Blade
MF veteraan
Baas, leuk u gezien te hebben
Je liep wel een beetje raar
Dat is mijn MM loopje...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Baas, leuk u gezien te hebben
Je liep wel een beetje raar
Ik had onder het zadel van mn KTM een paar pakjes drinken gedaan, die waren warm geworden door de uitlaatpijpen die er onderdoor lopen zat ik daar, met warme sinaasappelsap. Ik neem de volgende keer chocomelk mee, dat is een stuk beter te drinken als het warm is.Eigen koffie meenemen. Scheelt in de rij staan ook nog.
Volgende keer grote thermos weer mee
zo weer veilig thuis, was gezellig!
hè gemist. jammer.
Eigen koffie meenemen. Scheelt in de rij staan ook nog.
Volgende keer grote thermos weer mee
in september weer een kans!hè gemist. jammer.
Wees blij DAT ze waarschuwen.
Alles wat je doet is op de openbare weg en er komt steeds meer belangstelling.
Als er iemand dood gereden wordt door een wannabe die denkt dat die het kan, dan kan je heel de MFMM vergeten.
Ik word iedere keer zo moe van de discussie over de politie. Doe het dan georganiseerd op een afgesloten terrein zoals regelmatig is voorgesteld.
Voor de meeste is MFMM een ontmoeting om de gezichten bij de nicknames en Awaters te plaatsen en geen MF stunt meeting.
Dus als je jezelf gedraagt heb je ook geen last van de politie.
Verder nog veel plezier daar en hou de goede kant boven.
ohja en daarom kom ik al niet meer in Amersfoort. door het volk dat het verpest voor de rest.
Veenendaal of A'foort ?Ik weet dat er 1 iemand zijn rijbewijs kwijt is.
Gsx-r 2000-2003. Deed een wheelie, 400 euro en rijbewijs ingevorderd.
Vind het echt zonde die politie...
Je weet dat er politie is.Ik weet dat er 1 iemand zijn rijbewijs kwijt is.
Gsx-r 2000-2003. Deed een wheelie, 400 euro en rijbewijs ingevorderd.
Vind het echt zonde die politie...
Veenendaal of A'foort ?
A'foort, hij had de wheelie al gedaan voordat hij bij de mac was.
Mooi dagje gehad. Alhoewel het mijn 1e MM was vond ik het wel wat druk met al die politie
Is het niet een idee om voor de volgende keer een groot afgesloten terrein te regelen?
Je haalt me de woorden uit de mond, regel een terrein. Desnoods 5 euro intree ofzo...
Mooi dagje gehad. Alhoewel het mijn 1e MM was vond ik het wel wat druk met al die politie
Is het niet een idee om voor de volgende keer een groot afgesloten terrein te regelen?
Je haalt me de woorden uit de mond, regel een terrein. Desnoods 5 euro intree ofzo...
Geen slecht idee
DAn heb je dus iets georganiseerds... Aansprakelijke organisatie, kosten etc.
Nu een t.s. die verteld wanneer er een boel mensen bij 'een' mc donalds komen om wat te eten....