Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Scheelt je droogt vanzelf op
Lekker rondlopen heel de dag in je natte pak.. joepie
zou echt KIck zijn alleen al zoveel bij elkaar door wat straatjes heen en hier en daar een snelweg stukkie... haha laat die eikel dan maar ff lullen met zijn kop [krullenbol] blik op de weg.... hahaha ff nog een feitje dr bij Killers dr uit jassen.. en Gooaaan..Waarom ipv een meeting niet een keer een MF (mega) summer ride??
Vorig jaar zou het ook tegenvallen maar was super. Niks zo verandelijk als een vrouw , euh het hollandische weer bedoel ikLekker rondlopen heel de dag in je natte pak.. joepie
De man met de geniale ideetjes is weer wakkerzou echt KIck zijn alleen al zoveel bij elkaar door wat straatjes heen en hier en daar een snelweg stukkie... haha laat die eikel dan maar ff lullen met zijn kop [krullenbol] blik op de weg.... hahaha ff nog een feitje dr bij Killers dr uit jassen.. en Gooaaan..
Hmm misschien iets voor redbull of die andere energie dingie met die groene streepies..
Titel.. Its make's you a Monster...Day''
Vorig jaar zou het ook tegenvallen maar was super. Niks zo verandelijk als een vrouw , euh het hollandische weer bedoel ik
En anders rij je maar tussen de druppels door
dan ben je een dag te vroegKreeg van vrienden te horen over de meet zij kwamen ook , speciaal voor aangemeld.
Ben er morgen bij
Grtz
zit die gelijk goed naar je lichaam heb ik me laten vertellen
helaas toch afwezig
heb mijn knie schijf gebroken
KNMI zegt zondag 90% kans op neerslag....
Veel plezier morgen bij de meet he, maar ik zou zondag komen is veel gezelligerKreeg van vrienden te horen over de meet zij kwamen ook , speciaal voor aangemeld.
Ben er morgen bij
Grtz
Rekt ie dan ook uit?
Me pak heeft nog geen regen/water gezien en is wat te krap