...Marco...
MF veteraan
-En ik blijf bij mijn standpunt ik ga wel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
nou ik dacht dit wordt mijn eerste mega meeting, ma nu houdt mijn motor er mee op vandaag ,
dus dat wordt niet wat morgen
Als half Nederland morgen verzuipt ben ik niet van de partij
That sucksnou ik dacht dit wordt mijn eerste mega meeting, ma nu houdt mijn motor er mee op vandaag ,
Ik zie het.... een duc.....nou ik dacht dit wordt mijn eerste mega meeting, ma nu houdt mijn motor er mee op vandaag ,
Ik zie het.... een duc.....
Ik zeg pak de auto en naar de Ducati Club Races op het TT circuit van Assen....Ziet er nie best uit voor morgen
Zondag krijgen we vanuit het westen te maken met een weersverslechtering. In de loop van de ochtend bereikt regen de Westkust die zich spoedig over het hele land uitbreidt. De meeste regen lijkt met zo'n 5 mm in het noorden te vallen, terwijl de neerslagsom met circa 1 mm bescheiden is ten zuiden van de grote rivieren. Later op de dag komt de zon in Zeeland weer tevoorschijn aan de achterzijde van het regengebied. De bewolking zorgt voor gematigde temperaturen, want het kwik blijft rond de 13 graden steken. Ook de wind doet weer van zich spreken en neemt in de loop van de middag toe naar (vrij) krachtig, 5 tot 6 Bft uit het noordwesten in het Waddengebied. Denk benzine op
ja inderdaad een duc haha je blijft ermee aan de gang, kheb er nog niet naar gekeken maar wat het ook is onderdelen krijg ik toch niet meer, en was de benzine maar op dan wist ik het wel. Dus sorry ik had er nog wel zoveel zin in.
80% kans op regen . Motor net weer schoon gepoetst .
En ik mag achteropga misschien mee, hangt van t weer af
En ik mag achterop
Ziet er naar uit dat we jullie morgen vóór half 10 zien bij de Tex
mmm laat geworden