MeanBlueMan
Moderator a la Pastafari
Kick
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sowieso denk ik dat het door al die termen die door het topic heen vlogen toch niet zo'n raar idee was om dat Javanen-topic open te laten? Een ander zou er toch geen r**t van snappen, dus waarom dit cluppie niet lekker een eigen topic laten hebben?
Sowieso denk ik dat het door al die termen die door het topic heen vlogen toch niet zo'n raar idee was om dat Javanen-topic open te laten? Een ander zou er toch geen r**t van snappen, dus waarom dit cluppie niet lekker een eigen topic laten hebben?
Denk dat er nog wel veel meer andere topics zijn die genomineerd kunnen worden om gesloten te worden
@Baksteen: Sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werd..
medeindo’s, ik zei nog zo motoren, motoren, motoren
@ Baksteen: je bent van harte welkom om ook een happie mee te eten.
Of ben je meer een zuurkool met spek (moder)eter.....
heel in het kort: er zijn teveel verschillende clubjes die een eigen topic willen hebben, dan nemen die chattopic's straks de overhand ipv motorgerelateerde topic's.
DISCRIMINATIE!! DISCRIMINATIE!!
Baksteen niet kwaad , ik zet er toch zelfs nog uitleg bij en alles ??
Jullie Indo's moeten niet alles zo persoonlijk opvatten
Ik weet niet wat het is maar het ziet d'r uit als Otak udang.
En ik weet nou niet of je dan op de motor moet gaan zitten als je dat gegeten hebt.
In elk geval niet uit mijn mond het woord: "discriminatie".Welkom Back
Voor de goede orde, er waren nl toch wat ongeduldigen die mailden ....het is volslagen onzin om mij van discriminatie te beschuldigen in welke vorm dan ook !!!
Als je een beetje leest in topic's die daarvoor in aanmerking komen dan zul je zien dat die denkbeelden absoluut niet bij mij passen, erg flauw om dat nu dan wel te denken.
Grote klasse, dat je je eigen ongelijk openlijk toegeeft !On-topic: Baksteen was veel te snel met het slotje.
Baksteen heeft op z'n donder gehad van de andere crewleden en moet topegeven dat er idd andere en betere invalshoeken waren dan diegene die ik zelf volgde.
Er zijn tenslotte ook fricandellen-meetings en pannenkoekenmeetings enzenz.
Laten we er samen op toezien dat we ons aan de regels van het MF houden.Ik was even in de war door dit te zien als een voortborduursel van de andere "chatgevoelige" topic's.
Ik zou zeggen...bewijs mijn ongelijk en veel plezier
Of we zelf gaan meenemen of toch op de Pasar in den Haag afspreken is eigenlijk de vraag !
[me]Texan is niet Indisch, komt ook niet uit Indonesië en kan ook niet koken ...
[/me]
[me]Texan kan wel motorrijden .[/me]
hulde voor de uitlegWelkom Back
Voor de goede orde, er waren nl toch wat ongeduldigen die mailden ....het is volslagen onzin om mij van discriminatie te beschuldigen in welke vorm dan ook !!!
Als je een beetje leest in topic's die daarvoor in aanmerking komen dan zul je zien dat die denkbeelden absoluut niet bij mij passen, erg flauw om dat nu dan wel te denken.
On-topic: Baksteen was veel te snel met het slotje.
Baksteen heeft op z'n donder gehad van de andere crewleden en moet topegeven dat er idd andere en betere invalshoeken waren dan diegene die ik zelf volgde.
Ik was even in de war door dit te zien als een voortborduursel van de andere "chatgevoelige" topic's.
Jullie Indo's moeten niet alles zo persoonlijk opvatten
Top baksteen!Welkom Back
On-topic: Baksteen was veel te snel met het slotje.
Ik was even in de war door dit te zien als een voortborduursel van de andere "chatgevoelige" topic's.
eeeuh ja klopt, alleen lees ik steeds dat de meeste bij de pasar willen afspreken...? Misschien ff een poll toevoegen in je openingspost betreffende de locatie....?Egg wel !
Had jij niet een leuke locatie ?
Goed idee !eeeuh ja klopt, alleen lees ik steeds dat de meeste bij de pasar willen afspreken...? Misschien ff een poll toevoegen in je openingspost betreffende de locatie....?
Dus je bent er ook bij ?ETEN!!!
Welcome back, you rat !Hey gasten leuk dat er toch wat afgesproken kan worden.Ik ga de vrijdag 17 feb naar Motorbeurs, denk niet dat dat goed uitkomt voor iedereen. Wanneer is die Pasar malam eigenlijk? En natuurlijk is een tussen meating nog steeds bij mij thuis mogelijk in Nieuwerkerk a/d IJssel eten kan meegenomen worden en mist er nog iets dan ff halen bij de toko hier vlakbij in Capelle.Ook hier geld iedereen welkom: huis is niet groot (wel hoog),huiskamer vol dan verder in keuken.Evt balkon dan wel ff dichtmaken ,mzzzls,Rob.
DarthDave ! (en andere geinteresseerden)
zie: MF-makan-kumpulan = MF Mega Eating
OK je aanbevelingen neem ik mee.Niet in het KLE 500-topic de KLE 500- rijders de stuipen op het lijf jagen met een verwijzing naar dit topic he? Je topic had ik al gezien .
Iedereen die wat meeneemt en dat dan allemaal proeven/eten bij iemand thuis lijkt me leuker dan een meeting op de Pasar Malam. Als de meeting eind mei is dan kan ik nog even niks toezeggen ivm mogelijke andere plannen, maar als ik kom dan hoop ik kwee-lapi's in Kawagroen mee te nemen .
En misschien ook wat aanbevelingen opnemen in het openingstopic wat leuk is om mee te nemen voor de geinteresseerden die even geen idee hebben wat mee te nemen. Kun je meteen ook suggesties doen wat mee te nemen als er inmiddels al 500 bedorven doerians meegenomen worden en nog maar 2 lempers .
Jammer dat je de 28e niet kan, en niet elk feestje is een MF-feestje natuurlijk !Beurs Utrecht: Ikke donderdag de 16de. Met 8Ropzitdame.
Nieuwerkerk a/d Ijssel: is vlak bij m'n 8Ropzitdame Kadl
28 mei gaat niet echt luken, hemelvaartweekend, donderdag hardlopen in Lekkerkerk, vrijdag rust, zaterdag vier ik samen met 8Ropzitdame onze verjaardag. Met een aantal leden van DCN. Noem ons racistisch, we beperken ons tot een klein groepje motorrijders dat we al langer kennen. Kleur behalve van motor, geloof enzo maakt niet uit, maar geluid dus wel
uhm ik hou het topic in de gaten
Als ik kom neem ik ook wel iets lekkers mee