Wat een stomme naam daarvoor zeg.
de uitvinder zal wel zo geheten hebben. ik weet 0ok niet diepgaand wat het doet hoor. weet alleen dat het vanaf het punt dat je kelk tapstoe loopt tot aan je spruitstuk loopt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een stomme naam daarvoor zeg.
de uitvinder zal wel zo geheten hebben. ik weet 0ok niet diepgaand wat het doet hoor. weet alleen dat het vanaf het punt dat je kelk tapstoe loopt tot aan je spruitstuk loopt
en voor een vacuum zorgt ... een mengsel dat er op een bepaalt moment er uitgelaten wordt ....
en als dat mengsel niet goet is gaat het aan het eind van het vacuum sputteren
Ey, MotoMarz als TS, leuk!
duidelijk geval van een stukje zuigerveer .....
Vrijdag vriest het in de vroege ochtend nog op een enkele plaats. Op de meeste plaatsen blijft het boven nul. Overdag schijnt de zon en de temperatuur loopt op naar 10-14 graden. De wind waait uit het zuidwesten en is matig, aan zee vrij krachtig.
En what about het weekendje Parijs
Inderdaad, uiteraard.De rest is rijden, of druk met andere dingen.
(..)
Was vorige week nog in Parijs blijft een mooie stad en d'r rijden erg veel motoren. Alleen rijden die gasten daar met een soort van kleedje over hun benen ziet er erg suf uit maar is vast lekker warm
GSX-Freak: Don't you worry. Als we binnendoor die kant op rijden is het makkelijk te doen.
=======================================
Repost:
Guys, wie heeft er zin om naar Noord Frankrijk te gaan voor de circuitdag van MotorFreaks? Dat is op 10 juli.
Twee dagen ervoor vertrekken en lekker relaxed via toeristische wegen die kant op rijden. Tentje en slaapzak mee en fun voor 2. dat rijmt en dan weer terug. Kamperen kan kosteloos op het circuit. En voor die ene dag ertussen kan je kamperen of toch nog cheap hotel in Belgie pakken.
Kosten 95 euro, dus met alles erop en eraan (benzine etc) misschien 300 voor 5 dagen lol en motorrijden. Lijkt mij wel tof om met 2/3/4 motoren op stap te gaan. Meer kan ook, maar dan wordt het wel onoverzichtelijker rijden. Dus moeten er goede afspraken gemaakt worden.
V-Ray
GSX-Freak als we niet te hard gaan
Aphrodite als ze geld heeft
Dr.Wieggie als ie geld heeft
Net als hier die bejaarden in hun scootmobieltjes hebben
Je snapt het vast al maar ik heb even gepaint voor de zekerheid.
Hiermee ontgrendel je de buddyzit, hier zit een ruimte onder waar als het goed is ook iets zit om de rijderszit mee te ontgrendelen.
(Afbeelding)
Is goed ik zal ff kijken. Maar zit me ook te bedenken dat er achter m'n werk waar de motor staat ook nog een motor zaak zit. "Selling motorschade service". Die kunnen wellicht ook wel ff luisteren voor me. Ik zal het fftjes aanzien en laat het je weten hoe of wat.Bas Ademo zei in het vorige topic:
@motormaxx als ik tijd heb kunnen we wel met m,n auto en aanhanger effe langs een zaak.
kijk maar oke
Nope. 01/07/2002. Weet niet precies wanneer dat gedoe ingegaagn is, maar misschien komt het ook wel omdat ik al een B-rijbewijs had.heb jij dan al voor 2002 je rbw gehaald? en als ik gewoon op een lege a6 150 rijd niemand die mij dan zegt dat ik gevaar kan of zal veroorzaken. anders was ik net wel mijn rijbewijs kwijt. wind tegen+25kw is plat op de tank vol gas pruts proberen bij te houden.
het is net het cassino. je gokt, je wint je verliest
het is maar net hoeveel je inzet
Ik heb ook metalen ringen in die rubbers. Maar die verkleinen de doorgang niet zover ik weet.Dan sloop je de ringen er toch uit die in de rubbers na je carbs zitten.
Bij mij zitten de cilinders tussen de carbs en het spruitstuk.je venturi is de doorgang van je carbs naar je spruitstuk wat zorgt voor een vacuum en mengsel van je brandstof. als ik het goed heb.
de uitvinder zal wel zo geheten hebben.
Motomarz
OK, nog ff 1 dingetje dan:
Is er hier iemand technisch genoeg om naar aanleiding van het volgende een oordeel te geven over wat er mankeert ??
De motor verbruikte nogal wat olie daarom heb ik het blok open gehaald en de
psitonpennen, zuigerveren en de klepseals vervangen. Na het weer inelkaar
zetten bleek het olie verbuik toegenomen enorm hoog te zijn. Dus de boel nog
maar een keer uit elkaar en de klepseals bleken niet goed te passen. Ik had
de eerste keer imitatie seals gebruikt dus de 2e keer maar orginel
geplaatst. Na het weer in elkaar zetten bleek het probleem nog steeds
hetzelde te zijn. Toen heb ik de kop naar een motorzaak gebracht om hun te
laten uitzoeken wat er mis was. Zij snapten het ook niet maar de seals
lekten weer als een gek. Zij hebben er vervolgens seals van kawasaki ingezet
die beter pasten. Maar na het voor de derde keer inelkaar zetten nog steeds
hetzelfde probleem.
Sinds dat de laatste keer de seals vervangen zijn heb ik er ca. 200 km mee
gereden, maar het olieverbruik neemt niet af zoals je zou verwachten als de
zuigerveren het probleem zouden zijn.
'Dus vermoed ik dat het nog steeds de klepseals zijn. Om zeker te zijn zou
de kop er weer af moeten maar daar heb ik weinig zin meer in.
Greetzzz
En what about het weekendje Parijs
Dat riekt naar kamperen. Ben ik een beetje allergisch voor...
Bedankt voor de verduidelijking maar ik had het wel al begrepen inderdaad
Ik heb trouwens een bod gedaan op marktplaats voor een complete kappenset incl spiegels en onderkuip voor EUR 150.-
Is alleen wel blauw