Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaalgesproken ben ik er altijd bij, maar ik zie nu in eens Hilversum Arenapark staan en niet meer op de 2e zondag van September!!! Waar zit de Mac ergens bij dat Arena park, of moet ik de Quarterpounders vanuit Amersfoort meenemen
arenapark hilversum
mooi terrein, genoeg parkeermogelijkheden, mooie routes erheen en lekker weggetje naast parkeerplaatsen om te posen voor de burners,wheelie dingen enzo
gaat deze door? dan regel ik dat er genoeg eten en drinken aanwezig is!
Normaalgesproken ben ik er altijd bij, maar ik zie nu in eens Hilversum Arenapark staan en niet meer op de 2e zondag van September!!! Waar zit de Mac ergens bij dat Arena park, of moet ik de Quarterpounders vanuit Amersfoort meenemen
arenapark hilversum
mooi terrein, genoeg parkeermogelijkheden, mooie routes erheen en lekker weggetje naast parkeerplaatsen om te posen voor de burners,wheelie dingen enzo
gaat deze door? dan regel ik dat er genoeg eten en drinken aanwezig is!
Normaalgesproken ben ik er altijd bij, maar ik zie nu in eens Hilversum Arenapark staan en niet meer op de 2e zondag van September!!! Waar zit de Mac ergens bij dat Arena park, of moet ik deQuarterpounders vanuit Amersfoortde kipkluifjes vanuit de Eiffel meenemen
Vindt t een beetje onzin om een traditie die al jaren hetzelfde is nu ineens te gaan veranderen
Veenendaal is zoals t hoort
Voldoende ruimte
Macdonalds die mee werkt
Lekker centraal
Iedereen weet waar t is
En vraag me ook af waarom we het niet in September houden
Euhm...het had iets te maken met pliesie...
Politie leest toch wel mee, hoe wisten ze anders de vorige keren dat de MM er zou zijn.
Zullen de collega's in Hilversum dan nu ook wel informeren zodat ze weten wat eraan gaat komen.
Kun je nog beter de politie in Veenendaal hebben, daarvan weet je hoe ze (kunnen) reageren. Hoewel dat in de afgelopen jaren ook heel verschillend is geweest.
Vindt t een beetje onzin om een traditie die al jaren hetzelfde is nu ineens te gaan veranderen
Veenendaal is zoals t hoort
Voldoende ruimte
Macdonalds die mee werkt
Lekker centraal
Iedereen weet waar t is
En vraag me ook af waarom we het niet in September houdenMaar goed, waarom ook breken met de traditie dat het altijd in september is?