MF MegaMeeting I'XIII - 12 Mei 2013

had verwacht dat er wil meer mensen gaan vanuit friesland , Maar misschien komt dat nog ;p

Komt er na de meeting ook een massale tourtocht? Ala Ride Of The Century???

Meld me ook als OVB aan voor de Project X Megameeting.

Mijn aanmelding voor de MF MegaMeeting niet goed verwerkt.

Staat toch echt "Meld me ook als OVB aan....... Echter sta in het rijtje aanwezig i.p.v. OVB

Laatst bewerkt:
hallooo Luitjes!!

Ik ben ook van de partij *D en neem een aantal motorrijders aanhang mee... En stuk of 5 en worden er waarschijnlijk veel meer :Y :Y

Tot dan!!! *O* :W

hallooo Luitjes!!

Ik ben ook van de partij *D en neem een aantal motorrijders aanhang mee... En stuk of 5 en worden er waarschijnlijk veel meer :Y :Y

Tot dan!!! *O* :W

Maak een vertrekpunt vanuit Kudel ofzo *O* :]

en die motorrijders die je meesleurt moeten zich wel registreren he...MF moet wel blijven groeien O-)

lekker op zondagochtend motorgeronk voor je deur O-)

Laatst bewerkt:
wat is er precies in amersfoort nog te doen omdat er daar nog veel naar toe rijden?

Maak een vertrekpunt vanuit Kudel ofzo *O* :]

en die motorrijders die je meesleurt moeten zich wel registreren he...MF moet wel blijven groeien O-)

Kudel kan vanaf de Andel mee rijden toch *O*

Aanrijden met ±50 man zou wel gaaf zijn! })

ik ben er bij. en vertrek van uit groningen. *O*

groeten mike

Laatst bewerkt:
quote:
Mys schreef op 10 maart 2013 @ 16:52:Maak een vertrekpunt vanuit Kudel ofzo *O* :]

Kudel kan vanaf de Andel mee rijden toch *O*

Aanrijden met ±50 man zou wel gaaf zijn! })

Als jij mij kan vertellen waar Andel ligt? Heb namelijk geen idee..? :?

_O-
quote:
motorhugske schreef op 12 maart 2013 @ 17:46:Als jij mij kan vertellen waar Andel ligt? Heb namelijk geen idee..? :?

*Click*

_O- :} dank u.... nu weet ik wel dat dit totaal niet in de buurt ligt van elkaar :X dus geen afspreek punt ;)

Meld me ook als OVB aan voor de Project X Megameeting.

Dus de Project X Megameeting volgt nog ... +D

Vind best gezellig om m'n motor te parkeren, hamburger naar binnen te schuiven en paar handen te schudden, maar toch VEEL leuker om samen een ritje te doen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan