MFMM - verzamelpunt: Knooppunt Gorinchem

Dijk is leuk rijden natuurlijk, misschien tot Vianen en daarna snelweg opduiken?

Ik ben de vorige keer de andere kant juist opgegaan, naar Tiel over de dijk dan een stukje A15 tot aan Rhenen en daar de provinciale weg op naar Veenendaal. Het is leuker rijden, maar de snelweg is natuurlijk een stuk sneller :)

kijk dat is beter werk ik kom zelf uit leerdam dat is +/- 20 minuten rijden voor mijn, even de datum afwachten

wordt wel verwarrend hor, 2x michel in een klein ploegje xD

kijk dat is beter werk ik kom zelf uit leerdam dat is +/- 20 minuten rijden voor mijn, even de datum afwachten

Ik neem aan dat je de tijd bedoelt? :P

We kunnen tegen die tijd toch ff afspreken hoe we gaan rijden en hoe laat we dan
moeten vertrekken? Misschien dat we onderweg ook nog kunnen aansluiten bij een andere groep, wel leuk om met zoveel mogelijk aan te komen misschien?!

Iedereen met leuke suggesties; gewoon ff posten!!!
"Heb er zin 'an" :)

Wàt Werkendam???!!! Goh...gezellig :)

EDIT: Trouwens word wel steeds afgeleid door die tieten van je :/

Laatst bewerkt:
Inderdaad, mn linker en rechteroog doen heel erg rare dingen om het baantje dat ze maken te volgen ;)

hahaha ja sorry vond ze zooo lekker :9
nee ik had eerst een andere profielfoto maar daar was iets fout mee gegaan dus een maatje had deze er maar op gezet *D

Hé al een aardig groepje aan het worden zo, misschien dat TS het lijstje ff wil aanpassen?!

@ timmy-b1 "...dus een maatje had deze er maar op gezet..." klinkt bijna alsof je het erg vind _O- :+

Wie is degene trouwens uit Werkendam? Misschien ken ik hem/haar zomaar! Of is het weer zo'n jong ding...(de gemiddelde MF-er die ik tegenkom is begin 20, wat voel ik me oud soms '( )

benno uit werkendam,geen idee of jij hem kend hij is 32 rijd op een
wiite duc 848..
oe wat een lekkere tieten heb ik toch _O-

hahaha. ik ben ook begin 20 ;)
heb de lijst weer eens aangepast!
ik heb bij de eerste foto op google maps Knp. gorinchem ingetikt en dus niet carpoolplaats... dacht dat ik het met de 2e foto duidelijk maakte...
nog een maand of 2 en we kunnen! hopelijk met beter weer;)

Zijn inderdaad redelijk wat mensen uit Gorinchem e.o.!
Ik zie er nooit zoveel :N In ieder geval niet met sticker.
Kom zelf ook uit Gorinchem (woon nu in Tilburg, maar ook nog wel eens bij m'n ouders in Gorkum :P)
Maar ik rij wss niet met jullie mee want denk dat ik vanuit Tilburg ga :P
Maar dacht reageer toch even XD

Word een aardig groepje zo, moeten we eens gaan denken over een voorrijder, achterrijder en bakstenen?

zo.. ben wakker (TTussengas toegevoegd)
hoe hard (langzaam :+ O-) ) gaat jou bandit 400 dan?
we vertrekken samen en ik vind sowieso dat we samen moeten aankomen bij de MFMM! :]
het komt helemaal goed :Y

Terug
Bovenaan Onderaan