MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
~
~
Je betaling is idd binnengekomen. De stickers zijn de 19e verstuurd. Blijkbaar is TNT ze kwijtgeraakt, ofzo. Ik zal ze nogmaals versturen.

~

Wanneer heb je ze precies verstuurd, want ik heb nu nog niets binnen gehad?
(wat is het adres waar je ze naar toe stuurd, misschien zit daar een fout in?)

Laatst bewerkt:
oeps verkeerde topic, super topic brw, ik wacht ook nog op de betalingsinformatie _O-

Laatst bewerkt:
\
\
Je betaling is idd binnengekomen. De stickers zijn de 19e verstuurd. Blijkbaar is TNT ze kwijtgeraakt, ofzo. Ik zal ze nogmaals versturen.

\

Wanneer heb je ze precies verstuurd, want ik heb nu nog niets binnen gehad?
(wat is het adres waar je ze naar toe stuurd, misschien zit daar een fout in?)
Dinsdagavond zijn ze op de post gegaan, dus in theorie hadden ze vandaag binnen moeten komen. Mail me anders voor de zekerheid je adres gegevens nog even.

Geregeld. :)

Die ene was idd niet aangekomen. Ik heb 'm even handmatig aangemaakt. Als het goed is heb je nu 3 bestelnummers.

heh.....dat ene mailtje dat niet aankwam.....dat kom net dus aan.....beetje sloom mailtje ofzo ;)
Dat je het weet, ik heb dus niet opnieuw besteld :)

Overigens maak ik wel net het geld over voor die andere 3 bestellingen.

Dinsdagavond zijn ze op de post gegaan, dus in theorie hadden ze vandaag binnen moeten komen. Mail me anders voor de zekerheid je adres gegevens nog even.

Ze zaten er vandaag helaas weer niet bij. :N

Ze zaten er vandaag helaas weer niet bij. :N
Probleem gevonden: het huisnummer wat ik had was niet goed. Ik heb het aangepast, volgende ronde dus meer succes, hoop ik.

Overigens, het kan zijn dat ik vandaag wat oude bestellingen heb verwerkt. Dit zijn mailtjes die ik eerder niet had gekregen door onze mailproblemen. Als je dus dubbele bevestigingsmailtjes hebt gekregen, bij deze alvast mijn excuses. De dubbele bestellingen kun je gewoon negeren, dan.

Zou het kunnen zijn dat mijn stickers nog niet verstuurd zijn ? Ik had 2 kentekenplaatstickers voor de motor besteld en betaal maar de stickers zijn nog steeds niet binnen :(

Alvast Bedankt

Zou het kunnen zijn dat mijn stickers nog niet verstuurd zijn ? Ik had 2 kentekenplaatstickers voor de motor besteld en betaal maar de stickers zijn nog steeds niet binnen :(

Alvast Bedankt
Dat zou kunnen, ja. Ik werk de bestellingen eens per week bij. Meestal op dinsdag of woensdag. Vorige week dinsdag was jouw betaling nog niet binnen. Deze week zal ie er dan wel bij zitten, dus kun je ze in de loop van de week verwachten.

Oke is goed hoor.. geen probleem ;) Alleen rij nu al een week zonder MF sticker rond en als MF'er kan dat toch eeecht niet B| :P

Ook hier is het geld overgemaakt voor de stickert.

Wanneer zou ik hem kunnen verwachten, orfeus?
groet'n

Ook hier is het geld overgemaakt voor de stickert.

Wanneer zou ik hem kunnen verwachten, orfeus?
groet'n
Zo uit het hoofd zijn die van jou dinsdag- of gisteravond verstuurd (m'n enveloppen waren op). Dat zou betekenen dat ze vandaag of morgen in de bus moeten vallen.

Yeay, mijn stickers zijn binnen :)
Nu nog even goed plekje op m'n koekblik vinden....motor mag duidelijk zijn ;)
(ik ga zo'n brede sticker achterop m'n topkoffer plakken als dat gaat.)

Probleem gevonden: het huisnummer wat ik had was niet goed. Ik heb het aangepast, volgende ronde dus meer succes, hoop ik.

*O* *O* *O*
Ze zijn binnen, het heeft even geduurdt maar dan heb je ook wat ;)

Zo uit het hoofd zijn die van jou dinsdag- of gisteravond verstuurd (m'n enveloppen waren op). Dat zou betekenen dat ze vandaag of morgen in de bus moeten vallen.
Wil je dat dan nog eens nakijken? want het is nu alweer maandag.

TNX.

Wil je dat dan nog eens nakijken? want het is nu alweer maandag.

TNX.
Ik heb het even nagekeken, maar ik had me vergist. Jouw betaling was vorige week dinsdag nog niet binnen en de stickers zijn toen dus ook niet verstuurd. Normaliter gaan ze dan vanavond op de bus.

Ik heb het even nagekeken, maar ik had me vergist. Jouw betaling was vorige week dinsdag nog niet binnen en de stickers zijn toen dus ook niet verstuurd. Normaliter gaan ze dan vanavond op de bus.

Okee, zie er al naar uit! Bedankt! *O*

Okee, zie er al naar uit! Bedankt! *O*

edit: het is nu donderdagmiddag:

1743846701_57723529f7.jpg

[me] Verkikkerd op de stickert! [/me]

Bedankt, Orfeus, nu heb ik helemaal het idee dat ik ergens bij hoor.
Nu alleen nog mijn rijbewijs halen, dan een helm en een motor kopen.
Maar het belangrijkste is er....

;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan