word het niet eens tijd om te gaan verkassen zodat we de lokale roverheid niet aan extra penningen helpen??
Goed idee....alleen hoe ga je dat regelen
misschien dat je in het topic voor de volgende mfmm een reactie kan plaatsen en daarin aangeven dat er een alternatieve locatie is, en dat eventuele geinterreseerden even een pb moeten achterlaten.
dan kan degene die dit georganiseerd heeft 's ochtends vroeg (of pas vlak voordat de mfmm zou beginnen) een bericht sturen met het adres van de locatie aan iedereen die aangegeven heeft naar de alternatieve locatie te komen??
Het is maar een idee, en ik weet helaas in Veenendaal of Amersfoort niet zo snel een geschikte plek, maar misschien met wat hulp van mede forum leden moet er toch wat te regelen zijn?, Ik wil in ieder geval best wel meedenken/regelen hoor!
Dat kan niet via het forum... Probleem is dat de politie meeleest. Een pm van aan MF lid (under cover politie) weet de locatie dan ook en bingo
Dat kan niet via het forum... Probleem is dat de politie meeleest. Een pm van aan MF lid (under cover politie) weet de locatie dan ook en bingo
Is het geen idee om met bekende leden, vanuit verschillende regio's tel nummers uit te wisselen. Die elkaar whatsappen en de info aan andere leden doorspelen? minder snel last van politie lijkt mij.
Geen probleem dat de politie meeleest...als het op een afgesloten terrein gehouden zou kunnen worden toch ?
Trouwens, die gozer met die gele motor die er op de rotonde werd uitgepikt om 1300, wat was het verhaal daarachter?
[afbeelding]
Oom agent vond dat zijn kentekenplaat te scheef stond. Geen boete gehad volgens mij, wel een strenge waarschuwing natuurlijk
word het niet eens tijd om te gaan verkassen zodat we de lokale roverheid niet aan extra penningen helpen??
Haha, toen ik de motor eerder zag viel me dat ook op idd.
Nog eentje! De groene ninja die in moto-gp houding met loopsnelheid de rotonde nam, en vervolgens achterna werd gezeten door oom agent, goed weggekomen? De motoragent kwam solo terugrijden
hahaha dat had ik ook gezien! prachtigDat was ik haha!
Jaa hij reed me achterna tot aan de snelweg (richting Arnhem) en keek hoe ik daar de oprit op reed. Daarna niet meer gezien.
Ik had hem al door voordat ik bij het stoplicht was