Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha, geen probleemdank u.... nu weet ik wel dat dit totaal niet in de buurt ligt van elkaar dus geen afspreek punt
Mij heb je, ik ga ook liever een stuk blazen! Ik zeg: op poten zetten die hap!Meld me ook als OVB aan voor de Project X Megameeting.
Dus de Project X Megameeting volgt nog ... +D
Vind best gezellig om m'n motor te parkeren, hamburger naar binnen te schuiven en paar handen te schudden, maar toch VEEL leuker om samen een ritje te doen.
Hier kan toch niks aan tippen
Sluit je trouwens toch gezellig aan ergens in omgeving Utrecht, denk dat ik daar ook ga meeten met wat mensendank u.... nu weet ik wel dat dit totaal niet in de buurt ligt van elkaar dus geen afspreek punt
Haha, geen probleem Mij heb je, ik ga ook liever een stuk blazen! Ik zeg: op poten zetten die hap!
Dus de Project X Megameeting volgt nog ... +D
Vind best gezellig om m'n motor te parkeren, hamburger naar binnen te schuiven en paar handen te schudden, maar toch VEEL leuker om samen een ritje te doen.
Hier kan toch niks aan tippen
Maak een vertrekpunt vanuit Kudel ofzo
en die motorrijders die je meesleurt moeten zich wel registreren he...MF moet wel blijven groeien
lekker op zondagochtend motorgeronk voor je deur
Koos, we zagen net een hele grote groep motorrijders over de A2 racen. Sommigen maakte zelfs een wheelie. Meeste hadden ook een MF sticker op hun kentekenplaat. Hoe zit dat nou precies,
hebben we te maken met een bende of zijn dit de sukkels van het motorforum?
Koos, we zagen net een hele grote groep motorrijders over de A2 racen. Sommigen maakte zelfs een wheelie. Meeste hadden ook een MF sticker op hun kentekenplaat. Hoe zit dat nou precies,
hebben we te maken met een bende of zijn dit de sukkels van het motorforum?
Haha kicken!
Denk dat beter is als iemand van Motor-Forum zoiets op poten zet. Ken namelijk nog veel meer mensen die een meet and greet niet echt spannend/ de reis waard vinden. Alle respect voor de mensen die er wel van genieten. Maar als motorrijder wil ik rijden
Begrijp verder dat in die filmpjes wel prof stunters al die stunts doen, maar lijkt mij gewoon kicken om met mooie groep zo'n monster rit te maken puur voor de fun.
Alles wat je nodig hebt is een vertrektijd, een route over grote wegen en een groep die op het juiste tijdstip de motoren start.
De rest volgt vanzelf
groepjes...Inderdaad! Is leuker dan al die kleine groepjes die stuk voor stuk vertrekken .
Denk wel dat iets meer organisatie voor nodig is. Sowieso een duidelijke kopgroep .
En we weten allemaal dat MF'ers geen bochten kunnen maken
Wij vertrekken vanaf Mac Ijsselstein om 10:00 denk tussen de 30 en 40 man minimaal.
En uitereraard is iedereen welkom om aan te sluiten.
Willen jullie dan deze keer NIET mijn VTR onder 't rubber leggen, ik was de vorige keer een beetje not amused , het is echt klote om schoon te maken
JijIk voel dr ook wel wat voor om een toertochtje met een hele grote groep te houden na de meeting.
Ride-of-the-MF
Wie zet er wat op?
Gewoon voorop blijven jonguhWillen jullie dan deze keer NIET mijn VTR onder 't rubber leggen, ik was de vorige keer een beetje not amused , het is echt klote om schoon te maken