MF-Megameeting 2012 1e editie 6 mei - verzamelpunt Gorinchem

Zen: Kun je in de OP misschien toevoegen dat iedereen zijn of haar motor even kort naloopt voor vertrek. Een BRAVOK-controle is toch het minste wat je doet voor een groepsrit.

uiteraard, ze had alleen toen nog geen motorkleding, zul je net zien dat bassie onderuitgaat, maar ze vind motoren super, alleen mot ze eerst geld hebben voor der A'tje, maar ik snap jullie helemaal

Heey tinuzs, had de laatste keer inderdaad moeite om je vrouwtje bij de groep te houden. Maar zij was niet de enige hoor, was al eens eerder voorgekomen. Maar iig goed dat ze dit jaar niet met de auto gaat :]

Vond het iig tof dat je erbij bleef, bedankt. Ff vraagje, is de rit binnendoor goed te doen met iemand achterop? Ik weet dat het veel bochten zijn maar mss heeft iemand hier al ervaring mee op deze route?

Laatst bewerkt:
Vond het iig tof dat je erbij bleef, bedankt. Ff vraagje, is de rit binnendoor goed te doen met iemand achterop? Ik weet dat het veel bochten zijn maar mss heeft iemand hier al ervaring mee op deze route?
We moeten de route nog maken, maar over het algemeen rijden we veel dijk (bochten)
Zowieso is het dus handig om ergens voorin te rijden, achterin ligt de snelheid een stuk hoger.
(De afgelopen keren is de route ook steeds gepost als ik het goed heb, altijd handig)

Tip: Doe ervaring op met een passagier en beantwoord je eigen vraag. ;)
Voor jou info, dat heb ik al vaak genoeg gedaan maar dan is het vaak met een kleine groep. Met een grote groep is het net wat anders denk. Maar ik zie het vanzelf wel iig tot 6 mei

Laatst bewerkt:
wat al gezegd is, gewoon voorin de groep starten, dan is er niks aan de hand! ;)

Tempo zal hetzelfde zijn als vorige keer, dus dan kun je zelf het beste inschatten of het gaat!

achterin moet je wat vaker "bijtrekken" maar met mijn oude '99 600cc lukt dat ook, dus moet voor jou ook geen probleem zijn. Maar uiteraard better safe then sorry, en lekker voorin!

wat al gezegd is, gewoon voorin de groep starten, dan is er niks aan de hand! ;)

Tempo zal hetzelfde zijn als vorige keer, dus dan kun je zelf het beste inschatten of het gaat!

achterin moet je wat vaker "bijtrekken" maar met mijn oude '99 600cc lukt dat ook, dus moet voor jou ook geen probleem zijn. Maar uiteraard better safe then sorry, en lekker voorin!

bedankt voor de tip en zet me er maar bij hoor +1 dan gaan we er weer een gezellige boel van maken, zonder koekblik }) :Y O-)

Dat ligt helemaal aan degene die je achterop hebt zitten. Als die een beetje ontspannen zit merk je er tijdens het rijden en sturen helemaal niks van. Alleen met remmen voel je dat je wat meer gewicht tot stilstand moet brengen.

Ik rij op mijn Fazer iig net zo soepel als met mijn vriendin achterop. Ik snap die mensen die altijd maar zeggen dat je op een 600cc geen duo mee kan nemen dan ook niet zo goed ;)

Dat ligt helemaal aan degene die je achterop hebt zitten. Als die een beetje ontspannen zit merk je er tijdens het rijden en sturen helemaal niks van. Alleen met remmen voel je dat je wat meer gewicht tot stilstand moet brengen.

Ik rij op mijn Fazer iig net zo soepel als met mijn vriendin achterop. Ik snap die mensen die altijd maar zeggen dat je op een 600cc geen duo mee kan nemen dan ook niet zo goed ;)
haha, het gaat nu inderdaad ook stukken beter als vorig jaar en idd met remmen merk je het wel. maar toch ff info inwinnen :)

dan mag ik ook zeker vooraan met de 25 kw! _O-

Onzin :+ Met een SV650 meeting vorig jaar heb ik als hekkensluiter gereden met mijn 25 kilowatje, ging prima *D :]

Hoi :W

Een aantal van jullie boefjes (ik noem geen namen ;) ) heeft zich nog niet aangemeld in het centrale topic.
Willen jullie dat alsnog doen, zodat we daar een goede totaallijst krijgen?

MF MegaMeeting 6 mei 2012

Bedankt!

Onzin :+ Met een SV650 meeting vorig jaar heb ik als hekkensluiter gereden met mijn 25 kilowatje, ging prima *D :]
-O- hij geloofde 't bijna :P

Hoi :W

Een aantal van jullie boefjes (ik noem geen namen ;) ) heeft zich nog niet aangemeld in het centrale topic.
Willen jullie dat alsnog doen, zodat we daar een goede totaallijst krijgen?

MF MegaMeeting 6 mei 2012

Bedankt!

Ik loop de aanmeldingen om de zoveel tijd ff langs, de boefjes meld ik dan in het hoofdtopic maar je was me voor ;)

Laatst bewerkt:
Ik ging er vanuit dat jij bezig was met je verpopping tot MFMM Spamgeit. ;)

*O*
supergirl_logo_with_crown_postcard-p239247574953125433z85wg_400.jpg
*O*

Laat de boefjes zelf maar met de billen bloot gaan.

:+

Laatst bewerkt:
Hey Zen,

zet mij er maar bij,heb me ook al aangemeld in het centrale topic :Y

@Kevin.. yup.. maar die moet ik nog maken :+

Ik rij de route zoals gewoonlijk in een normaal tempo voor, dus in principe moet iedereen het bij kunnen houden. En hoe verder vooraan, hoe beter ik het kan zien of je het bij kunt houden.

Rij in iedergeval nimmer nooit niet boven je eigen kunnen!

Laatst bewerkt:
Zen

Ik hoor net dat ik me nog moet aanmelden voor 6 mei.
S'morgens om 2 uur de familie naar schiphol brengen.
Dan ben ik precies op tijd terug voor het vertrek naar Veenendaal.
Komt dat even goed uit *O*

Terug
Bovenaan Onderaan