Klopt hopen we daar maar op.zondag is pas over 5 dagen jonguh... heb jij ooit in Nederland meegemaakt dat zij het weer 5 dagen vooraf goed voorspeld hadden? Nee!!!
volgende week doe ik even een rit scheveningen tot zandvoort, zoeken naar een geschikte lokatie.Klopt hopen we daar maar op.
En een meeting aan het strand is ook super vet
maar ik zou in dat geval iets anders voorstellen...
MFMM I & II in Veenendaal gaan we niet veranderen... voor veel mensen een traditie en daar houden wij motorrijders van...
maar zou ik zeggen in juli een MFSM.... MF Summer Meeting!!!!!
Elke keer een andere lokatie.... scheveningen, noordwijk, zandvoort, etc etc etc.....
lastiger voor mfers uit het oosten, maarja... met lekker weer kan je toch doorrijden
een van de problemen bij motorrijders is altijd "het regelen" geweest!!!!Als ik voor mezelf spreek vind ik elk jaar de rit er naartoe (dus een geplande route met een grote groep) leuker dan de meeting zelf. Jammer dat het daar dit jaar ook een beetje aan ontbreekt
Waarom ipv een meeting niet een keer een MF (mega) summer ride??
Waarom ipv een meeting niet een keer een MF (mega) summer ride??
wat een onzin...Ik zou zeggen, doe wat je niet laten kan en organiseer het
Denk alleen dat zoiets nooit van de grond komt, en ik vraag me af of motor-forum.nl met zoiets geassocieerd wilt worden(als ik admin was, wist ik 't wel )
Ik zou zeggen, doe wat je niet laten kan en organiseer het
Denk alleen dat zoiets nooit van de grond komt, en ik vraag me af of motor-forum.nl met zoiets geassocieerd wilt worden(als ik admin was, wist ik 't wel )
Beetje file rijden.
Doe mongolen in dat filmpje er ook bij rijden. Korte broekjes, tshirtjes geen helm. :x
Maakt ook niet zoveel uit als je maar 5km/h rijdtDoe mongolen in dat filmpje er ook bij rijden. Korte broekjes, tshirtjes geen helm. :x
volgende week doe ik even een rit scheveningen tot zandvoort, zoeken naar een geschikte lokatie.
zomaar scheveningen gaat niet, wordt chaos met al de motoren en voetgangers enzovoort...
ik kom op terug!
ohja.... tips van lokaties (met google maps link) via PB helpt ook !
Stukje asfalt bij circuit zandvoort(is geloof ik alleen eigen terrein )
Dan gewoon de achterste parkeerplaats aan de Boulevard dus de eerste als je vanaf de zeeweg komt. Meestal nog aardig leeg en s'ochtends en onder dezelfde regels en afspraken als de mfmm. Meeting is toevalStukje asfalt bij circuit zandvoort(is geloof ik alleen eigen terrein )