Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Meid achterop? Dan ja, anders nee.iemand toevallig mij op de foto gezet een geel/zilvere bmw r1100s?
Gelukkig is het later iets drukker geworden...iemand moest de eerste zijn.[afbeelding]
Meid achterop? Dan ja, anders nee.
Is het mss een idee dat de TS alle linkjes van foto's en filmpjes in de OP zet
Dan komen de foto's van al de fotografen beter tot hun recht
Ijzersterk idee, ik zeg; Doen.Is het mss een idee dat de TS alle linkjes van foto's en filmpjes in de OP zet
Dan komen de foto's van al de fotografen beter tot hun recht
is al een paar x gevraagd... maar word geen gehoor aangegeven.
mss dat een moderator dit kan bijhouden/bericht aanpassen
Helaas heb ik veel slechte foto's. Hier in ieder geval al een paar die nog wel soort van gelukt zijn.
[afbeelding]
Gooi de rest vanavond wel even op photobucket oid.
CheckIs niet klaar Die SRAD met te koop bij de ingang van de MacD was van mij. Heb wel de RS125 2006 van MRA gezien en een matte RS250. Geen Mito en verder ook geen 2t gezien eigenlijk.
Of ff een nieuw topic openen
Tja niet echt tijd om m bij te gaan houden doordeweeksgo your gang
Check
als de fotograven de TS een PM sturen met de link is het voor de TS ook wat makkelijker
wordt hem nietals de fotograven de TS een PM sturen met de link is het voor de TS ook wat makkelijker
Het zijn er echt maar héél weinig dit jaar, maar om de fanatieke F5-drukkers even tevreden te houden, hierbij mijn bescheiden bijdrage!
Klikkerdeklik!
Mocht iemand zich herkennen in, en het piccie in een hogere resolutie willen hebben: mail staat in profiel!
ik denk dat deze er nog meer heeft ...Er stond ook een fotograaf met een Canon en een dikke lens op de rotonde te schieten ... denk dat hij tot morgen wel bezig is om alle picas te uploaden, volgens mij schoot hij alle komende en gaande MFers ....
Er stond ook een fotograaf met een Canon en een dikke lens op de rotonde te schieten ... denk dat hij tot morgen wel bezig is om alle picas te uploaden, volgens mij schoot hij alle komende en gaande MFers ....
Dat heeft ie ckerik denk dat deze er nog meer heeft ... [afbeelding]
wordt hem niet
hij heb de PB niet aanstaan...