MF MegaMeeting I'XIII - 12 Mei 2013

Mensen die bij de a30 eraf gaan of vanuit ede oid komen er staat net voor het spoor bij camping de batterijen staat een motoragent achter de bosjes!

Staat zich zeker af te rukken... Na al die mooie motoren gezien te hebben! _O- :X

Mensen die bij de a30 eraf gaan of vanuit ede oid komen er staat net voor het spoor bij camping de batterijen staat een motoragent achter de bosjes!

gespot B|
gelukkig voor ons waren de spoorbomen dicht toen we aan kwamen rijden en zaten we achter een slome auto :)

een slome voor je kan je ook eens geld kosten,als hij te slome rijd ben je gauw geneigd om hem in te halen,ik heb toen het geluk gehad dat ze aan de verkeerde kant stonden.. _O-

Laatst bewerkt:
Is er al een alternatieve locatie bekend?

Is Veenendaal Mc en Amersfoort Mc is t zoals gebruikelijk te rustig en te blauw ;-)

Ben weer thuis. Goede opkomst, geen spat regen gehad *O*

hoi hellstorm bedoel je het adres in veenendaal ..ga er van uit dat je nu op je mobiel zit te internetten..

Nieuweweg Noord 266 Veenendaal - A12, afrit 23

Die bedoelde ik niet ;-)

Meer de plek waar de drags, wheelys en burnouts zijn.

Worden de foto's / filmpjes (zag een boel gopro-cameras) hier gedeeld zodat we onszelf kunnen spotten?

Precies, vond het wel lekker weer, beetje veel wind, maar wat doe je er aan...

Ik heb een gopro filmpje van mijn aankomst om 12 uur op youtube gezet. Ik rij ook nog een heel rondje over de parkeerplaats langs alle motoren. :)

Ik heb een gopro filmpje van mijn aankomst om 12 uur op youtube gezet. Ik rij ook nog een heel rondje over de parkeerplaats langs alle motoren. :)

Ik zag je nog rijden ;)

Op 2.21 min zie je ons rechts staan :W

edit: mss handiger om je filmpje ook even in het MFMM Fototopic te posten

Laatst bewerkt:
Zag er erg gezellig uit, alleen pas laat ter plaatsen, door dat we verkeerd waren gereden waren er rond 13:30 meesten was al weer naar huis volgende keer beter :)

*O* alweer even thuis, opkomst was goed.
Sensatie was minder want onze blauwe vriendjes waren massaal ter plekke, vooral in
Amersfoort.
Gelukkig zaten de weer mensen er weer volledig naast en was het lekker motoren
kijken in het zonnetje :Y

:]

was best gezellig in veenendaal en amersfoort,
maar was er een locatie waar er wel geburnt en gewheelied werd? We willen filmpjes!

Terug
Bovenaan Onderaan