Bedankt Fully
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook nog een filmpje gemaakt. Kwam om 12 uur aan en heb met de gopro op de helm een rondje gereden.
Ik heb mezelf + me vader & me broer & vrienden van me broer gespot
Mezelf gespot
Blade...Mij wel
Dus... Er is nog hoop voor mijOok ik ben duidelijk in beeld dat is dan voor het eerst in 9 jaar
Blade...
Was je SM geparkeerd tegenover de Mac vlakbij waar de bus van optitune meestal is?
Zag er goed uit jonguh! Das wat anders dan een RR!
Nice!
Hier 558 foto's van mij! Ik ben een van de heren die even op de rotonde heeft gestaan
Helaas zijn niet alle foto's scherp, aangezien ik relatief lange sluitertijden heb gebruikt om beweging in de foto's te krijgen. Is vrij moeilijk om goed te doen, laat staan snel achter elkaar Maar er zitten natuurlijk ook een hoop zeer geslaagde foto's tussen!
https://plus.google.com/photos/108477389252144666444/albums/5877141488239043553
Hierboven staan ze allemaal in lage resolutie. Als je jezelf gevonden hebt en je wilt hem op groot formaat moet je mij even een mailtje sturen naar robert -apenstaart- seventhcore -punt- nl (geen privébericht aub). Vermeld daar graag even de originele bestandsnaam bij zodat ik hem snel terug kan vinden (kun je zien door de afbeelding op de slaan of weer te geven in de browser).
Have fun met zoeken!
Hier 558 foto's van mij! Ik ben een van de heren die even op de rotonde heeft gestaan
Helaas zijn niet alle foto's scherp, aangezien ik relatief lange sluitertijden heb gebruikt om beweging in de foto's te krijgen. Is vrij moeilijk om goed te doen, laat staan snel achter elkaar Maar er zitten natuurlijk ook een hoop zeer geslaagde foto's tussen!
https://plus.google.com/photos/108477389252144666444/albums/5877141488239043553
Hierboven staan ze allemaal in lage resolutie. Als je jezelf gevonden hebt en je wilt hem op groot formaat moet je mij even een mailtje sturen naar robert -apenstaart- seventhcore -punt- nl (geen privébericht aub). Vermeld daar graag even de originele bestandsnaam bij zodat ik hem snel terug kan vinden (kun je zien door de afbeelding op de slaan of weer te geven in de browser).
Have fun met zoeken!
Gezien de plek op 't terrein was je er al redelijk vroeg.Bedankt Fully
Perfect!
Joe have mail!
Gezien de plek op 't terrein was je er al redelijk vroeg.
En binnen, dankjewel Robert!
Mezelf gespot
Super foto's, bedankt!!In de herkansing met Dropbox:
Is nog aan het uploaden, duurt nog een half uurtje.
Joe have mail!
10:30u. Was motor nr 2 of 3 geloof ikGezien de plek op 't terrein was je er al redelijk vroeg.