Flip
MF veteraan
- 20 mei 2008
- 10.191
- 89
25kw? beter wissel je ff van chip net als tuony altijd deed. Bij hem leek t dan nog steeds op 25 kw hoor haha.
Een chip in de cb?
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
25kw? beter wissel je ff van chip net als tuony altijd deed. Bij hem leek t dan nog steeds op 25 kw hoor haha.
ja een chip patatje joppie!Een chip in de cb?
HAHA die rooie rsv inderdaad niet vooruit te branden zit ook amper geluid in dat ding lijkt net een elektro fiets( Geintje rob)
miss heb je wel chips onder je zadel liggen voor noodgevallen?
Potverdorie, het word toch wel al aardig druk, en het is nog maar maart!
Hey Ruben , van waar vertrek je uit Almere , misschien kunnen we anders samen die kant op ??
mzzl johnmxracing ( gsxr1000 )
Hey John,
Lijkt me leuk, Ik vertrek uit Almere-Haven.
Waar moet jij vandaan komen?
Ik was vorige week naar Posbank gereden , zeker die haarspeldbochten wel appart ... was alleen erg druk met koekblikken die alleen op zondag rijdenWij ook altijd de veluwe op, is mooi dichtbij vanaf dronten. vorige week wezen rijden over ijsseldijk. 30km over een ouderwetse slingerdijk. Echt een geniale weg.
RVT. Wij zouden nooit iets durven zeggen over jou rsv
tuony, haha jij vaak zat zonder 25kw gereden.
HAHA die rooie rsv inderdaad niet vooruit te branden zit ook amper geluid in dat ding lijkt net een elektro fiets( Geintje rob)