MFMM 2011 Flevoland afspreek topic

25kw? beter wissel je ff van chip net als tuony altijd deed. Bij hem leek t dan nog steeds op 25 kw hoor haha.

Omdat jij mij met 25kw nog niet bij kon houden wel niet zeggen dat ik de chip verwisselde!
Heb nooit vol gereden toen.. braaf eigenlijk he *D

Maak je over het in een groep rijden geen zorgen.
De laatste x zat er een sjaak met rooie rsv voor.. schoot niet op joh! :+

Als je daar achter rijdt heb je voldoende aan 11kw! :9

*O*

tuony, haha jij vaak zat zonder 25kw gereden.

HAHA die rooie rsv inderdaad niet vooruit te branden zit ook amper geluid in dat ding lijkt net een elektro fiets( Geintje rob)

miss heb je wel chips onder je zadel liggen voor noodgevallen?

HAHA die rooie rsv inderdaad niet vooruit te branden zit ook amper geluid in dat ding lijkt net een elektro fiets( Geintje rob)

Geeft niks hoor, ik heb helemaal geen RSV :P
Je zal hem verwarren met mijn rode CB. Die voldoet inderdaad aan je omschrijving... :]

miss heb je wel chips onder je zadel liggen voor noodgevallen?

Zeker niet, dat is extra gewicht en dus minder snelheid ;)

maar stel je zit keer lekker op een bankje in de zon dan is een zakje chips wel lekker toch

Potverdorie, het word toch wel al aardig druk, en het is nog maar maart!

hoe meer herrie op straat op zondag ochtend door al die gelovige dorpjes heen. hahaha kijk er alweer naar uit

gezellig, kijk er naar uit, als ik mn rbw tenminste haal. 01 april afrijden, en dat is geen grap ^^

komt wel goed ze willen graag zien dat je een goede beheersing heb dus als je wegrijd bij cbr meteen vol optrekken met een wheely, en voor ieder stoplicht stil komen staan door middel van een stoppie. over rotondes moet je driftend heen om zoveel mogelijk rook en rubber op de weg te krijgen. Des te eerder is je band versleten en moet je nieuwe kopen. Dat is weer goed voor de economie en zodra het goed gaat worden de brandstof prijzen weer lager. Doordat iedereen dan beetje geld over houd bij het tanken kunnen we ons allemaal veroorloven om ook een zakje chips onder het zadel te bewaren voor noodgevallen.

Wat is er morgen? Jij bent er ook vroeg bij trouwens...

morguh. ook wel afkorting voor goede morgen in spreektaal.

Wat er morgen is MOTOGP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wie heeft er wat over mijn RSV-tje? Enne.. Rob er zijn meer mensen die Rob heten, maar weinig met een Mille :}

Wauw...groep wordt lekker groot zo!

Hey John,

Lijkt me leuk, Ik vertrek uit Almere-Haven.
Waar moet jij vandaan komen?

Muziekwijk .....
Moet alleen ff kijken of een maatje van mij ook mee rijd , hij moet uit Bussum komen nl.

Waar rij je normaal altijd ???? Wij pakken nl altijd ff Veluwe of iig die richting op , polder is zo saai he ;)

Wij ook altijd de veluwe op, is mooi dichtbij vanaf dronten. vorige week wezen rijden over ijsseldijk. 30km over een ouderwetse slingerdijk. Echt een geniale weg.

RVT. Wij zouden nooit iets durven zeggen over jou rsv :P

Wij ook altijd de veluwe op, is mooi dichtbij vanaf dronten. vorige week wezen rijden over ijsseldijk. 30km over een ouderwetse slingerdijk. Echt een geniale weg.

RVT. Wij zouden nooit iets durven zeggen over jou rsv :P
Ik was vorige week naar Posbank gereden , zeker die haarspeldbochten wel appart ... was alleen erg druk met koekblikken :Z die alleen op zondag rijden :P
Zijn we vast elkaar wel eens tegengekomen denk ik maar zo :W

Wij zijn op zaterdag gegaan, bijna geen auto's dus gewoon maximaal blazen door die bochten. Ik rijd daar ook zowat iedere dag met de vrachtwagen. (Rijd gevaerlijke stoffen, benzine en diesel brengen bij al die boeren langs die dijk). Dus ken iedere bocht en wegdek wel uit mijn hoofd. En halverwege ff stoppen bij cafe bijsterbosch zeker?

ik was nu alleen , anders wel even .....

Ik rijd er heen via garderen kootwijk harskamp enz
wat is jouw binnenroute ??

Ik ga via kampen daar al de ijsseldijk op richting zwolle. dan bij zwolle via gewone weg naar hattem en dan bij hattem weer de dijk op richting marle en welsum en vorchten.

Vandaag met RVT,Roy,Mcnevers en zijn buren naar circuit assen geweest. Was aardig druk bij de frietkraam. Was wel mooi ritje 240 km vandaag.

tuony, haha jij vaak zat zonder 25kw gereden.

Nee echt niet, heb hem 1x erin gehad geloof ik. meer niet.

Jullie waren gister al snel terug of niet?
zag roy nog langs rijden rond uurtje of 3..

gister eerst ff olie ververst.. toen moest nicole op gehaald worden in nijkerk.
Dus ook maar ff lekker op de motor gegaan..:)

Terug
Bovenaan Onderaan