Normaal gesproken één tot twee weken. Is een beetje afhankelijk van hoe snel het geld bijgeschreven wordt op onze rekening. Als het op 9 oktober al overgemaakt is, is er ergens iets misgegaan. Ik zal dat vanavond even controleren.hey orpheus, hoe lang duurt het ongeveer nadat je het geld hebt over gemaakt? ik heb het geld al op 9 oktober over gemaakt....
Goos
Tot mijn schande moet ik bekennen dat de fout ditmaal bij mij zat... Ik heb destijds jouw betaling over het hoofd gezien.hey orpheus, hoe lang duurt het ongeveer nadat je het geld hebt over gemaakt? ik heb het geld al op 9 oktober over gemaakt....
Goos
Zijn er ook stickers in donkerblauw-wit, voor oldtimers? Zo'n felblauwe sticker is natuurlijk geen gezicht op een oldtimer kentekenplaat. Zo niet, is er dan een hoge resolutie afbeelding van, zodat ik er zelf een kan maken?
ik heb 3 stickers besteld, en 9 dagen geleden meteen betaald. wanneer komen ze? kon me herinneren dat de het de vorige keer wel redelijk snel ging
Grote kans dat het vandaag binnen komt, de mijne is net binnen gevallen.
Het is wel eens voorgekomen, ja. Maar tot dusver zijn ze, bij mijn weten, met succes aangevochten. Zie ook de startpost van het topic.Kan je er een boete voor krijgen voor een MF sticker op motorkenteken???
Lijkt mij wel lache zo'n sticker maar een boete niet.