MFMM I'XIII - FOTO TOPIC

NightMagic

MF veteraan
Lid geworden
29 mrt 2011
Waarderingsscore
5
Facebook
MFMM I'XIII - FOTO TOPIC

MegaTopic -> MF MegaMeeting I'XIII - 12 Mei 2013

full

Post hier je MFMM I'XIII foto's *O*

TIP voor je MegaFoto:
Probeer eens wat meer afstand te houden tot je voorganger.
Dan hebben de fotografen wat meer tijd om de volgende motorrijder in het vizier te nemen.

foto's

Fully: link

ruppert : link

Tom: link

ToniS: link

Broos: link

MotorMuis77: link
**motormuis77 notitie Mocht je een foto in hogere resolutie willen hebben stuur dan ff een e-mailtje zoals het staat op de _DSC0000.jpg foto :Y ik zal het bestand dan zo spoedig mogelijk toesturen :+ Oja, de high-res jpg's zijn 6000x4000 (10MB) en de raw is 25MB, hou er rekening mee dat het wel in je mailbox past

videos

korenwolf: link

Dopey_RF: link

Meifesto: link

supermoto freak: link

Halpern: link

...

Laatst bewerkt:
Snap alleen niet waarom jullie ouwe meuk aan het posten zijn ;)

Nou reken maar van yes dat ik m'n magazijn helemaal vol ga schieten op jullie :9

Als t goed is kom ik gewapend met een Contour+2 dus zal eens kijken of we wat leuks kunnen filmen :)

Aanstaande vrijdag contour ophalen en kaartje scoren , zaterdag nog even mee spelen. Zondag knallen!

Nu alleen nog voor die tijd kroonplaat vorkpoten en klein spul omzetten en headsetje weer inbouwen in de helm van vriendin oh en opladen :+

flitser fr a7 drachten ri groningen thv hmp 169.3 bij afslag frieschepalen achter geluidswal (357kurt/silvan) 10:17:42
flitser ut a27 gorinchem ri utrecht thv hmp 65.9 bij het o.k. tankstation 10:02:17
flitser nh a9 alkmaar ri haarlem thv hmp 55.1 bij knpt beverwijk onder viaduct a22 08:18:14
flitser ge a12 veenendaal ri arnhem thv hmp 111.7 na afslag ede 07:40:45

Tvp, zo te zien ben ik gefotografeerd :P

pcMEvjD.jpg

full

Het was lekker druk!

full

full

full

Laatst bewerkt:
Kom maar op met de feuhteuhs...
Ik heb niet voor niks mijn sletje gisteren gewassen!

Ja, kom maar op! Wanneer komen die foto's van die fotograaf op de rotonde er eigenlijk op?

Was nog gezellig druk!
Ben ook zeker benieuwd naar de foto's! :Y

Terug
Bovenaan Onderaan