Motomarz
Is goed ik zal ff kijken. Maar zit me ook te bedenken dat er achter m'n werk waar de motor staat ook nog een motor zaak zit. "Selling motorschade service". Die kunnen wellicht ook wel ff luisteren voor me. Ik zal het fftjes aanzien en laat het je weten hoe of wat.Nope. 01/07/2002. Weet niet precies wanneer dat gedoe ingegaagn is, maar misschien komt het ook wel omdat ik al een B-rijbewijs had.Ik heb ook metalen ringen in die rubbers.
Maar die verkleinen de doorgang niet zover ik weet.Bij mij zitten de cilinders tussen de carbs en het spruitstuk.
Oh, en ik zit over
nog iets anders te denken. Ze hebben er nu een naam aan gegeven. De "Stratosphere". Klinkt wel cool. En ik vind hem ook steeds mooier. Zal wel aan mij liggen.
Nu weer zwaai zwaai
OK, nog ff 1 dingetje dan:
Is er hier iemand technisch genoeg om naar aanleiding van het volgende een oordeel te geven over wat er mankeert
??
De motor verbruikte nogal wat olie daarom heb ik het blok open gehaald en de
psitonpennen, zuigerveren en de klepseals vervangen. Na het weer inelkaar
zetten bleek het olie verbuik toegenomen enorm hoog te zijn. Dus de boel nog
maar een keer uit elkaar en de klepseals bleken niet goed te passen. Ik had
de eerste keer imitatie seals gebruikt dus de 2e keer maar orginel
geplaatst. Na het weer in elkaar zetten bleek het probleem nog steeds
hetzelde te zijn. Toen heb ik de kop naar een motorzaak gebracht om hun te
laten uitzoeken wat er mis was. Zij snapten het ook niet maar de seals
lekten weer als een gek. Zij hebben er vervolgens seals van kawasaki ingezet
die beter pasten. Maar na het voor de derde keer inelkaar zetten nog steeds
hetzelfde probleem.
Sinds dat de laatste keer de seals vervangen zijn heb ik er ca. 200 km mee
gereden, maar het olieverbruik neemt niet af zoals je zou verwachten als de
zuigerveren het probleem zouden zijn.
'Dus vermoed ik dat het nog steeds de klepseals zijn. Om zeker te zijn zou
de kop er weer af moeten maar daar heb ik weinig zin meer in.
Greetzzz