Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF MegaMeeting I'XIII - 12 Mei 2013

Je kon vandaag wel merken dat de crisis heeft toegeslagen, weinig opkomst en de lokale overheden deden een hoop moeite om er wat van de maken. Zo'n M-F meeting is immers goed voor de lokale horeca.

In Veenendaal werden de bezoekers op de toegangswegen gefilmd door een agent met een of ander oud model camera:

Altijd leuk om achteraf de intocht filmpjes te zien. Positie van de filmer was niet echt handig, stond verstopt achter een struik.

Zoals altijd werden we bij de Mac welkom geheten door de rotonde chef brigadier dog.
Had er niet echt veel werk van gemaakt, wellicht iets teveel gratis Big Macs toe laten stoppen door de lokale horeca. Wordt bewegen toch wat lastig.

Hadden de veldwachters in Amersfoort er meer werk van gemaakt. Hadden een heus bord met dag aanbiedingen geplaatst:
- wheely: 450 + rijbewijs
- Burnout: 400 + rijbewijs
- 8 euro per te snel gereden kilometer

Ze waren wel vergeten om audiovisueel gereedschap mee te nemen, werd door de heren opgelost met een schetsblok en verrekijker. Is best lastig portretteren zo'n langsrijdende meute, zelfs met een verrekijker. Maar om het ons toch naar de zin te maken werd er een heuse cameraploeg opgeroepen. Helaas weer van die oude camera's zoals in Veenendaal. Dat wordt weken wachten voor die HI8 tapes ontwikkeld zijn en op Youtube staan..

Meeting was leuk als altijd, hoop motoren en goede sfeer.
Keep on going

Uiteindelijk toch maar naar veenendaal gekomen. Opkomst was matig. Hopelijk heb ik geen bekeuringen gereden. Daarna ff doorgeknald naar amersfoort. Totaal geen actie te bekennen ivm t blauw.

word het niet eens tijd om te gaan verkassen zodat we de lokale roverheid niet aan extra penningen helpen??

Hier rijd ik weg met mn maatjes.

Ik kan wel eens vragen aan de baas, of we op zijn terrein morgen komen...groot zat en geen kans voor oom agent om te schrijven....

Was goed te doen vandaag! Soms zelfs lekker warm

Goed idee....alleen hoe ga je dat regelen

misschien dat je in het topic voor de volgende mfmm een reactie kan plaatsen en daarin aangeven dat er een alternatieve locatie is, en dat eventuele geinterreseerden even een pb moeten achterlaten.

dan kan degene die dit georganiseerd heeft 's ochtends vroeg (of pas vlak voordat de mfmm zou beginnen) een bericht sturen met het adres van de locatie aan iedereen die aangegeven heeft naar de alternatieve locatie te komen??

Het is maar een idee, en ik weet helaas in Veenendaal of Amersfoort niet zo snel een geschikte plek, maar misschien met wat hulp van mede forum leden moet er toch wat te regelen zijn?, Ik wil in ieder geval best wel meedenken/regelen hoor!

Ik was weer veel te laat en er waren nog maar een paar motoren.

Dat kan niet via het forum... Probleem is dat de politie meeleest. Een pm van aan MF lid (under cover politie) weet de locatie dan ook en bingo

Is het geen idee om met bekende leden, vanuit verschillende regio's tel nummers uit te wisselen. Die elkaar whatsappen en de info aan andere leden doorspelen? minder snel last van politie lijkt mij.

Dat kan niet via het forum... Probleem is dat de politie meeleest. Een pm van aan MF lid (under cover politie) weet de locatie dan ook en bingo

Geen probleem dat de politie meeleest...als het op een afgesloten terrein gehouden zou kunnen worden toch ?

ik heb me kneedowns lekker toch gedaan, alleen dan in groningen hehe, maarer was idd te veel pliesie, misschien voor de meet in september idd een idee om een afgesloten terrein te regelen, want daar heeft depolitie dan niets over te zeggen tot de eigenaar gaat klagen.

Dat klopt, alleen als je de andere locatie pas bekend maakt zodra zodra de mfmm begint en zorgt dat de andere locatie niet tever weg is van de huidige locatie (een half uurtje ofzo)

Dan weet de eventuele politie het ook pas op het laatste moment.

De politie zal dan ongetwijfeld ook nog wel langskomen, maar als er al een half uurtje lol gemaakt kan worden, is dat al een half uurtje meer dan dat er de afgelopen keren geweest is

Ook denk ik dat de politie in het geval van de mfmm wat mensen extra inroostert om daar neer te zetten, als er dan ineens een extra locatie bijkomt denk ik niet dat ze meteen extra agenten over hebben om ze de hele tijd daar neer te zetten...

Een afgesloten terrein is natuurlijk helemaal mooi, maar dat is denk ik ook niet zo makkelijk geregeld..

Is het geen idee om met bekende leden, vanuit verschillende regio's tel nummers uit te wisselen. Die elkaar whatsappen en de info aan andere leden doorspelen? minder snel last van politie lijkt mij.

Dat is wel een mooi idee! ik ben voor..

Nee dan is het geen probleem. Zou mooi zijn als we dat een keer voor elkaar krijgen Wordt al aantal jaar gezegd.

@Joep: helemaal gelijk in

Lang zitten twijfelen met het weerbeeld, maar gelukkig toch gegaan! Prima sfeer en mooie motoren!

Trouwens, die gozer met die gele motor die er op de rotonde werd uitgepikt om 1300, wat was het verhaal daarachter?

Laatst bewerkt:
Was weer een leuke meeting in Veenendaal. Ook het weer heeft goed meegewerkt, al was de opkomst wat minder door het onzekere weer.

Tot september

Laatst bewerkt:
Oom agent vond dat zijn kentekenplaat te scheef stond. Geen boete gehad volgens mij, wel een strenge waarschuwing natuurlijk

Haha, toen ik de motor eerder zag viel me dat ook op idd.

Nog eentje! De groene ninja die in moto-gp houding met loopsnelheid de rotonde nam, en vervolgens achterna werd gezeten door oom agent, goed weggekomen? De motoragent kwam solo terugrijden

word het niet eens tijd om te gaan verkassen zodat we de lokale roverheid niet aan extra penningen helpen??

Ik ben voor. Ben zelf niet z'n stunter, maar vind het super om naar te kijken. Nu nog even bedenken hoe we ze om de tuin kunnen leiden.

Vijf locaties noemen op het forum en met een code laten weten welke van de vijf het wordt. Ze kunnen moeilijk alle vijf de locaties gaan spotten.

Dat was ik haha!
Jaa hij reed me achterna tot aan de snelweg (richting Arnhem) en keek hoe ik daar de oprit op reed. Daarna niet meer gezien.

Ik had hem al door voordat ik bij het stoplicht was

Laatst bewerkt:
Dat was ik haha!
Jaa hij reed me achterna tot aan de snelweg (richting Arnhem) en keek hoe ik daar de oprit op reed. Daarna niet meer gezien.

Ik had hem al door voordat ik bij het stoplicht was
hahaha dat had ik ook gezien! prachtig