Hebben jullie die flitser trouwens nog gezien op de A12 tvh hmp 82.3 (of 83.2)? Stond heel mooi bij de werkzaamheden waar je maar 100 mocht.
Doen we...ik weet nu tenminste hoe je eruit ziet in 't eggie
Yep, gezienHebben jullie die flitser trouwens nog gezien op de A12 tvh hmp 82.3 (of 83.2)? Stond heel mooi bij de werkzaamheden waar je maar 100 mocht.
Hebben jullie die flitser trouwens nog gezien op de A12 tvh hmp 82.3 (of 83.2)? Stond heel mooi bij de werkzaamheden waar je maar 100 mocht.
Nog lekker zitten genieten in de klapstoelen?
Sorry, ter hoogte van hectometerpaal 82.3 of 83.2, richting Utrecht. Ik wist gewoon dat ze ergens moesten staan, dus het hele stuk rustig 100 gereden. Vriend van me was blij dat ik voorop reed, hij wou 130 rijden en had die flitser niet gezien vertelde hij laterWaar was dat? thv...?
ik heb nog een poosje op je klapstoel gezeten
ik heb nog een poosje op je klapstoel gezeten
maar ik kreeg zoveel vragen over het span en endfield
dat ik maar weg ben gelopen
Doen we...ik weet nu tenminste hoe je eruit ziet in 't eggieVolgende keer moeten we wel wat langer meeten hoor, nu was het alleen even gedag zeggen.
Haha das een quad
Dit ben jij?Was wel even schikken he.
Was lekker zitten tijdens de koffie en de hamburger.
Eigen koffie meenemen. Scheelt in de rij staan ook nog.Vond de koffie van de Mac maar een slappe bak
Eigen koffie meenemen. Scheelt in de rij staan ook nog.
Volgende keer grote thermos weer mee