Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ze binnen, ben nu helemaal het mannetje.
zie je een ford ka, ford focus of een groene truck of vfr 400 met sticker, dan ben ik dat of mijn vrouw.

bedankt

hey orpheus, hoe lang duurt het ongeveer nadat je het geld hebt over gemaakt? ik heb het geld al op 9 oktober over gemaakt....
Goos

hey orpheus, hoe lang duurt het ongeveer nadat je het geld hebt over gemaakt? ik heb het geld al op 9 oktober over gemaakt....
Goos
Normaal gesproken één tot twee weken. Is een beetje afhankelijk van hoe snel het geld bijgeschreven wordt op onze rekening. Als het op 9 oktober al overgemaakt is, is er ergens iets misgegaan. Ik zal dat vanavond even controleren.
Wil je mij voor de zekerheid nog even je adresgegevens mailen zodat ik kan controleren of het naar het juiste adres gegaan is?

Goos
Tot mijn schande moet ik bekennen dat de fout ditmaal bij mij zat... Ik heb destijds jouw betaling over het hoofd gezien.

Je sticker gaat vanavond nog op de bus.

geen probleem hoor, ben blij dat ie deze kant op komt!

Goos

Zijn er ook stickers in donkerblauw-wit, voor oldtimers? Zo'n felblauwe sticker is natuurlijk geen gezicht op een oldtimer kentekenplaat. Zo niet, is er dan een hoge resolutie afbeelding van, zodat ik er zelf een kan maken?

Orpheus bedankt ik heb de stickers ontvangen
Goos

Zijn er ook stickers in donkerblauw-wit, voor oldtimers? Zo'n felblauwe sticker is natuurlijk geen gezicht op een oldtimer kentekenplaat. Zo niet, is er dan een hoge resolutie afbeelding van, zodat ik er zelf een kan maken?

Nee, ik heb de sticker alleen in de kleuren zoals ze hier staan. De langwerpige sticker is wel transparant, maar die past weer niet op een kentekenplaat. Ik zal es ff kijken wat ik digitaal nog heb van de sticker.

ik heb 3 stickers besteld, en 9 dagen geleden meteen betaald. wanneer komen ze? kon me herinneren dat de het de vorige keer wel redelijk snel ging

ik heb 3 stickers besteld, en 9 dagen geleden meteen betaald. wanneer komen ze? kon me herinneren dat de het de vorige keer wel redelijk snel ging

Grote kans dat het vandaag binnen komt, de mijne is net binnen gevallen.

Vandaag post van de PlakkerPatser ontvangen

Dank voor de snelle levering

Orpheus,

bedankt voor de stickers, ze zijn dus ontvangen.
Nu de GS nog even klaar maken!

Groeten,
Hans.

Kan je er een boete voor krijgen voor een MF sticker op motorkenteken???

Lijkt mij wel lache zo'n sticker maar een boete niet.

Kan je er een boete voor krijgen voor een MF sticker op motorkenteken???

Lijkt mij wel lache zo'n sticker maar een boete niet.
Het is wel eens voorgekomen, ja. Maar tot dusver zijn ze, bij mijn weten, met succes aangevochten. Zie ook de startpost van het topic.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.