Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die foto's zijn in almere Poort.
Heel veel nieuwbouw en vers asfalt daar, maar door burgemeester Jorritsma ten strengste verboden om iets te doen in de trend van crossen/racen/meetings na enkele incidenten.
Arenapark in Hilversum zou mijn voorkeur hebben aangezien je dan nog een uitstapje kan maken naar anna's hoeve :D
Ik zou zeggen tt-circuit daar gaan we toch al met z'n allen 1 x per jaar heen maken we er nu 2 x van.
Hahahaha
30 augustus is wel goeie datum weet alleen nog nie of ik dan moet werken (krijg je als je hier zit)
en zonder dollen Veenendaal is toch gewoon goed of niet???
Of is Apeldoorn nog een optie???
Het parkeerterrein van kartcentrum/evenementenlocatie De Fabrique is ook groot genoeg denk ik...ik weet alleen niet of zondags het terrein is afgesloten, maar dat zou in samenspraak misschien geregeld kunnen worden..
De McD in Ochten heeft een mooie open ruimte met een afgelegen weg voor stunts
En dan een stukje van 20 min naar Veenendaal om daar af te sluiten McD Ochten
wat dachten jullie van de waalkade in nijmegen das pas een mooie plek enorm veel terrasjes mooie plekken om te posen en een mega omgeving om te rijden .