Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee echt niet, heb hem 1x erin gehad geloof ik. meer niet.
Jullie waren gister al snel terug of niet?
zag roy nog langs rijden rond uurtje of 3..
gister eerst ff olie ververst.. toen moest nicole op gehaald worden in nijkerk.
Dus ook maar ff lekker op de motor gegaan..
Moet een ander geweest zijn Tuony. Volgens mij was het tegen vijven, had wel drie uur kunnen worden maar de heren vonden het leuk om lekker binnendoor te gaan :-). Vanaf Assen via Hoogeveen, de Wijk, Staphorst, Rouveen, Genemuiden en Kampen terug naar Dronten... Van alles meegemaakt; van losschietende vizieren tot omvallende motoren
Roy wou op het laatst nog een toeristische route via Ketelhaven doen, maar volgens Lakkie was de weg gestremd en waren we Roy kwijt (nog wel even gewacht uiteraard)
Iemand die dit weekend niet op de motor gezeten heeft?
Het was weer een lekker temperatuurtje voor de tweewielers!
als het dan ook zo is!
Wel op mijn motor gezeten, niet gereden.
Dit omdat de motor van mijn broertje geen kvs en benzine meer lust. En ik hem niet de ogen uit wil steken...
Heb vandaag de schade wel weer ingehaald
aahhh wat lief..(wel bedankt voor het niet uitsteken van mijn ogen)
ik vind het zo eenzaam zonder jou in mijn spiegelsWat is jou reden om niet te gaan rijden dan...
ik vind het zo eenzaam zonder jou in mijn spiegels
(met nadruk op in mijn spiegels XD )
LET OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RVT en ik hadden het idee om dit weekend met een hele groep naar zandvoort te gaan. Aangezien ze nu aangeven dat het twintig graden word en hopen op beetje zon. Wij vertrekken met een groepje van een man of 8 vanuit Dronten. Wij komen langs Lelystad en Almere. Miss nog meer mensen die zin hebben om mee te gaan, hoe meer hoe beter toch. Ik zal dit ook in de openings post plaatsen.
Welke dag komt voor jullie het beste uit?
Ik denk iets van 11:00 vertrek dronten, 11:30 vertrek lely, 12:00 vertrek almere. Zijn we daar rond 1 uur.
Laat maar weten wie hoe waar wanneer.