MFMM Vertrek vanuit Hengelo

Status
Niet open voor verdere reacties.
he leef je nog :W :W :W :W

heb al een paar ritjes op zitten waar was ben je

DE BOUWMEESTER }) }) }) })

YO BOUWMEESTER }) }) })

Ja ik leef nog jij ook? Je weet toch de jaarlijkse winterstop voor mij, ben nu weer vrolijk aan het rondknallen. We spreken wel weer een keer wat af! kunnen we mooi knallen }) }) }) }) }) }) }) }) }) })

YO BOUWMEESTER }) }) })

Ja ik leef nog jij ook? Je weet toch de jaarlijkse winterstop voor mij, ben nu weer vrolijk aan het rondknallen. We spreken wel weer een keer wat af! kunnen we mooi knallen }) }) }) }) }) }) }) }) }) })

bel me even op over 5 april meating bij DE BOUWMEESTER 0647678966

:Y :Y :Y :Y :W :W :W :W

_O-

Hé, maar gaat het hier over een BBQ met BBQmeat?
En stokbrood, salades? *O*

Maar dan is 5 april wel een beetje aan de vroege kant. (Maart roert z'n staart, maar april doet wat ie wil... :/ )

Hoezo 5 april meeting ??
Waarom weet ik van niks

ZICHTHUIS

een weekje vacantie in mei naar frankrijk en zwitserland

een week voor pinkseren ga je ook mee of kom je ook 5 april

om 13.00 bij de mac in holten en dan bij mij huis en dan een rondje knallen

sorry dat je het niet wist '( '( '( '( :W :W :W

Black Eagle ( Topicstarter Mega Meeting 2004 ) is er sinds lange tijd ook weer eens bij :D

Dit keer met een Ducati 748 ( stiekum 996 ) Biposto uit 2001

Count me in..

Benieuwd of er nog veel van de oude garde aanwezig is :+

Meld me af ,ga op 3 mei een weekendje weg
veel plezier allemaal

Het duurt niet lang meer inderdaad :)

Even over de route. In de OP staat dat we om 10 uur weggaan en rond 11 uur aankomen, maar als we de snelste route nemen doen we er bijna 1,5 keer zo lang over.

Willen jullie trouwens snelweg gaan rijden, of wegen met wat meer bochten? :)

Mensen rijden toch regelmatig toertochten met meer dan 15 motoren? Ik denk dat het goed te doen is als je van te voren goede afspraken maakt. Het is wel fijn als de persoon die voorop rijdt een goede route heeft.

Tijdens het rijden voor de batavierenrace deden we dit: iedereen rijdt goed dicht op zijn voorganger (niet te dicht, gewoon veilig) en kijkt goed in zijn spiegels. Als diegene achter je ver weg begint te raken rem je af en stop je eventueel, zo raak je niemand kwijt en er is niet 1 iemand die de hele groep moet overzien. Is dat niet wat?

ik wil wel mee onder voorbehoud.
ligt aan me rooster voor t werk.
Edje

Gewoon recht toe, recht aan en geen bochtenweggetjes waar sommige mensen dan toch weer de neiging kunnen krijgen in te halen omdat ze mooi hard door de bocht willen ;) Is dan niet veilig met grote groep :Y Alleen 10u weg is laat waarom nie half 10 :P

Niet inhalen is niet inhalen toch? Ik neem aan dat iedereen zich daar aan kan houden. Ik schik me wel naar de meerderheid trouwens, alleen snelweg rijden wordt zo saai...

Niet inhalen is niet inhalen toch? Ik neem aan dat iedereen zich daar aan kan houden. Ik schik me wel naar de meerderheid trouwens, alleen snelweg rijden wordt zo saai...

Ik hoop dat iedereen dat kan.... maargoed voor sommige mensen is lezen moeilijk ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan