MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren ook men stickertjes besteld, weer een rijdende opvallende MF-er.

ook besteld, het kan zijn dat je de order 2 keer krijg want ik lette niet goed op en wist niet meer of ik de sticker nou wel of niet had besteld :+

De plaatjes doen het weer! *D

Met dank aan Pierre. :}

Hoi Orph,

Stickers ontvangen. En mijn 9 en 10 van een voorzien dus !!!!!

Thnx !!!

Greetzzz :W

Rob

mag ik weer een sticker bestellen :W
gewoon in het blauw deze keer :Y

he orpheus, ik heb het geld op 18-09-07 over gemaakt, maar nog geen stickers gehad.
kan jij mij helpen

Bedrag (euro) 5,00 Af
Tegenrekening 2274265 - STICHTING MOTOR-FORUM LIENDEN
Mededelingen k5083 rodvil

vraagje aan Orpheus:

Ik heb drie soorten stickers besteld (alle drie dus), netjes per soort apart, maar zie maar 2 mailtjes staan....
Kan het zijn dat de kenteken stickers er tussendoor zijn geslipt?
Zo ja....daar wil ik er dus ook 2 van (1 reserve), moet ik dat nog even opnieuw doen?

Ik zal vanavond alles even nakijken. :)

he orpheus, ik heb het geld op 18-09-07 over gemaakt, maar nog geen stickers gehad.
kan jij mij helpen

Bedrag (euro) 5,00 Af
Tegenrekening 2274265 - STICHTING MOTOR-FORUM LIENDEN
Mededelingen k5083 rodvil
Je betaling is idd binnengekomen. De stickers zijn de 19e verstuurd. Blijkbaar is TNT ze kwijtgeraakt, ofzo. Ik zal ze nogmaals versturen.

mag ik weer een sticker bestellen :W
gewoon in het blauw deze keer :Y
Geregeld. :)

vraagje aan Orpheus:

Ik heb drie soorten stickers besteld (alle drie dus), netjes per soort apart, maar zie maar 2 mailtjes staan....
Kan het zijn dat de kenteken stickers er tussendoor zijn geslipt?
Zo ja....daar wil ik er dus ook 2 van (1 reserve), moet ik dat nog even opnieuw doen?
Geregeld. :)

Die ene was idd niet aangekomen. Ik heb 'm even handmatig aangemaakt. Als het goed is heb je nu 3 bestelnummers.

Orpheus, mag ik gezien je posts hierboven aannemen dat je alles hebt bijgewerkt? Dan ga ik namelijk nog een x bestellen, want heb geen mail ontvangen over de betaling etc...

Orpheus, mag ik gezien je posts hierboven aannemen dat je alles hebt bijgewerkt? Dan ga ik namelijk nog een x bestellen, want heb geen mail ontvangen over de betaling etc...
Ik heb van jou inderdaad een bestelling verwerkt, vorige week. Mailtje is op 02-10 de deur uitgegaan. Ik heb het mailtje nog een keer verstuurd. Check ook even je spamfilter. Mogelijk is ie daarin blijven steken.

Ik heb zojuist het geld overgemaakt voor de 2 kentekensitckers :+

Nu maar wachten op de stickers 8-) (en natuurlijk de motor die pas zaterdag komt |( )

req:
MF kentekenplaat stickers
2 stickers ----> € 3,00

Waar moet ik mijn gegevens heen sturen?

Ik heb van jou inderdaad een bestelling verwerkt, vorige week. Mailtje is op 02-10 de deur uitgegaan. Ik heb het mailtje nog een keer verstuurd. Check ook even je spamfilter. Mogelijk is ie daarin blijven steken.

Compleet gemist dus... bedankt voor de her-mail!

Oh... Op de MF-rekening, bedoel je. -O-

vandaag mf stickertje binnen..... :} :}

kan ik op mijn nieuwe ( bj 1983 ) ook als mf er gespot worden........ :]

bedankt voor de snelle service........ :Y

:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan