MF-makan-kumpulan = MF Mega Eating

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gman
  • Startdatum Startdatum
Sowieso denk ik dat het door al die termen die door het topic heen vlogen toch niet zo'n raar idee was om dat Javanen-topic open te laten? Een ander zou er toch geen r**t van snappen, dus waarom dit cluppie niet lekker een eigen topic laten hebben?

Denk dat er nog wel veel meer andere topics zijn die genomineerd kunnen worden om gesloten te worden O-)

Laatst bewerkt:
Sowieso denk ik dat het door al die termen die door het topic heen vlogen toch niet zo'n raar idee was om dat Javanen-topic open te laten? Een ander zou er toch geen r**t van snappen, dus waarom dit cluppie niet lekker een eigen topic laten hebben?

Denk dat er nog wel veel meer andere topics zijn die genomineerd kunnen worden om gesloten te worden O-)

Zullen we die discussie niet ook nog even erbij gaan slepen ??
De beargumentatie daarvoor is geweest en klaar.

De uitleg over chattopic's is ook al 5.000 keer ( bij benadering ) geweest dus dat hoeft ook niet nog eens een keer. heel in het kort: er zijn teveel verschillende clubjes die een eigen topic willen hebben, dan nemen die chattopic's straks de overhand ipv motorgerelateerde topic's.
De bestaande blijven open, nieuwe zijn niet meer welkom.

medeindo’s, ik zei nog zo motoren, motoren, motoren

@ Baksteen: je bent van harte welkom om ook een happie mee te eten. *O*

Of ben je meer een zuurkool met spek (moder)eter..... :+

@Baksteen: Sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werd.. ;)

Laatst bewerkt:
@Baksteen: Sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werd.. ;)

:?

Baksteen niet kwaad :N , ik zet er toch zelfs nog uitleg bij en alles ??

Jullie Indo's moeten niet alles zo persoonlijk opvatten })

medeindo’s, ik zei nog zo motoren, motoren, motoren

@ Baksteen: je bent van harte welkom om ook een happie mee te eten. *O*

Of ben je meer een zuurkool met spek (moder)eter..... :+

Baksteen gaat graag zo nu en dan eens eten halen bij een goeie toko. :9 :Y

heel in het kort: er zijn teveel verschillende clubjes die een eigen topic willen hebben, dan nemen die chattopic's straks de overhand ipv motorgerelateerde topic's.

Ik denk in winter tijd de meeste topics chat topics......

De meesten topics gaan ook over niks en zijn weinig motor gerelateerd.....

Het gaat over contact hebben en een gedeelde hobby en dat is het motor rijden en het daar over praten, en als daar nou lekkere hapjes bij horen is het toch prima.....

Arie houd ook wel van lekkere hapjes en is ook wel benieuwd waar de mensen op rijden die ook van lekkere hapjes houden. (gezelligheid)
Maar het moet niet zo wezen dat men zich afscheid van de rest en niemand anders welkom is het gaat tenslotten om een gedeelde passie....

Dus beste mensen ik kom op de pasar malam wel aan kakken met m'n ouwe kawa, en ik flans wel wat resoles in elkaar.... :9 :9 :9

(recept van m'n ex schoonmoeder)

Dus eigenlijk gewoon een ordinair eet/motor-topic??
Check dis:

:9 :9

:?

Baksteen niet kwaad :N , ik zet er toch zelfs nog uitleg bij en alles ??

DISCRIMINATIE!! DISCRIMINATIE!! :(

[me]Jethro is helemaal geen Indo :P :+ :+ :+ [/me]

:9~

[me]Texan is niet Indisch, komt ook niet uit Indonesië en kan ook niet koken '( ...
[/me]

[me]Texan kan wel motorrijden *D .[/me]

Ik weet niet wat het is maar het ziet d'r uit als Otak udang.
En ik weet nou niet of je dan op de motor moet gaan zitten als je dat gegeten hebt.
_O- _O- _O-

Nah man geen rundvlees, dit is een groene curry malay-style (met kokosmelk natuurlijk) met kip (kippebout in stukken gehakt) en aardappelen en nog wat rode paprika en komkommer :9~

Welkom Back *D
Voor de goede orde, er waren nl toch wat ongeduldigen die mailden O-) ....het is volslagen onzin om mij van discriminatie te beschuldigen in welke vorm dan ook !!!
Als je een beetje leest in topic's die daarvoor in aanmerking komen dan zul je zien dat die denkbeelden absoluut niet bij mij passen, erg flauw om dat nu dan wel te denken.
In elk geval niet uit mijn mond het woord: "discriminatie".
Wie dat heeft gezegd moet eerst wat beter nadenken voordat ie zoiets zegt ! :X
On-topic: Baksteen was veel te snel met het slotje.
Baksteen heeft op z'n donder gehad van de andere crewleden en moet topegeven dat er idd andere en betere invalshoeken waren dan diegene die ik zelf volgde.
Er zijn tenslotte ook fricandellen-meetings en pannenkoekenmeetings enzenz.
Grote klasse, dat je je eigen ongelijk openlijk toegeeft !

Tevens wil ik bij deze je hulp als moderator vragen:
Mocht eea toch ongewenste vormen aannemen kun je dan svp een waarschuwing in het topic plaatsen ?

Maar ook doe ik een beroep op een ieder die participeert aan dit topic en graag wil meedoen aan het uiteindelijke doel van dit topic: de MF Mega (m)Eating ! *O*
Ook al ben ik de starter (of eigenlijk voortzetter ervan maar dan onder de JUISTE NOEMER) van dit topic, ben ik uiteraard niet verantwoordelijk voor wat anderen doen of zeggen.
Ik was even in de war door dit te zien als een voortborduursel van de andere "chatgevoelige" topic's.
Ik zou zeggen...bewijs mijn ongelijk ;) en veel plezier :Y
Laten we er samen op toezien dat we ons aan de regels van het MF houden.
Dus bij deze de oproep aan een ieder:
Aub focus op het doel (Mega Eating) en laten we het gezellig houden ! :Y
En straks dus ook gezellig maken ! *O*
Makan makan, lui! :9

En tegen de boer die niet lust wat ie niet kent:
Eet het en je weet het ! :+
:9~

[me]Texan is niet Indisch, komt ook niet uit Indonesië en kan ook niet koken '( ...
[/me]

[me]Texan kan wel motorrijden *D .[/me]
Of we zelf gaan meenemen of toch op de Pasar in den Haag afspreken is eigenlijk de vraag !
Verder zijn er meerdere mensen die niet koken of zelfs daar geen zin in/tijd voor hebben.
Door heel nederland zijn wel toko's of goede INDISCHE afhaaltentjes/restaurants.
Informeer bij vrienden/kennissen bekenden en stel anders je vraag hier waar bij jou in de buurt iets te halen valt...

Laatst bewerkt:
Welkom Back *D

Voor de goede orde, er waren nl toch wat ongeduldigen die mailden O-) ....het is volslagen onzin om mij van discriminatie te beschuldigen in welke vorm dan ook !!!
Als je een beetje leest in topic's die daarvoor in aanmerking komen dan zul je zien dat die denkbeelden absoluut niet bij mij passen, erg flauw om dat nu dan wel te denken.

Baksteen heeft op z'n donder gehad van de andere crewleden en moet topegeven dat er idd andere en betere invalshoeken waren dan diegene die ik zelf volgde.
Ik was even in de war door dit te zien als een voortborduursel van de andere "chatgevoelige" topic's.

hulde voor de uitleg :}

_O- _O-

sommige indo's noemen zichzelf tjappies

tis gewoon niet te volgen...... 8-)

[me]alias die gewoon kaaskop is en van lekker eten/koken houdt[/me] :9

Welkom Back *D

Top baksteen! *O*

Post scriptum: we moesten toch nog een Bintang drinken... :)

Laatst bewerkt:
Egg wel ! :Y
Had jij niet een leuke locatie ?
eeeuh ja klopt, alleen lees ik steeds dat de meeste bij de pasar willen afspreken...? Misschien ff een poll toevoegen in je openingspost betreffende de locatie....?

Hey gasten leuk dat er toch wat afgesproken kan worden.Ik ga de vrijdag 17 feb naar Motorbeurs, denk niet dat dat goed uitkomt voor iedereen. Wanneer is die Pasar malam eigenlijk? En natuurlijk is een tussen meating nog steeds bij mij thuis mogelijk in Nieuwerkerk a/d IJssel *O* eten kan meegenomen worden en mist er nog iets dan ff halen bij de toko hier vlakbij in Capelle.Ook hier geld iedereen welkom: huis is niet groot (wel hoog),huiskamer vol dan verder in keuken.Evt balkon dan wel ff dichtmaken *D ,mzzzls,Rob.

eeeuh ja klopt, alleen lees ik steeds dat de meeste bij de pasar willen afspreken...? Misschien ff een poll toevoegen in je openingspost betreffende de locatie....?
Goed idee ! :Y
Alleen hoe moet de poll eruitgaanzien want er zijn behoorlijk wat onduidelijkheden. Of kunnen die polls achteraf gewijzigd/veranderd worden ?
Affijn daar moet ik dus even goed over nadenken...
Vragen:
- 28 mei houden we verder wel aan ?
- welke locatie ? pasar of thuis of anders ?
- pre-meet bij roblc ?
- beurs ? Lijkt wat los zand & misschien op te korte termijn...

Dus je bent er ook bij ?
Hey gasten leuk dat er toch wat afgesproken kan worden.Ik ga de vrijdag 17 feb naar Motorbeurs, denk niet dat dat goed uitkomt voor iedereen. Wanneer is die Pasar malam eigenlijk? En natuurlijk is een tussen meating nog steeds bij mij thuis mogelijk in Nieuwerkerk a/d IJssel *O* eten kan meegenomen worden en mist er nog iets dan ff halen bij de toko hier vlakbij in Capelle.Ook hier geld iedereen welkom: huis is niet groot (wel hoog),huiskamer vol dan verder in keuken.Evt balkon dan wel ff dichtmaken *D ,mzzzls,Rob.
Welcome back, you rat *D !
Ik zie persoonlijk wel wat in een pre-meet bij je rob.
De beurs-gangers van dit topic lijkt inderdaad wat los zand. Ik zou best willen/kunnen maar zou waarschijnlijk alleen gaan. Beurs is toch in Utrecht ?
Eigenlijk zou ik liever naar de beurs in Den Bosch dit weekeinde, maar deze week zijn mijn meiden bij (en een feessie ook nog *O* ) dus dat gaat niet...

Laatst bewerkt:
DarthDave ! (en andere geinteresseerden)
zie: MF-makan-kumpulan = MF Mega Eating

Niet in het KLE 500-topic de KLE 500- rijders de stuipen op het lijf jagen met een verwijzing naar dit topic he? :+ Je topic had ik al gezien ;) .

Iedereen die wat meeneemt en dat dan allemaal proeven/eten bij iemand thuis lijkt me leuker dan een meeting op de Pasar Malam. Als de meeting eind mei is dan kan ik nog even niks toezeggen ivm mogelijke andere plannen, maar als ik kom dan hoop ik kwee-lapi's in Kawagroen mee te nemen :9 .

En misschien ook wat aanbevelingen opnemen in het openingstopic wat leuk is om mee te nemen voor de geinteresseerden die even geen idee hebben wat mee te nemen. Kun je meteen ook suggesties doen wat mee te nemen als er inmiddels al 500 bedorven doerians meegenomen worden en nog maar 2 lempers :+ .

Beurs Utrecht: Ikke donderdag de 16de. Met 8Ropzitdame.
Nieuwerkerk a/d Ijssel: is vlak bij m'n 8Ropzitdame Kadl
28 mei gaat niet echt luken, hemelvaartweekend, donderdag hardlopen in Lekkerkerk, vrijdag rust, zaterdag vier ik samen met 8Ropzitdame onze verjaardag. Met een aantal leden van DCN. Noem ons racistisch, we beperken ons tot een klein groepje motorrijders dat we al langer kennen. Kleur behalve van motor, geloof enzo maakt niet uit, maar geluid dus wel :+

Laatst bewerkt:
Niet in het KLE 500-topic de KLE 500- rijders de stuipen op het lijf jagen met een verwijzing naar dit topic he? :+ Je topic had ik al gezien ;) .

Iedereen die wat meeneemt en dat dan allemaal proeven/eten bij iemand thuis lijkt me leuker dan een meeting op de Pasar Malam. Als de meeting eind mei is dan kan ik nog even niks toezeggen ivm mogelijke andere plannen, maar als ik kom dan hoop ik kwee-lapi's in Kawagroen mee te nemen :9 .

En misschien ook wat aanbevelingen opnemen in het openingstopic wat leuk is om mee te nemen voor de geinteresseerden die even geen idee hebben wat mee te nemen. Kun je meteen ook suggesties doen wat mee te nemen als er inmiddels al 500 bedorven doerians meegenomen worden en nog maar 2 lempers :+ .
OK je aanbevelingen neem ik mee.
Heb je suggesties mbt degenen die niets weten qua eten ?
aka: wat is makkelijk, wat willen we eten enz enz...
Persoonlijk ben ik voor een pre-meet bij rob met meegebrachte happies en een megameeting bij de pasar waar het het eten ook goed is.
Alleen is de Pasar wel erg prijzig, dat vind ik minder handig maar ook niet zo sociaal mbt de minder draagkrachtigen onder ons...
Beurs Utrecht: Ikke donderdag de 16de. Met 8Ropzitdame.
Nieuwerkerk a/d Ijssel: is vlak bij m'n 8Ropzitdame Kadl
28 mei gaat niet echt luken, hemelvaartweekend, donderdag hardlopen in Lekkerkerk, vrijdag rust, zaterdag vier ik samen met 8Ropzitdame onze verjaardag. Met een aantal leden van DCN. Noem ons racistisch, we beperken ons tot een klein groepje motorrijders dat we al langer kennen. Kleur behalve van motor, geloof enzo maakt niet uit, maar geluid dus wel :+
Jammer dat je de 28e niet kan, en niet elk feestje is een MF-feestje natuurlijk !
Maar je kunt/wilt dan wel bij roblc ?

@roblc: misschien is het handig een maximum aan te houden ivm een premeet bij joe ?
@ all: wellicht een minimum stellen aan de premeet en ook aan de mega-(m)eat ?
mensen die zeggen "ik kom misschien wel" tellen we dan niet mee...

Terug
Bovenaan Onderaan