MF - Flevoland - Deel XXI

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ wieggie: Kan nooit kwaad. Zoals ze in de Joe Bar zeggen: blik op oneindig en gas aan de klink! Je leert pas als je onder druk staat dus doen zou ik zeggen.

@ Don Yoshi: Toppie! Je hoort zo spoedig mogelijk van me mbt data en kosten en of het uberhaubt door gaat.

Zolder ?

wordt waarschijnlijk iets in juli of augustus. Heb nog te weinig tijd op korte termijn.

@ pruts: je gaat naar D'land vanzelfsprekend kan je kompleet vol laten lopen met het beste bier van de wereld! ;)

Ben ik weer...

@Team-FR: Ik rij ook niet Zondag. Maar plan of 26 Juni of 24 Juli nog een MSL dag in. Dit ook omdat dan Lompert en Blankie dan rijden.

@Vornonwe:

Jij gaat toch iets van een nachttocht organiseren?

(meen ik een keer ergens gelezen te hebben)

rijden er zaterdag eigelijk mensen met porto's mee? is mischien wel handig. lange verhalen hoeven niet. alleen "kmoet pissen of ik moet tanken ofzo. "

volgens mij had ik thijs nog gespot bij muiderberg. alleen ging jij bij carpool naarderbos al de a6 op en ik nog 1tje verder
Denk het niet, want ik zit nu nog op mijn werk!

@Ray: over een half uurtje ben ik ongeveer thuis! Als je nog langs wilt komen! Ga je gang!

@Mr. Gixxer: count me in! (ovb dat wel)

@autorijders zaterdag: Is er nog een plekje over bij jullie? Er is een kans dat ik dan geen motor meer heb! (ff duimen nog!)

@Biga: NightFlight II is idd in de planning! route van vorig jaar afmaken!

@autorijders zaterdag: Is er nog een plekje over bij jullie? Er is een kans dat ik dan geen motor meer heb! (ff duimen nog!)

In princiepe zitten alleen Mark en ik in de auto. Motormaxx gaat bij biga achterop :? en van mijn andere passagier heb ik nog niet gehoord. Dus je kan mee.

Al iemand enig ID wat voor weer het gaat worden zaterdag???

Dit ongeveer, maar dat veranderd per dag

full

full

dit zegt weeronline voor Assen, het is ff afwachten wat het echt gaat worden...

In princiepe zitten alleen Mark en ik in de auto. Motormaxx gaat bij biga achterop :? en van mijn andere passagier heb ik nog niet gehoord. Dus je kan mee.

shit ben ik dat vergeten ... je hebt nog wel een passagier
:+

maar die mag de snelweg niet op en ik wel :+

sommige hebben er zelfs een om alleen maar naar te kijken. want gas geven geeft ze een slechte naam :+

:Z voorlopig doet jouw brommer nog geen 210 :z :z :z ja het kan nog veeeeel harder

gaaf plan Martin! Al mijn tijd en geld gaat dit jaar alleen naar Laura, het racen en werken :o (in die volgorde ;) :P )

Dus ik ga niet mee naar D dit jaar...

pfffff

ik zou het eigenlijk allemaal graag doen Timbo Werken, Racen, Frankrijk 2x, Duitsland, Laura ...... pfff teveel met zo weinig tijd ... :+

@ Gears: Ja dat was ik :P M'n instructeur van de brandweer dacht laatst al dat ik pepers op m'n helm had zitten en noemt me nu dus pepertje })

@ ant: Was je nog op zoek naar een remschakelsetje? kijk ff hier en dan bij meer producten

@ All: Goeiemorgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan