MF MegaMeeting I'XIII - 12 Mei 2013

Dat is alleen voor regio Veenendaal. Als ik naar de neerslagkans op mijn route, Sneek - Veenendaal, kijk, dan bestaat er een hele grote kans dat ik nat wordt.

Waarom ipv een meeting niet een keer een MF (mega) summer ride??

zou echt KIck zijn alleen al zoveel bij elkaar door wat straatjes heen en hier en daar een snelweg stukkie... haha laat die eikel dan maar ff lullen met zijn kop [krullenbol] blik op de weg.... hahaha ff nog een feitje dr bij Killers dr uit jassen.. en Gooaaan..

Hmm misschien iets voor redbull of die andere energie dingie met die groene streepies.. :P

Titel.. Its make's you a Monster...Day'' _O- *O* :}

Lekker rondlopen heel de dag in je natte pak.. joepie :+
Vorig jaar zou het ook tegenvallen maar was super. Niks zo verandelijk als een vrouw , euh het hollandische weer bedoel ik :+

En anders rij je maar tussen de druppels door :')

zou echt KIck zijn alleen al zoveel bij elkaar door wat straatjes heen en hier en daar een snelweg stukkie... haha laat die eikel dan maar ff lullen met zijn kop [krullenbol] blik op de weg.... hahaha ff nog een feitje dr bij Killers dr uit jassen.. en Gooaaan..

Hmm misschien iets voor redbull of die andere energie dingie met die groene streepies.. :P

Titel.. Its make's you a Monster...Day'' _O- *O* :}
De man met de geniale ideetjes is weer wakker *O*

Vorig jaar zou het ook tegenvallen maar was super. Niks zo verandelijk als een vrouw , euh het hollandische weer bedoel ik :+

En anders rij je maar tussen de druppels door :')

Hej ik zou geen echte hollander zijn als ik niet iets te zeiken heb he :+

Ik haak af.
Vandaag weer naar de huisarts.

Nog te veel last van mijn linker wijsvinger om lange stukken te rijden (3 vingers koppelen werkt voor geen meter) en rechts begint ook mee te doen.
Dat met de rest van de klachten op het moment, gaat em voor mij niet worden -O-

Kreeg van vrienden te horen over de meet zij kwamen ook , speciaal voor aangemeld.
Ben er morgen bij

Grtz

203 maar, maar hou er ook rekening mee dat het voor het laatst 17 april is bijgewerkt.
Meestal stromen de aanmeldingen pas een week of 2 van te voren echt goed binnen vanwege korte-termijn plannen en weersvoorspellingen :)

Terug
Bovenaan Onderaan