MF MegaMeeting I'XIII - 12 Mei 2013

Zeker een leuke dag. Ik was ook aan het twijfelen vanwege het weer maar, later toch nog gegaan.
Heb wel de nodige kledingstijlen voorbij zien komen. Bijrijdster met o.a uggs, hakken, gympies Vieligheid boven alles ook voor bijrijders lijkt mij. Het groeit er niet meer aan als je bij een ongeluk iets verliest wat je toch nodig hebt voor de rest van je leven. Mijn vriendin komt echt niet achterop bij mij als ze geen goede kleding aan heeft. Ik heb voor haar een jas, broek, helm, handschoenen en laarsen gekocht.

Afgesloten terein prima! Dan is het voor iedereen allemaal duidelijk.

36 alternatieve locaties en daar dan 1 van: nee! Gaat fout word kut en eindigt in gezeik.

WhatsApp nummers uitwisselen? Leuk! Maar wat als de regelaar afbelt om 21.00 s' avonds de avond van te voren? (Dat gebeurde dus bij mij gister en ik heb het stokje overgenomen. )

Ga er allemaal eerst nog maar eens goed over nadenken , dan praten wij er later over

Haha, toen ik de motor eerder zag viel me dat ook op idd.

Nog eentje! De groene ninja die in moto-gp houding met loopsnelheid de rotonde nam, en vervolgens achterna werd gezeten door oom agent, goed weggekomen? De motoragent kwam solo terugrijden _O-

hahaha dat had ik ook gezien! prachtig :+

IMG_7352.jpg

_O-

Zeker een leuke dag. Ik was ook aan het twijfelen vanwege het weer maar, later toch nog gegaan.
Heb wel de nodige kledingstijlen voorbij zien komen. Bijrijdster met o.a uggs, hakken, gympies Vieligheid boven alles ook voor bijrijders lijkt mij. Het groeit er niet meer aan als je bij een ongeluk iets verliest wat je toch nodig hebt voor de rest van je leven. Mijn vriendin komt echt niet achterop bij mij als ze geen goede kleding aan heeft. Ik heb voor haar een jas, broek, helm, handschoenen en laarsen gekocht.

helemaal mee eens! :Y
Zag er ook eentje lopen in korte broek en een panty :X Hoop niet dat die achterop zat..
ten eerste veiligheid boven alles en ten tweede zal ze morgen een blaasontsteking hebben denk ik |(

Laatste moment toch nog besloten te gaan, ligt het aan mij of wordt het elk jaar rustiger?
@wixje, nog even gezwaaid, maar je was druk in gesprek geloof ik....Dus alsnog :W

helemaal mee eens! :Y
Zag er ook eentje lopen in korte broek en een panty :X Hoop niet dat die achterop zat..
ten eerste veiligheid boven alles en ten tweede zal ze morgen een blaasontsteking hebben denk ik |(
:^
Die zag ik ook... Dat van een blaasontsteking is nieuw voor mij, maar die onthou ik _O-

Laatste moment toch nog besloten te gaan, ligt het aan mij of wordt het elk jaar rustiger?
@wixje, nog even gezwaaid, maar je was druk in gesprek geloof ik....Dus alsnog :W
Met alle weerberichten van gisteren, had ik eigenlijk minder verwacht

Wauw, wat kan het weer je soms verrassen! Geweldige rit gehad tussen de 2 lokaties en "Brommers kiek'n" blijft leuk! Volgende keer zeker weer van de partij!

Was mooi weer en redelijk wat motoren dus geen klagen dacht ik zo... en politie welke politie :)

Niet gezien :$ een verlaat :W terug :)

Vond de opkomst toch nog best wel goed. Als je kijk naar het weer en moederdag natuurlijk. Maar weer hele gezellige ochtens/middag gehad. Op naar September en hopelijk iets warmer 8-)

Een stukje uit het nieuws:

Motortocht vanaf Calveen
AMERSFOORT - Zondagmiddag 12 mei omstreeks 13:00 ging de motor meeting bij de Mac Donalds in het industrieterrein Calveen van start.
Zeker 150 motorrijders gingen vanaf de motor meeting in Veenendaal naar Amersfoort om stunts uit te halen met de motor.
Echter door snelle inzet van een politiemacht werd dit voorkomen.
De politie stond onder andere met een radar team de snelheid te meten. Ook motoren die wel stunts uithaalden worden genoteerd en staande gehouden door het motorteam van de politie.
Meerdere motoren van de politie reden door het gebied om alles in goeie banen te leiden. Ondanks dit optreden werden meerdere motoren staande gehouden en bekeurd volgens artikel 5 (gevaarlijk rijgedrag) of voor de snelheid. Ook werd er bekeurd voor wheelies maken en voor het onnodig produceren van geluid.
(Bron: AS Media)

http://www.destadamersfoort.nl/lokaal/motortocht_vanaf_calveen_46569706.html

_O- _O-

Een stukje uit het nieuws:

Motortocht vanaf Calveen
AMERSFOORT - Zondagmiddag 12 mei omstreeks 13:00 ging de motor meeting bij de Mac Donalds in het industrieterrein Calveen van start.
Zeker 150 motorrijders gingen vanaf de motor meeting in Veenendaal naar Amersfoort om stunts uit te halen met de motor.
Echter door snelle inzet van een politiemacht werd dit voorkomen.
De politie stond onder andere met een radar team de snelheid te meten. Ook motoren die wel stunts uithaalden worden genoteerd en staande gehouden door het motorteam van de politie.
Meerdere motoren van de politie reden door het gebied om alles in goeie banen te leiden. Ondanks dit optreden werden meerdere motoren staande gehouden en bekeurd volgens artikel 5 (gevaarlijk rijgedrag) of voor de snelheid. Ook werd er bekeurd voor wheelies maken en voor het onnodig produceren van geluid.
(Bron: AS Media)

http://www.destadamersfoort.nl/lokaal/motortocht_vanaf_calveen_46569706.html

_O- _O-

Haha, ik bekijk het linkje even...... Sta ik op de foto :) in het midden met de gele motor :]

Terug
Bovenaan Onderaan