Hét MF Motorweekend 2023 - Aftermeet Vianden

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.506
189
Oss
Zoals ieder jaar organiseren wij van "Hét MF Motorweekend" een aftermeet, eind september in Vianden. Het begint dan al behoorlijk koud te worden in de nacht maar overdag is het meestal nog prima toeren. En gezellig.

Iedere MFér is welkom, deelnemers of geïnteresseerden van Hét MF Weekend maar ook als je gewoon zin hebt er ff uit te zijn met de motor ben je welkom. Ben je van plan te komen, óók als je het niet zeker weet maar wel overweegt, meld dat dan even hier.

1684243720853.png



Wanneer
weekend vanaf vrijdag 29 september tot en met zondag 1 oktober. Uiteraard nóg leuker als je vrijdagavond al komt (altijd weer gezellig bij du Pont), dan hebben we mooi een hele zaterdag voor een toertje.

Waar
Luxemburg, Camping de l'our. Ideaal daar is de combi Hotel (kamers beperkt, op tijd boeken! ECHT op tijd) en Camping (altijd plaats; hoef je niet te reserveren). Voor wie daar nog niet geweest is... Luxemburg klinkt ver maar het is pak 'm beet 1,5 uur vanaf grens NL (Whoopie's).
In ieder geval zul je ZELF je hotelkamer of campingplaats moeten boeken. Details op de site van de camping. De ervaring leert dat er in die periode op de camping altijd voldoende plek is (maar zeker=zeker) maar de hotelkamers da's een andere kwestie. Wil je persé een hotelkamer dan moet je op tijd boeken.

Wat
Vrijdagavond komt iedereen zo'n beetje aan, op eigen gelegenheid of samen, whatever. Tentje opzetten of spullen in de kamer leggen, beetje ouwehoeren, gezamenlijk eten bij Du Pont
Zaterdag leuk toertje rijden. We hebben echt een ton aan routes paraat dus dat is altijd leuk.
Zaterdag avond de traditionele BBQ op de camping; dus boodschappen doen bij de supermarkt, drank halen bij de benzinepomp, leuk! Gezellig@!
Zondag via leuk toertje weer naar huis.
 
Even een vraag over de Aftermeet. Ik zit net op de site van de camping te koekeloeren en zie dat deze maar open is tot 1oktober.
Dus moet je dan op zaterdag al vertrekken? Ik had toch iets gelezen over BBQ.
Ik vind voor 1 nacht heen en weer net iets te veel gedoe.
 
Rond welke tijd is het eten bij Du Pont? Dan weet ik hoe laat ik zal moeten vertrekken en of ik dat uberhaupt haal
 
Terug
Bovenaan Onderaan