Die zijn dinsdagavond op de bus gegaan en zouden dus, in theorie, vandaag afgeleverd moeten worden.he orpheus,heb netjes geld over gemaakt maar nog geen stickers.
kan jij mij helpen?
Je betaling is idd binnengekomen. De stickers zijn de 19e verstuurd. Blijkbaar is TNT ze kwijtgeraakt, ofzo. Ik zal ze nogmaals versturen.he orpheus, ik heb het geld op 18-09-07 over gemaakt, maar nog geen stickers gehad.
kan jij mij helpen
Bedrag (euro) 5,00 Af
Tegenrekening 2274265 - STICHTING MOTOR-FORUM LIENDEN
Mededelingen k5083 rodvil
Geregeld.mag ik weer een sticker bestellen
gewoon in het blauw deze keer
Geregeld.vraagje aan Orpheus:
Ik heb drie soorten stickers besteld (alle drie dus), netjes per soort apart, maar zie maar 2 mailtjes staan....
Kan het zijn dat de kenteken stickers er tussendoor zijn geslipt?
Zo ja....daar wil ik er dus ook 2 van (1 reserve), moet ik dat nog even opnieuw doen?
Ik heb van jou inderdaad een bestelling verwerkt, vorige week. Mailtje is op 02-10 de deur uitgegaan. Ik heb het mailtje nog een keer verstuurd. Check ook even je spamfilter. Mogelijk is ie daarin blijven steken.Orpheus, mag ik gezien je posts hierboven aannemen dat je alles hebt bijgewerkt? Dan ga ik namelijk nog een x bestellen, want heb geen mail ontvangen over de betaling etc...
Ik heb van jou inderdaad een bestelling verwerkt, vorige week. Mailtje is op 02-10 de deur uitgegaan. Ik heb het mailtje nog een keer verstuurd. Check ook even je spamfilter. Mogelijk is ie daarin blijven steken.
Thanks, and done...Even hier klikken -> http://www.motor-forum.nl/shop
[me="Orpheus"]checkt snel zijn bankrekening[/me]@ Orpheus
You,ve got money
Oh... Op de MF-rekening, bedoel je.