MFMM I'XIII - FOTO TOPIC

Mooie foto's! Zijn deze ergens te downloaden?
Eric
Ja, via de bovenste link. Fotootje opzoeken en met de rechter muisknop erop klikken. Dan Downloaden kiezen (of origineel weergeven en dan die foto opslaan).

Filmpje is in de maak.
Zal zodra die geupload is het linkje hier plaatsen.

Link naar mijn foto's:

Openbaar

Succes met zoeken ;)

En voor de mensen die niet willen klikken:

Met excuses voor de muziek :+
Perfect zo dat Skydrive :Y

Hoef je ook niet alle verzoekjes terug te mailen want je pakt ze er zo vandaan op mooi formaat :Y

Je hebt me 2 keer *O*

En zoals altijd Big Thanks ;)

*note to self: volgende keer pas aankomen als er dertig fotografen zijn :(

:+

Ja, via de bovenste link. Fotootje opzoeken en met de rechter muisknop erop klikken. Dan Downloaden kiezen (of origineel weergeven en dan die foto opslaan).

Dank :P ik ga het vanavond direct proberen, werkt niet op mobiel. Ik sta er twee keer tussen, met de oranjerode gsx 650f met topkoffer.

Link naar mijn foto's:

Openbaar

Succes met zoeken ;)

En voor de mensen die niet willen klikken:

Met excuses voor de muziek :+

Mezelf in het filmpje gezien, maar nu wil het de foto erbij zoeken, krijg ik deze melding:
Het item is verwijderd of verlopen, of er is geen machtiging verleend om het te bekijken. Neem voor meer informatie over het item contact op met de eigenaar.

Ik ben mijn foto's nu aan het uploaden in Picasa, verwacht geen hoogstandjes, ik heb gewoon wat rondgeschoten met m'n spiegelreflex (ben nog een fotonoob)

ehhh, de skydrive account ligt plat?
Eh... ja:

Het account is afgesloten

Uw SkyDrive of profiel is niet langer online beschikbaar vanwege verdachte activiteit of een overtreding van de gebruiksvoorwaarden of gedragscode van Microsoft. Neem contact op met de klantondersteuning als u uw account wilt laten herstellen. Als uw account in aanmerking komt voor herstel, openen we dit gedurende 48 uur zodat u verboden inhoud kunt verwijderen. Nadat u alle verboden inhoud hebt verwijderd, voldoet uw account weer aan de serviceovereenkomst en gedragscode van Microsoft en kunt u dit blijven gebruiken. Als u niet alle verboden inhoud binnen 48 uur verwijdert, zijn we genoodzaakt om uw account te sluiten.

Lees onze gedragscode voor een volledige beschrijving van inhoud die niet is toegestaan op Microsoft-services.

-O-

net op tijd bekeken en de mijne er uit gevist

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan