MF MegaMeeting I'XIII - 12 Mei 2013

zondag is pas over 5 dagen jonguh... heb jij ooit in Nederland meegemaakt dat zij het weer 5 dagen vooraf goed voorspeld hadden? Nee!!!
Klopt hopen we daar maar op.
En een meeting aan het strand is ook super vet

Klopt hopen we daar maar op.
En een meeting aan het strand is ook super vet
volgende week doe ik even een rit scheveningen tot zandvoort, zoeken naar een geschikte lokatie.
zomaar scheveningen gaat niet, wordt chaos met al de motoren en voetgangers enzovoort...

ik kom op terug!

ohja.... tips van lokaties (met google maps link) via PB helpt ook !

Laatst bewerkt:
:X

maar ik zou in dat geval iets anders voorstellen...
MFMM I & II in Veenendaal gaan we niet veranderen... voor veel mensen een traditie en daar houden wij motorrijders van...
maar zou ik zeggen in juli een MFSM.... MF Summer Meeting!!!!!
Elke keer een andere lokatie.... scheveningen, noordwijk, zandvoort, etc etc etc.....
lastiger voor mfers uit het oosten, maarja... met lekker weer kan je toch doorrijden ;)

Prima plan :}

Als ik voor mezelf spreek vind ik elk jaar de rit er naartoe (dus een geplande route met een grote groep) leuker dan de meeting zelf. Jammer dat het daar dit jaar ook een beetje aan ontbreekt ;(

Laatst bewerkt:
Als ik voor mezelf spreek vind ik elk jaar de rit er naartoe (dus een geplande route met een grote groep) leuker dan de meeting zelf. Jammer dat het daar dit jaar ook een beetje aan ontbreekt ;(
een van de problemen bij motorrijders is altijd "het regelen" geweest!!!!
iedereen wilt meerijden ipv voorrijden! Je komt uit Rotterdam, er wonen ZAT MF'ers daar!!! Regel jij zelf iets en kan ik je beloven dat je niet alleen rijdt!

Waarom ipv een meeting niet een keer een MF (mega) summer ride??

Ik zou zeggen, doe wat je niet laten kan en organiseer het :P
Denk alleen dat zoiets nooit van de grond komt, en ik vraag me af of motor-forum.nl met zoiets geassocieerd wilt worden :X (als ik admin was, wist ik 't wel :N)

Doe mongolen in dat filmpje er ook bij rijden. Korte broekjes, tshirtjes geen helm. :x

Denk alleen dat zoiets nooit van de grond komt, en ik vraag me af of motor-forum.nl met zoiets geassocieerd wilt worden :X (als ik admin was, wist ik 't wel :N)
wat een onzin...
motor-forum.nl heeft ook niks met de megameeting te maken.

Mf wat is dat? Ik zit hier toch op het libelleforum??? :o

Waar slaat dat op? Is toch machtig mooi man. Gros van die motorrijders gedragen zich normaal. Paar die af en toe een wheelie trekken poeh poeh moet inderdaad ook echt niet gekker worden! _O-

:X
Beetje file rijden. :N

Als je andere filmpjes bekijkt pakken ze ook snelwegen etc. Lijkt mij logisch dat op 1 van de de drukste kruispunten in de wereld het een beetje oploopt. Het is denk iets drukker dan de McD bij Veenendaal... Daarbij vind ik file rijden spannender dan de motor op de jiffy en een kleffe hamburger naar binnen schuiven. Met alle respect voor degene die dat wel leuk vinden. :')

Doe mongolen in dat filmpje er ook bij rijden. Korte broekjes, tshirtjes geen helm. :x

Volgens mij dragen ze allemaal wel een helm behalve die leipo's op een quad, maar die hoeven dat ook niet 8-) .

volgende week doe ik even een rit scheveningen tot zandvoort, zoeken naar een geschikte lokatie.
zomaar scheveningen gaat niet, wordt chaos met al de motoren en voetgangers enzovoort...

ik kom op terug!

ohja.... tips van lokaties (met google maps link) via PB helpt ook !

Stukje asfalt bij circuit zandvoort ;) (is geloof ik alleen eigen terrein :+ )

Kom je uit Tilburg / Breda / Den-Bosch...

Stuur maar PB'tje... kun je met ons mee.

Zin in! & hopende op wat redelijk weer.

Stukje asfalt bij circuit zandvoort ;) (is geloof ik alleen eigen terrein :+ )
Dan gewoon de achterste parkeerplaats aan de Boulevard dus de eerste als je vanaf de zeeweg komt. Meestal nog aardig leeg en s'ochtends en onder dezelfde regels en afspraken als de mfmm. Meeting is toeval :+

Wat een gezeur altijd over die motorkleding, laat die mensen het lekker zelf weten...

Terug
Bovenaan Onderaan