Yevon
MF veteraan
De eerste beste keer dat weer een MMFM is ben ik er bij!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hmmm geen flitser gezien op de A12...
Dat is mijn MM loopje...
Was weer een gezellige MFMM.
Maar het is me wel duidelijk dat de volgende op een andere lokatie moet plaats vinden.
De politie had in Amersfoort geen enkele coulance deze keer, maar een lik op stuk beleid.
Naar wat ik heb begrepen zijn er 3 rijbewijzen ingevorderd.
Mijn broer kreeg een ferme waarschuwing voor een keer onnodig gas geven
Onnodig geluidsoverlast....(met standaard dempers). De volgende keer zou een boete worden van EUR 300,-.
Dat gaat toch nergens meer over.
Volgende MFMM gewoon op de laatste dag een andere centrale lokatie bekend maken.
onnodig geluidsoverlast kan ook met standaard dempers. Wat voor demper je ook hebt, als je onnodig gas geeft dan is dat dus ook onnodig geluidsoverlast. Zo simpel is het
Maar inderdaad, ze waren slecht gehumeurd geloof ik. Jongen waar ik mee optrok vandaag met een KTM Supermoto (vol geplakt met stickers en een akrapovic pijp met een bak herrie ) moest de berm opzoeken omdat de fiets was afgeslagen en niet meer aan wilde. Hij kreeg ook gelijk een "Stop politie" teken en mocht even uitleggen wat hij daar deed
de eerste bewoners die er last van zouden kunnen hebben wonen ACHTER die geluidswal, dus van overlast is geen sprake-kan geen sprake van zijn...
Leuk u weer eens gezien te hebben
Vroegâh gingen we nog wel eens naar een bepaalde plek in Noord-Holland, waar nog wel ongegeneerd geoefend kon worden met mooi geprepareerde fietsjes
Mis ik wel
Was weer een gezellige MFMM.
Maar het is me wel duidelijk dat de volgende op een andere lokatie moet plaats vinden.
De politie had in Amersfoort geen enkele coulance deze keer, maar een lik op stuk beleid.
Naar wat ik heb begrepen zijn er 3 rijbewijzen ingevorderd.
Mijn broer kreeg een ferme waarschuwing voor een keer onnodig gas geven
Onnodig geluidsoverlast....(met standaard dempers). De volgende keer zou een boete worden van EUR 300,-.
Dat gaat toch nergens meer over.
Volgende MFMM gewoon op de laatste dag een andere centrale lokatie bekend maken.
Dat geluid komt over de geluidswal. Geloof me maar, een kennis van me woont er en ik heb een paar jaar terug daar uren lang motoren in de begrenzers horen gaan en langs horen scheuren over die rondweg toen ik daar op bezoek was op een zondag. Dat hoor je echt wel goed. Stoor ik mij er aan? Zeer zeker niet, maar je hoort het toch echt wel duidelijk.
Lik op stuk beleid? Viel wel mee toch? Ik ben gelaserd, goed niet heel hard, maar toch een 15km/u te hard ofzo op die rondweg en daar doen ze niet moeilijk over gelukkig.
Verder konden ze me ook nog wel pakken op m'n uitlaat (en dat is geen standaard demper, maar dan ook een 300 euro boete). Ze waren goed aanwezig (helaas, maar begrijpelijk), dus ben benieuwd wat de heren hebben gedaan die het rijbewijs mochten inleveren.
Maar een andere centrale locatie één dag van te voren melden, geloof me; dan staan ze er ook. Er moet gewoon een terrein worden afgezet waar je wat kan aankloten of waar professionele stuntteams hun kunsten kunnen laten zien, muziekje erbij, wat eettentjes erbij, eventueel nog wat dingen van motorzaakjes (mooi als sponsor) en dan hoeft de politie er ook niet bij, omdat het niet op de openbare weg is. Jaren terug was het veel leuker, al gebeurden er wel 'rare' dingen op de openbare weg die soms echt niet konden met onwetende burgers die zich ook in het verkeer mengden. Zo'n evenement mag best wat kosten om de onkosten er uit te halen. Maar hier is al eens eerder over gesproken...
Overigens ook bij Scherpenzeel in de buurt een onopvallende motoragent gezien, maar die had ik meteen in de smiezen, dus de eerste de beste plek waar ik even langs de weg kon staan heb ik dat gedaan... vind het wat minder om nog kilometers met een motoragent achter me te moeten rijden.
aan onnodig geluidsoverlast (ff lekker reven) ben ik vandaag ruim 30 keer schuldig
WHAHAHAHAHA
Prima idee, wat dacht je van en circuit afhuren?
Ongeveer 5000 euro voor een dagje.
Als er 1000 mensen komen is dat 5 euro per persoon...
Om maar een voorstel te doen
Iets waarbij je wel zorgt dat er geen overig verkeer bij kan. Maar dan moet je denk ik weer een vergunning regelen... 5 euro de man is niet erg, maar dan moet ej dus wel 1000 man halen. 500 man voor tien euro red je vast ook nog wel. Maar je kan ook bij motorzaken en bedrijven die motoraccessoires verkopen vragen of ze mee willen betalen in ruil voor een plekje daar op het evenement. Scheelt je ook weer geld. Hetzelfde als eettentjes regelen die dan zonder kosten te vragen op komen dagen om daar hun waar aan de man te verkopen. Alhoewel de kosten om zoiets te laten komen ook niet veel hoeft te kosten.
Prima idee, wat dacht je van en circuit afhuren?
Ongeveer 5000 euro voor een dagje.
Als er 1000 mensen komen is dat 5 euro per persoon...
Om maar een voorstel te doen