs zusje; ik zocht idd naar een grotere foto van jouw bandit (avatar is zo klein). Niet gevonden, maar nu is me alles duidelijk! ;) Wat een verschil hè naked of met volle kuip!

Hoop dat je je A'tje snel hebt, dan kan je nog lekker lang van van het seizoen genieten :]

@ Eigenwijs zusje; ik zocht idd naar een grotere foto van jouw bandit (avatar is zo klein). Niet gevonden, maar nu is me alles duidelijk! ;) Wat een verschil hè naked of met volle kuip!

Hoop dat je je A'tje snel hebt, dan kan je nog lekker lang van van het seizoen genieten :]

Ik hoop het ook! Nu de motor er is, kan ik helemaal niet meer wachten!

Zal 'em even in het groot showen...

full

Nu jij! ;)

Laatst bewerkt:
Wat leuk :)
Ik heb m'n A ook bij Otto-Hans van EMO gehaald en mijn broertje lest momenteel ook bij hem.
De andere instructeurs ken ik niet.

Maar de lessen daar zijn me goed bevallen. Vind het ook wel prettig dat hij met VRO-cursussen bezig is en dus net iets meer dan een gewone instructeur is.

Hij werd aangeraden door mijn buurjongen die daar ook zijn A-tje gehaald heeft en ik moet zeggen dat het me goed bevalt. Dat eigen terrein is ook ideaal.

Ik heb van alle drie gehad, maar meeste van Otto-Hans.
Paar keer AVB van Perry, hij vond mij grappig :+ Omdat ik zo volhoudend was om steeds een oefening opnieuw te doen als die niet lukte (stiekem was dat omdat ik dan een rondje kon rijden op het terrein :] )
Peter paar keer gehad, maar niet zo heel vaak. Maar daarbij lukte de langzame slalom eindelijk na een les zowat alleen maar dat doen :+

Jij draait! *D

Ik zie dat jij waterkoeling hebt, dat heb ik niet. Is de achterkant is verhoogd of lijkt het zo door de hoek waaruit de foto is genomen? Knap achterlicht! Het ziet er lekker sportief uit!

Die van mij is uit 1993 en die van jou? (Volgens mij zijn we zwaar off-topic bezig zo) :$

Laatst bewerkt:
Nou, laatste off-topic post dan; mijne is van 1992 maar het blok van 1994 (als ik het goed heb) heb hem zo gekocht via MF! Komt nog wel rode rimstriping op en -als het goed is- nog ronde mat zwarte spiegels! Ik kwam de advertentie tegen en was gelijk verkocht, alleen nog even kijken hoe die 400 cc uitpakt...

Ontopic; is er eigenlijk al een vertrektijd bekend en een route?

9:45 Route wordt nog over gediscussieerd ;)

Die emorijschool, zijn dat die mannen met die groene kawa er6n en de instructeur op een bmw r1200 gs die ik hier in gorinchem wel s zie rijden?

Dan ook maar een plaatje van mijn motor :]

eamtzn.png

@ El Sayal Emo rijdt met zwarte Honda's CBF 500 & 600 en oranje hesjes. De instructeur rijdt wel op een BMW R1200 RT.

En ontopic; STEL dat ik mijn rijbewijs op tijd heb dan zou ik het leuk vinden om mee te rijden.

Laatst bewerkt:
Wie gaat er mee?

1. Uriahtvk
2. André
3. Wainski
4. El_Sayal
5. blola
6. Kawasaki_Chick
7. Zen_78
8. micb
9. Richard117
10. kawagekmichel
11. timmy-b1
12. TTussengas
13. Eigenwijs zusje (ovb rijbewijs!)
14.
15.

EMO rijdt met Honda CBF500 en CBF 600.
Ik weet wie je bedoelt met die Kawa's, kan alleen niet op de naam komen.

En als we dan toch met foto's aan de slag gaan.
Mijn Fazer en GS500e, waarvan de laatste te koop staat ;)

40510ffd00cfa2fe3815c5849470e97c

01f202cb00f14272234e13c17d724dcf

Terug
Bovenaan Onderaan