postje twee
is wel rustig hiero
Dank je, ik zal morgen eens even kijken.
Heb vorige keer wel even snel gekeken, maar wilde veel te graag rijden
Ik zal inderdaad wel iets lulligs over het hoofd zien.
En dat is nou net waar ze je in geval van twijfel op pakken. Als meneer met de pet het gevaarlijk vind, ben je een punt kwijt. Ben blij dat ik geen punten heb zeg.Nee joh, dat is het blok in die andere fiets. Deze ratelt alleen een btje.
Van wie kan ik trouwens volgende week een aanhanger lenen om met de Soes ff langs een motorzaak te rijden??? Kunnen die ff luisteren en adviseren.
Oh shit, laat maar, tenzij een auto met trekhaak ook mogelijk is.
Zit nu trouwens ook over iets anders te twijfelen. en alleen bang dat ik dan met 3 Soezen blijf zitten met een slecht blok. Heb wel ff gereageerd.
Greetzzz
maar ik denk dat ik wat te traag ben.
Dan sloop je de ringen er toch uit die in de rubbers na je carbs zitten.
tja, ik ben echt een pechvogel want ik word dan weer gepakt met 210 terwijl ik 25kw op kenteken hebhet zijn maar 2 jaartjes. nu nog 1,5 ik wil het risico liever niet lopen. het is alleen zo kut als ik er mee op vakantie wil.
..burp..
Hey wat leuk, voor de verandering ook eens op de eerste pagina van het MFF te vinden
@ZXRaymond:
Waar zitten die ringen dan in je carbs? Voor het venturi?
Want als deze alleen voor een kleinere doorgang voor de luchtstroom dienen, dan kun je zelf wel iets leuks knutselen om ervoor te zorgen, dat je je 25kw aan en uit kunt schakelen. Alleen moet je je carbs wel op 1 van deze 2 instellingen optimaal afstellen.
MAar goed, ik heb gelukkig ook geen last van 25kw. Dus het is meer een ideetje
..burp..
Hey wat leuk, voor de verandering ook eens op de eerste pagina van het MFF te vinden
@ZXRaymond:
Waar zitten die ringen dan in je carbs? Voor het venturi?
Want als deze alleen voor een kleinere doorgang voor de luchtstroom dienen, dan kun je zelf wel iets leuks knutselen om ervoor te zorgen, dat je je 25kw aan en uit kunt schakelen. Alleen moet je je carbs wel op 1 van deze 2 instellingen optimaal afstellen.
MAar goed, ik heb gelukkig ook geen last van 25kw. Dus het is meer een ideetje
De ringen zorgen inderdaad voor een kleinere doorgang, ik weet niet wat een venturi is
Maar ik heb ook geen last meer van de 25KW hoor, was bij me vorige motor.
je venturi is de doorgang van je carbs naar je spruitstuk wat zorgt voor een vacuum en mengsel van je brandstof. als ik het goed heb.
Wat een stomme naam daarvoor zeg.
dikke darm beter ?