MF kentekenplaat sticker op nummerbord?

meestal heb je jezelf in een situatie gebracht dat je opviel bij oom agent; de kans dat je er sec om die sticker uitgepakt word is niet zo groot.
Mja, nou, ik had niks geks gedaan; ik stond gewoon voor een rood licht te wachten toen er een politiebusje achter me de straat in draaide en achter me kwam staan. Ze waren ook niet heel naar of zo, maar eisten simpelweg dat ik per direct de sticker verwijderde omdat dat verboden was. (Ze stapten ook niet eens uit of zo, vroegen ook niet om verdere gegevens of papieren, ze bleven alleen even kijken of ik het wel ook echt deed.)
 
Prima :) Goed voor mijn niet meer bestaande bonnenquota :+ maar je hebt wel gezien dat er een wetswijziging is geweest ?
Ja, ik zou geen kans maken... Maar jij weet ook dat ik volgens de wet leef en er dus geen stikker op komt. Ze mogen me op iedere hoek van iedere straat staande houden maar niet omdat er iets niet zou kloppen.
 
Ik zou de zoekfunctie ff gebruiken of je vrouw vragen ;)
Als je niet op een constrcutieve manier kan reageren, reageer dan helemaal niet.



Aan alle andere reaguurders, bedankt voor jullie input. En gezien art. 6 Regeling is het antwoord dus duidelijk: Nee! Niet toegestaan. Dat sommigen er niet om bekeurd zijn of gesommeerd zijn om de sticker weg te halen hebben het getroffen met een loyale motormuis!
 
Ik vind de sticker een leuk idee, maar aangezien het niet toegestaan is zal ik er geen een op mijn kenteken plakken.
Hoop dat ook echt dat MF met een kentekenplaat sticker komt, deze zou ik graag willen :)
 
Die is er volgens mij al. Maar ik ga morgen effe een belletje plegen voor Kentekenplaathouders, die waren toentertijd 4 gulden O-) ofzo
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat gewoon gebeuren. Ik kan nergens meer het oude topique vinden, ook niet met de byzondere zoekterm "kentekenplaathâhwâh" zoals ik het topiqe ooit genoemd heb...

Ik vond wel het "Motor-Forum WC-Papier terug, om je reet mee af te vegen" O-) mijn eerste ban

Voor de RDclub heb ik ze ook laten maken en daar heb ik nog wel een plaatje van gevonden

230-021.jpg
 
Als je niet op een constrcutieve manier kan reageren, reageer dan helemaal niet.



Aan alle andere reaguurders, bedankt voor jullie input. En gezien art. 6 Regeling is het antwoord dus duidelijk: Nee! Niet toegestaan. Dat sommigen er niet om bekeurd zijn of gesommeerd zijn om de sticker weg te halen hebben het getroffen met een loyale motormuis!

Het was een stukje hulp en een grapje ( ivm je ondertitel)
 
Hallo,

Ik zag op de shop dat er kentekenplat stickers van MF worden verkocht. Nu vraag ik me af, is dit wel wettelijk toegestaan? Kan me voorstellen dat het verwarrend kan werken als er linksboven NL staat en rechtsboven MF in dezelfde EU landteken... En daarnaast zal dit niet in elke land geaccepteerd worden dan wel juridisch toegestaan zijn? Hoe zit het nu eigenlijk precies wettelijk gezien?

Nee niet toegestaan.

Ben destijds ervoor aan de kant getrokken, moest hem direct verwijderen of boete. Verwijderd, en bij thuiskomst een nieuwe erop geplakt :+
 
Wat dan weer jammer is, is dat Mofkap daar netjes uitlegt waarom bepaalde artikelen TOENTERTIJD niet van toepassing waren.
De artikelen welke ik in het PV heb gebruikt en op grond waarvan ook toen al de sticker niet toegestaan was...die vermeld hij dan weer niet natuurlijk.

Ook toen mocht het al niet maar de regelgeving is aangepast en nu is het zelfs op eenvoudige wijze omschreven dat het niet mag.
Zoals ik al elders gepost heb: je kan online zien hoe de tekst in de loop der jaren aangepast is. Het artikel waar het om draait is sinds 2001 ongewijzigd. Het andere artikel dat (mijns inziens ten onrechte) ook gezien wordt als een verbod is alleen uitgebreid met de opmaak van tijdelijke platen.
Zie: Deze post.
 
Grappig om te zien dat de 1 wel een waarschuwing krijgt/boete kan verwachten en dat de ander haast een heel mensenleven rondt tuft zonder problemen. Feit blijft dat het volgens de wet niet mag maar dat er geen eenduidige houding te bespeuren valt bij onze politiekorps.

Wat mij betreft kan deze topic op slot!
Bedankt iedereen!
 
En wat als je een plaatje achter de kentekenplaat maakt die rechts net ver genoeg uit steekt om er een mf sticker op te kunnen plakken en dit plaatje kentekenplaat geel maakt met een zwart randje er om heen en daar dan de mf sticker op plakt?
 
Dat heeft niks met je kentekenplaat van doen, lijkt me dus voor de hand dat dat toegestaan is

Of het porum is lijkt me een heel ander ding
 
Laatst bewerkt:
Zo`n kentekenhouder lijkt mij een goede vervanger voor de sticker.

Alleen vind ik wel dat zoiets zich moet onderscheiden van de massa.
De herkenbaarheid van de MF-er valt weg als we de sticker gaan vervangen door een suf zwart achterplaatje van 14 in een dozijn.

Zijn ze niet te maken in het MF-blauw of wit?
Iets breder met een MF-logo?

Overigens vind ik dat het een dingetje voor de MF-shop is.
 
Overigens vind ik dat het een dingetje voor de MF-shop is.

Bij de eerste oplage was er ook geen interesse van M-F. Die eerste 200 stuks waren er in no time doorheen, overigens belangeloos danwel met verlies omdat ik ze verzond voordat ik geld binnenhad.
Op mededelingen in andere gevallen aan de crew wordt niet of na weken pas gereageerd met verkeerde veroonderstellingen, uiteraard met alle respect want het is druk en allemaal vrijwilligerswerk... Als M-F, wat niet gedeponeerd is, informeel bezwaar aantekent stop ik mijn actie.
 
Op de donkerblauwe, groene of gele achtergrond van een kentekenplaat volgens de modellen 11.1 tot en met 18.2E van de bijlage mag niets anders voorkomen dan het kenteken, het keurmerk van de erkende of gemachtigde kentekenplaatfabrikant en de waarmerken van de erkende of gemachtigde foliefabrikant en lamineerder.


Nog geen stofje. Nog geen vliegje. Nog geen spatje modder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan