Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF MegaMeeting I'XIII - 12 Mei 2013

dank u.... nu weet ik wel dat dit totaal niet in de buurt ligt van elkaar dus geen afspreek punt
Haha, geen probleem
Mij heb je, ik ga ook liever een stuk blazen! Ik zeg: op poten zetten die hap!

Dat moet wel lukken .

Staan er dan ook weer van die mooie bordjes van de Politie? .

Edit:
Sluit me wel aan bij Achterhoek/Arnhem.

Laatst bewerkt:
Haha, geen probleem Mij heb je, ik ga ook liever een stuk blazen! Ik zeg: op poten zetten die hap!

Haha kicken!

Denk dat beter is als iemand van Motor-Forum zoiets op poten zet. Ken namelijk nog veel meer mensen die een meet and greet niet echt spannend/ de reis waard vinden. Alle respect voor de mensen die er wel van genieten. Maar als motorrijder wil ik rijden

Begrijp verder dat in die filmpjes wel prof stunters al die stunts doen, maar lijkt mij gewoon kicken om met mooie groep zo'n monster rit te maken puur voor de fun.

Dus de Project X Megameeting volgt nog ... +D

Vind best gezellig om m'n motor te parkeren, hamburger naar binnen te schuiven en paar handen te schudden, maar toch VEEL leuker om samen een ritje te doen.

Hier kan toch niks aan tippen

Koos, we zagen net een hele grote groep motorrijders over de A2 racen. Sommigen maakte zelfs een wheelie. Meeste hadden ook een MF sticker op hun kentekenplaat. Hoe zit dat nou precies,
hebben we te maken met een bende of zijn dit de sukkels van het motorforum?

Maak een vertrekpunt vanuit Kudel ofzo

en die motorrijders die je meesleurt moeten zich wel registreren he...MF moet wel blijven groeien

lekker op zondagochtend motorgeronk voor je deur

kudelstaart ?

En we weten allemaal dat MF'ers geen bochten kunnen maken

Die wheelies, stoppies, burnouts etc. worden toch wel gemaakt. Zou toch wel mogelijk moeten zijn om na de meeting een stukje te rijden met de mensen die dat leuk vinden..?

Alles wat je nodig hebt is een vertrektijd, een route over grote wegen en een groep die op het juiste tijdstip de motoren start.

De rest volgt vanzelf

Alles wat je nodig hebt is een vertrektijd, een route over grote wegen en een groep die op het juiste tijdstip de motoren start.

De rest volgt vanzelf

Inderdaad! Is leuker dan al die kleine groepjes die stuk voor stuk vertrekken .

Denk wel dat iets meer organisatie voor nodig is. Sowieso een duidelijke kopgroep.

Laatst bewerkt:
Inderdaad! Is leuker dan al die kleine groepjes die stuk voor stuk vertrekken .

Denk wel dat iets meer organisatie voor nodig is. Sowieso een duidelijke kopgroep .
groepjes...
nou ... ZH waren daar in mei met een man of 30...
MFA bijvoorbeeld veel meer...

Kan me Rikkels nog herinneren, reed bij ons langs ook met een grote groep...

dus ja, natuurlijk heb je altijd groepjes, maar meestal zijn het juist groepen van 20+

maar dit is natuurlijk richting veenendal... steeds minder mensen gaan nog naar AMS.

Laatst bewerkt:
Wij vertrekken vanaf Mac Ijsselstein om 10:00 denk tussen de 30 en 40 man minimaal.

En uitereraard is iedereen welkom om aan te sluiten.

Wij vertrekken vanaf Mac Ijsselstein om 10:00 denk tussen de 30 en 40 man minimaal.

En uitereraard is iedereen welkom om aan te sluiten.

Willen jullie dan deze keer NIET mijn VTR onder 't rubber leggen, ik was de vorige keer een beetje not amused , het is echt klote om schoon te maken

Willen jullie dan deze keer NIET mijn VTR onder 't rubber leggen, ik was de vorige keer een beetje not amused , het is echt klote om schoon te maken

Haha, we zullen proberen die van jou te ontwijken ;p

Ik voel dr ook wel wat voor om een toertochtje met een hele grote groep te houden na de meeting.

Ride-of-the-MF

Wie zet er wat op?

Gewoon voorop blijven jonguh

Mits ik geen dienst heb ben ik van de partij! heb nog geen rooster van mei, maar als ik kan ben ik er zeker bij! en is lid zijn van MF een must? of zijn (motorige) introducés ook welkom?