MFMM 2009 2e editie: de foto's

-O- -O-

trouwens had je nog ff willen spreken maar je was zo gauw weg ;) beter luck next time denk ik maar *D
toen ik aan kwam moest ik echt ff dat kleine hok opzoeken... _O-
zat daarna gewoon op de rotonde... ;)

maar idd. better luck next time... :+

Hierbij een paar foto-tjes van mij.

Megameeting F J Erretje

Als je een foto wilt in hoge(re) resolutie. Mail dan maar het fotonummer naar me. Het is het nummer dat verschijnt als je met de muis over de foto gaat in de rechter kolom. Dat moet er uitzien als IMG_xxxx. Andere fotonummertjes of linkjes kan ik niets mee.

:W

F J Erretje

kabouter puntmuts *O* *O*

die komt wel met wat foto's (hoop ik) :Y :Y :Y :Y

en volgende keer AUB andere locatie zonder de oplettende, betuttelende, alles afnemende politie aandacht -O- -O- -O-

En wat denk je nou? Dat die daar niet ook komen? Volk is niet dom. Als je naar Assen gaat weet je toch ook dat er controle is en je je dus beter normaal kan gedragen?

Gezeur altijd over aanwezige politie, er waren er net 3 of 4 op de hele meeting...

Mooi dat de politie nog niet in Amersfoort was :P

Kon ik mooi ff een paar wheellies neerzetten :]

zilveren Gsxr 1000 K3 K4 ( met wat bling bling ;) )

Iemand foto's? *D

Het neusje van de zalm :+ Mooie foto, thanks! ;)
Mocht je hem op een groter formaat willen moet je me maar even een mailtje sturen (staat in m'n profiel). :) Ben de rest van m'n foto's nu aan het uploaden, heb er nog wel 1 of 2 van jou. :Y

Laatst bewerkt:
heb de 250 wel zien staan ff van een afstandje naar gekeken de 125 niet gezien.
wel rare gezichten op dde snleweg als de heren met hun ss machines erachter komen dat een mitootje toch aardig doortrekt en loopt :] :}\

ja dat is altijd wel geinig dat je zon "brommer" niet snel kwijtraakt op de dijk
mijn kameraden met gsx 600-750 en r6 verwonderde er zich er ook over
alleen hij stonk wel zeiden ze _O-
ik zeg dan maar ;moet je er voor gaan rijden als het lukt! 8-)[/quote]

haha peter het scheelt dat ik die brommer van jou niet kon ruiken omdat ik voorop reed haha :P :P :P :P

En wat denk je nou? Dat die daar niet ook komen? Volk is niet dom. Als je naar Assen gaat weet je toch ook dat er controle is en je je dus beter normaal kan gedragen?

Gezeur altijd over aanwezige politie, er waren er net 3 of 4 op de hele meeting...

kut antwoord=afgekeurd....

Hierbij een paar foto-tjes van mij.

Megameeting F J Erretje

Als je een foto wilt in hoge(re) resolutie. Mail dan maar het fotonummer naar me. Het is het nummer dat verschijnt als je met de muis over de foto gaat in de rechter kolom. Dat moet er uitzien als IMG_xxxx. Andere fotonummertjes of linkjes kan ik niets mee.

:W

F J Erretje

:}

Mail verstuurd :]

kabouter puntmuts *O* *O*

die komt wel met wat foto's (hoop ik) :Y :Y :Y :Y

en volgende keer AUB andere locatie zonder de oplettende, betuttelende, alles afnemende politie aandacht -O- -O- -O-
:N

MFMM hoort op Veenendaal...
en het boeit niet waar het is, plizie komt dan ook wel...

euhm want, MF is toch echt openbaar... ;)

Terug
Bovenaan Onderaan