MFMM 2009 2e editie: de foto's

Waren met de terugrit begonnen..
Kwamen we nog een gestrande bike tegen.. helemaal niet opgelet wat het eigenlijk voor 1 was. startmotor deed het niet. en met Xtra samen maar ffes een duwtje gegeven.

wie was deze prutser? :P

Is het mss een idee dat de TS alle linkjes van foto's en filmpjes in de OP zet *D

Dan komen de foto's van al de fotografen beter tot hun recht :Y

Is het mss een idee dat de TS alle linkjes van foto's en filmpjes in de OP zet *D

Dan komen de foto's van al de fotografen beter tot hun recht :Y

is al een paar x gevraagd... maar word geen gehoor aangegeven.

mss dat een moderator dit kan bijhouden/bericht aanpassen

is al een paar x gevraagd... maar word geen gehoor aangegeven.

mss dat een moderator dit kan bijhouden/bericht aanpassen

Ow lekker is dat dan B|

Al die fotografen zo hun best doen en dan staan ze "ergens" in dit topic :N

Laatst bewerkt:
Mijn foto-tjes zijn onderweg naar mijn-album.

Duurt nog even (pfffff 440 stuks)

:W

Helaas heb ik veel slechte foto's. Hier in ieder geval al een paar die nog wel soort van gelukt zijn. :/

[afbeelding]

Gooi de rest vanavond wel even op photobucket oid.

Het neusje van de zalm :+ Mooie foto, thanks! ;)

Laatst bewerkt:
Is niet klaar B| Die SRAD met te koop bij de ingang van de MacD was van mij. Heb wel de RS125 2006 van MRA gezien en een matte RS250. Geen Mito en verder ook geen 2t gezien eigenlijk.
Check :)

Er stond ook een fotograaf met een Canon en een dikke lens op de rotonde te schieten ... denk dat hij tot morgen wel bezig is om alle picas te uploaden, volgens mij schoot hij alle komende en gaande MFers ....

als de fotograven de TS een PM sturen met de link is het voor de TS ook wat makkelijker ;)

Het zijn er echt maar héél weinig dit jaar, maar om de fanatieke F5-drukkers even tevreden te houden, hierbij mijn bescheiden bijdrage! :P

Klikkerdeklik!

Mocht iemand zich herkennen in, en het piccie in een hogere resolutie willen hebben: mail staat in profiel!

8-)

tanx voor de foto *O*

Er stond ook een fotograaf met een Canon en een dikke lens op de rotonde te schieten ... denk dat hij tot morgen wel bezig is om alle picas te uploaden, volgens mij schoot hij alle komende en gaande MFers ....
ik denk dat deze er nog meer heeft ...
full

Iemand die een algemeen fototopic wil aanmaken en de OP wilt bijhouden?:)

kabouter puntmuts *O* *O*

die komt wel met wat foto's (hoop ik) :Y :Y :Y :Y

en volgende keer AUB andere locatie zonder de oplettende, betuttelende, alles afnemende politie aandacht -O- -O- -O-

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan