MF-Megameeting 2012 1e editie 6 mei - verzamelpunt Gorinchem

De route vandaag wat aangepast en gecontroleerd, nu nog een complete motor om de route te rijden :+

Alleen als jullie het gezellig vinden rij ik dit jaar mee vanuit Gorinchem, voorgaande jaren begonnen in Den Haag. De +1 welke genoemd wordt in de hoofdtopic zal wel in Den Haag starten dus die kom ik in Veenendaal wel tegen, (denk ik -LOL). Misschien ook nog een +1 achterop. PS. ik zal niet helemaal vooraan rijden het is namelijk ook wel eens leuk om bij te moeten trekken :-)

Alleen als jullie het gezellig vinden rij ik dit jaar mee vanuit Gorinchem, voorgaande jaren begonnen in Den Haag. De +1 welke genoemd wordt in de hoofdtopic zal wel in Den Haag starten dus die kom ik in Veenendaal wel tegen, (denk ik -LOL). Misschien ook nog een +1 achterop. PS. ik zal niet helemaal vooraan rijden het is namelijk ook wel eens leuk om bij te moeten trekken :-)
Je staat erbij!
Waar je gaat rijden (voorin/achterin) kan je vast zelf het beste inschatten, de voorrijder staat altijd aan het begin van de carpoolplaats, hoe verder je daar vandaan "parkeert" hoe verder achteraan je start. Rijders die voorin willen rijden moeten dan ook aan het begin van de carpoolplaats gaan staan, dat is het makkelijkste :)

Heren, is er al een route bekend of een richting? Ik moet even kijken of ik aanhaak ergens of vanaf Gorinchem meerij. Vanaf het begin is echter wel even rijden voor mij, niet echt een ramp overigens... maartoch

@thijs ja er is al een route :Y

Ik zou zeggen rij gezellig vanaf gorinchem mee, het is toch geen straf om motor te rijden :9

Komend weekend (als het weer het toelaat) een stukje rijden met het meisje achterop.

Ze heeft nog nooit achterop gezeten, maar als ze het wat vind gaat ze 6 mei ook mee achterop

En aanstaande donderdag heeft ze een proefles *O* *O* *O* *O*

Komend weekend (als het weer het toelaat) een stukje rijden met het meisje achterop.

Ze heeft nog nooit achterop gezeten, maar als ze het wat vind gaat ze 6 mei ook mee achterop

En aanstaande donderdag heeft ze een proefles *O* *O* *O* *O*
...aha, binnenkort A'tje dus ;)

waar is iedereen? Gaan ze straks natuurlijk allemaal aanmelden als ik een weekendje weg ben :]

Laatst bewerkt:
:^ _O- :+

jullie voorrijder zal wel rustig zijn haha, aangezien ik op 5 mei nog een feesie heb tot in de late uurtjes :9

Terug
Bovenaan Onderaan