MF - Flevoland - Deel XVII

Ga je naar de Motorbeurs Utrecht

• Nee vind ik niets aan

Stemmen: 1 3,4%
  • Weet nog niet welke dag

Stemmen: 5 17,2%
  • Ja, donderdag 16 februari

Stemmen: 4 13,8%
  • Ja, vrijdag 17 februari

Stemmen: 6 20,7%
  • Ja, zaterdag 18 februari

Stemmen: 7 24,1%
  • Ja, zondag 19 februari

Stemmen: 6 20,7%
  • Ja meerdere dagen

Stemmen: 0 0,0%
  • Uiteraard! Ben er alle dagen

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
nou dat is onzin, tis alleen dat die van '97 wat kinderziektes hebben, die zijn op te lossen, en dan kun je er veel lol van hebben, we hebben in het tl1000 topic hebben we er genoeg die hun tl verkocht hebben, daarna op een andere motor rijden, en binnen de korste keren weer een tl kopen, het is verslavend, tis ook zeker niet de makkelijkste motor, je moet er voor werken, maar het blijft gewoon een genot, dus niet te snel oordelen, en als je geen kinderziektes wil, gewoon een wat nieuwere kopen, zeker bij de tl1000s, en anders gewoon voor de R gaan, maar als ik jou was zou ik er zeker dan geen proefrit op gaan maken, want voordat je het weet zit je er aan vast :+ 8-) :Y

de looks zijn wel :} poserfiets man, dan nog maar niet te spreken over het geluid *O*
(Afbeelding)

Godverdegodverdegodver! B|

Bianca vindt 'em mooi. |( V-Chickie wil er wel zo eentje. :( Kutsoesoekis....

@Rainbowkindertjes: Humor! _O- (zucht) :N

Lekker weertje trouwens vandaag! Lekker temperatuurtje.

@Ray: V-Chicky moet gewoon een SP1/SP2 kopen. Mooiere looks. Betere motor. etc etc ;)

doe eens een piccie van die circuitfiets van je?

Zit nu niet op mijn eigen lapsnol... Ben niet thuis :(
MAar binnenkort zal ik er wel 1 posten..

Of misschien is het dan wel Mark zijn motor ;)

Ook een flink stukje duurder. Die SP1/2

Trouwens.... hier een piccie van die kleine van mijn beste vriend.

Voor de jonge papa's en de papa's in in spé. *D

misc

Schattig kereltje hoor :Y En best sterk in z'n handjes.

nee, ik ga nog lang geen papa worden!

is GSX freak al de deur uit?

ik wil ook wel ff een stukkie rijden vandaag.
gewoon een beetje in de buurt.

Morgen gaan we een stukkie rijden, dan gaat ie zijn bandit ontmaagden. :P
We moeten alleen nog ff afspreken waar en hoe maar vooralsnog staat spot 1 rond 14.00.

Wie komen er?
- Señor Sjon
- Biga
- GSXBandit-freak ( :P )
- Robert.v?
- Voronwë?

Leuk om te zien dat het rijden weer gaat beginnen. Ik krijg toch wel kriebels maar ik hou me groot......

We moeten alleen nog ff afspreken waar en hoe maar vooralsnog staat spot 1 rond 14.00.

Wie komen er?
- Señor Sjon
- Biga
- Robert.v?
- Voronwë?

waar gaat de reis naartoe morgen dan?
beetje in de buurt of echt een takkeind weg?

moet zelf weer even wennen aan de motor namelijk, heb sinds 14 december praktisch
niet meer gereden vanwege een ongeluk dus is weer ff een beetje wennen.

Als het weer goed is gaan V-Ray en Wieggie richting Hengelo gweloof ik.

waar gaat de reis naartoe morgen dan?
beetje in de buurt of echt een takkeind weg?

moet zelf weer even wennen aan de motor namelijk, heb sinds 14 december praktisch
niet meer gereden vanwege een ongeluk dus is weer ff een beetje wennen.

V-Ray en wieggie gaan naar een beurs in Hengelo. Wij rijden wat in de buurt. Beetje dijk, beetje Gooi enzo. We zijn motorrijnewbs. :P

Als Thijs voor rijd komt het wel goed. Gewoon eerst ff relaxed met z'n allen een beetje rijden. Jullie hebben waarschijnlijk ook nog niet met een groep gereden. Wen daar eerst maar even aan. Waarschuw optijd degene die achter je rijd voor te-ge-moet-komend verkeer/fietser/wanderlaars en rij niet te hard. Valt er een gat, wacht dan even op degene. etc etc.

Als Thijs voor rijd komt het wel goed. Gewoon eerst ff relaxed met z'n allen een beetje rijden. Jullie hebben waarschijnlijk ook nog niet met een groep gereden. Wen daar eerst maar even aan. Waarschuw optijd degene die achter je rijd voor te-ge-moet-komend verkeer/fietser/wanderlaars en rij niet te hard. Valt er een gat, wacht dan even op degene. etc etc.

Ja maar Thijs rijdt niet voor, want Thijs rijd voor naar Duitsland voor Dr. Wieg en V-Ray! Ofwel ik ben een motor aan het uitzoeken op de beurs

Maar het aanbod staat hoor!
Als we vorig jaar in een grote groep reden, reed ik meestal voorop. (omdat ik de weg wist ;) )
Rijden in een grote groep is heel anders dan tijdens je lessen. Je moet goed baksteensgewijs rijden, niet te dicht op elkaar, bij bochten iets afstand nemen. En vooral je EIGEN tempo rijden!!!!
Wij lijken allemaal wel van die onbezompen lompe rijders (ok zijn we ook, als we alleen rijden of in een klein groepje) Maar met een grote groep moet je je ook gedragen. Je gaat dus geen wheelies maken tijdens zo'n ritje ed. Wordt je meteen op je vingers getikt door de rest!

Ik heb nog wel wat leuke routes liggen, maar voordat ik meega wil ik eerst mijn motor een beurtje geven (of een andere hebben)

En ik heb nog kortingsbonnen van de Mac... die ook meer 's te gelde maken morgen denk ik.

Wie komen er?
- Señor Sjon
- Biga
- Robert.v?

Wie komen er?
- Señor Sjon
- Biga
- Robert.v?
- Voronwë = Naar de beurs met Wieg en Ray

V-Ray en wieggie gaan naar een beurs in Hengelo. Wij rijden wat in de buurt. Beetje dijk, beetje Gooi enzo. We zijn motorrijnewbs. :P

ok,
lijkt me leuk, en thijs gaat ook mee zag ik?
die weet volgens mij overal de leuke stukjes wel te vinden.

laat me maar even weten waar en hoe laat dan kom ik ook wel even morgen.
ga nu weg en ben pas vanavond terug dus voegen jullie me anders maar even toe op MSN.

dan spreken we vanavond even door hoe en waar.

[me]Voronwë gaat zijn motortje even wassen, om hem morgen iets beter voor de dag te laten komen![/me]

Ik was hem morgen op de teruggweg wel. Anders is het wassen, smerig rijden en weer wassen... ah, maar jij wilt kijken of je een gewillige koper kan vinden daaro?

Nee was hem nu. is tie morgen een beetje schoon. Kan ik er een briefje ophangen "te koop!"

Nee was hem nu. is tie morgen een beetje schoon. Kan ik er een briefje ophangen "te koop!"

Goed idee, maarruh.... tegen de tijd dat we daar zijn is ie behoorlijk smerig denk ik. Kun je weer overnieuw beginnen.

Ohwja; Plan is licht gewijzigd;

09:00 Evaluatie weersomstandigheden.
09:15 post op MF of weer, wel of niet ok is.
10:30 Vertrekken bij Texaco in de buurt van spot 1. (tussen de vaarten)
12:00 Hengelo
15:00 Duitsland
16:00 terug in Nederland
17:30 Almere

Ging Rotondemonster ook nog mee?

Laatst bewerkt:
@ toerclubvanmorgenmiddag.nl

mss ga ik ook wel effe mee rijden.

maar ik weet het nog niet zeker ,hou het mf wel in de gaten morgen.

dus zodoende.

:W

Lachuhh wie heeft dat mickeymouse condoom met ribbels besteld ??? uit almere ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan