MF-makan-kumpulan = MF Mega Eating

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gman
  • Startdatum Startdatum
He lui,denk dat de Motorbeurs niks word om af te spreken.
Maar een pre meating is geen probleem. Denk dat er een zaterdag moet worden uitgekozen. Dus ff kijken wanneer ik geen storingsdienst heb en wanneer die kleine van mij er niet is. Denk dat er tussen 10-20 man komen dus dat kan ik wel een beetje kwijt met wat proppen :P .
De Pasar malam moet ik ff kijken, dat was pinksterweekend? Dan zit ik in de Ardennen met een motorgroepje :] .
Maar komt wel goed toch? Mzzls,Rob.

Hallo Indische motorlovers,

Wat een leuk topic, gastronomisch motorrijden waarbij ook nog met volle mond 'gekout' mag worden! Muziekje van Ruud en Riem erbij of toch een beetje uit de tijd? Voor mij niet hoor, Ramona forever!

In ieder geval..........nog ff niet in het Maleis.. (moeder help!).......

smakelijk en .....plezier!

full

en let op de ZOBBT, want die gaat naar Zeeland en hoeveel zijn er niet uit Vlissingen vertrokken naar de Oost?

:W

Hallo Indische motorlovers,

Wat een leuk topic, gastronomisch motorrijden waarbij ook nog met volle mond 'gekout' mag worden! Muziekje van Ruud en Riem erbij of toch een beetje uit de tijd? Voor mij niet hoor, Ramona forever!

In ieder geval..........nog ff niet in het Maleis.. (moeder help!).......

smakelijk en .....plezier!

(Afbeelding)

en let op de ZOBBT, want die gaat naar Zeeland en hoeveel zijn er niet uit Vlissingen vertrokken naar de Oost?

Valt me toch tegen dat er niet meer maleis wordt gesproken hier :?

Smakelijk eten is gewoon SELAMAT MAKAN *D

Zelfs een orang putih zoals ik weet dat... O-)

:+

Laatst bewerkt:
Niet alleen baksteen wil ik een compliment geven...maar ook Viccie :} (Mod)...en de andere MOD om deze topic weer opnieuw leven in te blazen. :Y

Valt me toch tegen dat er niet meer maleis wordt gesproken hier :?

Smakelijk eten is gewoon SLAMAT MAKAN *D

Zelfs een blanda zoals ik weet dat... O-)

Is dat het enige maleise woordje wat je kent :Y :N ...of ken je er nog meer behalve dat je de schunnige woorden achterwege laat. _O- _O-

Ik zal maar een suggestie doen voor als jullie naar Den Haag willen komen... :Y :N

A...Afspreken..boulevare Scheveningen of Noordwijk :Y :N

Daarna...gezamelijk met de motor naar Den Haag :]

B....Kunnen daarna als jullie het willen naar een Indonesischerestaurant gaan ..bv Sarinah niet duur maar wel lekker :Y :N

Sorry, ik val net binnen,
Nog van harte gefeliciteerd kerel. En Gman, bedankt voor je post in het ZX-9 topic. Ik had niet verwacht, dat het oude topic opgepakt zou worden en derhalve niet meer gezocht. Toppie. Een pre-meeting bij Rob lijkt mij wel wat (bedankt Rob voor het aanbod :} ) Zelf ben ik donderdag op de Motorbeurs en als het niet te koud is kun je me herkennen aan mijn achternaam op mijn jack.

Greetzzz :W

Rob

Hey lui,ik heb zelf een zaterdag eind februari/begin maart in gedachte voor de pre meating. Ik moet nog ff goed in mijn agenda kijken en ook met de vrouw des huizes overleggen 8-) . Dus hoop zsm met een datum te komen. Jullie horen het nog,mzzls Rob.

Hey lui,ik heb zelf een zaterdag eind februari/begin maart in gedachte voor de pre meating. Ik moet nog ff goed in mijn agenda kijken en ook met de vrouw des huizes overleggen 8-) . Dus hoop zsm met een datum te komen. Jullie horen het nog,mzzls Rob.
we horen het wel.. :Y

Weekend van 3/4/5 maart zou mij persoonlijk het beste uitkomen (ivm mijn kids).
Of een week eerder(17/18/19feb)/later(17/18/19mrt), ze zijn om de week bij me.

Trouwens, lui:
Hoe staan jullie ertegenover om "speerpunten" pre-meet en 28 mei niet als "einde-oefening" te bestempelen maar, als alles natuurlijk naar tevredenheid/verwachting gaat, enige repetitie in de makan-meeting aan te brengen ?

Oefening baart kunst... O-)

Laatst bewerkt:
Trouwens, lui:
Hoe staan jullie ertegenover om "speerpunten" pre-meet en 28 mei niet als "einde-oefening" te bestempelen maar, als alles natuurlijk naar tevredenheid/verwachting gaat, enige repetitie in de makan-meeting aan te brengen ?

weet ik niet :N Ik heb jullie eten nog niet geproefd.....

:+ _O-

Weekend van 3/4/5 maart zou mij persoonlijk het beste uitkomen (ivm mijn kids).
Of een week eerder(17/18/19feb)/later(17/18/19mrt), ze zijn om de week bij me.

Trouwens, lui:

Oefening baart kunst... O-)
Strak plan :Y

*O*

Terug
Bovenaan Onderaan