MF - Flevoland - Deel XVII

Ga je naar de Motorbeurs Utrecht

• Nee vind ik niets aan

Stemmen: 1 3,4%
  • Weet nog niet welke dag

Stemmen: 5 17,2%
  • Ja, donderdag 16 februari

Stemmen: 4 13,8%
  • Ja, vrijdag 17 februari

Stemmen: 6 20,7%
  • Ja, zaterdag 18 februari

Stemmen: 7 24,1%
  • Ja, zondag 19 februari

Stemmen: 6 20,7%
  • Ja meerdere dagen

Stemmen: 0 0,0%
  • Uiteraard! Ben er alle dagen

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja tof man motormaxx.

zullen we nu nog effe knallen ??????

die ice is best goed ..........(kan je goed in je rug schieten) _O- _O-

:W

GVD ws een erg dure avond guardian ....

Bier was koud en lekker
Tamara was weer mooi als altijd
mijn band was leger dan normaal
Bij thuiskomst ws mijn velg krom
En mijn band naar de klote

dus pvd gvd morgen nieuwe band en velg halen .....

truste iedereen en droom net als ik van de velgen fee ...
(hij ligt onder mijn kussen vanacht .....)

full

nice bike he (vooral dat GROEN) nog een maandje geduld en dan kunne we weer KNALLE hoop ik, tot die tijd staat tie lekker warm!!!
eerst moet al die pekelbende maar weer van de straat zijn!!!
(Afbeelding)

hey kawajaap, hoe is tie??

mag van mij ook wel weer wat warmer worden

moeten we nu geloven dat jij dat bent :? We zien toch gelijk aan die helm dat dat Scot Russel is die een ZX-10R test tijdens de pers introductie :+ :+ :+

mooi ding man ;)

@Bas: hoe weet je nou of ik je in je rug schoot... eerste kill zag je me niet en de tweede kill stond ik naast je en zag je me nog niet... de rest was gewoon in de loop en da's ook moeilijker dan normaal :+ :+ :+ :+ :+ :+

tja verder wel goed alleen nog ff wachten op wat beter weer(duurt soms lang he dat wachten)

ja duurt zeker lang, maar af en toe de motorbeurzen afgaan, binnekort alweer naar utrecht, dan schiet het alweer mooi op.

moet eerst nog ff een paar modjes doen op mijn motor en dan wil ik hem bij ten kate op de bank zetten om mijn PCII af te laten stellen.

moeten we nu geloven dat jij dat bent :? We zien toch gelijk aan die helm dat dat Scot Russel is die een ZX-10R test tijdens de pers introductie :+ :+ :+

mooi ding man ;)

@Bas: hoe weet je nou of ik je in je rug schoot... eerste kill zag je me niet en de tweede kill stond ik naast je en zag je me nog niet... de rest was gewoon in de loop en da's ook moeilijker dan normaal :+ :+ :+ :+ :+ :+

kijk dat zijn de echte die weet tenminste nog wie scott russell is!!!
hij is trouwens zeer te spreken over de rij kwaliteiten van die ZX10R!!

kijk dat zijn de echte die weet tenminste nog wie scott russell is!!!
hij is trouwens zeer te spreken over de rij kwaliteiten van die ZX10R!!

hey je kan dat plaatje mooi ff onder je naam zetten

full

dat kruisje is ook niks
:+

ja duurt zeker lang, maar af en toe de motorbeurzen afgaan, binnekort alweer naar utrecht, dan schiet het alweer mooi op.

moet eerst nog ff een paar modjes doen op mijn motor en dan wil ik hem bij ten kate op de bank zetten om mijn PCII af te laten stellen.
ja straks weer naar utrecht ff kijke voor stalen remleidingen, wat voor modjes denk jij aan dan????

ja straks weer naar utrecht ff kijke voor stalen remleidingen, wat voor modjes denk jij aan dan????

nou heb dus al de velgen eronder gezet, en de tl1000s van bouwjaar '97 hebben het probleem dat ze niet op temperatuur komen, hebben ze bij suzuki veranderd vanaf '98 en ik heb zo'n setje op de kop weten te tikken van iemand die dat had omgebouwd voor een '97er, dus dat moet ik nog ontvangen en dan ook inbouwen, wordt hij tenminste ook eens 80 graden, en nog een carterontluchting maken op de achterste cilinder, schijnt dat er bij stevig doorrijden een probleem ontstaat waardoor de olie in de cilinder niet terug wil naar beneden, als gevolg daarvan gaat de krukas naar zijn grootjes.

nou heb dus al de velgen eronder gezet, en de tl1000s van bouwjaar '97 hebben het probleem dat ze niet op temperatuur komen, hebben ze bij suzuki veranderd vanaf '98 en ik heb zo'n setje op de kop weten te tikken van iemand die dat had omgebouwd voor een '97er, dus dat moet ik nog ontvangen en dan ook inbouwen, wordt hij tenminste ook eens 80 graden, en nog een carterontluchting maken op de achterste cilinder, schijnt dat er bij stevig doorrijden een probleem ontstaat waardoor de olie in de cilinder niet terug wil naar beneden, als gevolg daarvan gaat de krukas naar zijn grootjes.
ja dat van die olie bij goed doorrijden dat klopt.
heb ik met 1tje mee gemaakt in duitsland ff toppen op de autobahn.
en toen bij 250 km/h 1 grote blauwe rookwolk .
die gooide toen ook de olie er uit via die ene carterontluchting.

hoe krijg ik dat plaatje onder mijn nmaan dan???(ben niet zo'n computerd ster)

ja dat van die olie bij goed doorrijden dat klopt.
heb ik met 1tje mee gemaakt in duitsland ff toppen op de autobahn.
en toen bij 250 km/h 1 grote blauwe rookwolk .
die gooide toen ook de olie er uit via die ene carterontluchting.

hoe krijg ik dat plaatje onder mijn nmaan dan???(ben niet zo'n computerd ster)

dat kun je in de faq doorlezen, maar zal ff een korte beschrijving maken, dit adres http://www.motor-forum.nl/forum/misc/315370 moet je ff kopieren dan naar je profiel gaan, met je muis links boven in, wel gewoon op de mousepad laten staan _O- en dan bij icoontje neerzetten..

Note to myself:
Koop geen TL...

nice bike he (vooral dat GROEN) nog een maandje geduld en dan kunne we weer KNALLE hoop ik, tot die tijd staat tie lekker warm!!!
eerst moet al die pekelbende maar weer van de straat zijn!!!
(Afbeelding)
Een maand? Over 2 weken mooi weer aub, dan is het tiet om op de fiets naar de Motorbeurs te gaan! 8-)

Mooi man, maak effies een proefritje :] bij mij langs, zal ik eens keuren. :Y
Hey Wilco, alles goed? :)

D'r zijn d'r toch aardig wat die met de motor naar Schiphol gaan zag ik afgelopen week. Staat zo'n groot motorhok in de buurt van de bussen, weet je welke ik bedoel? Hok stond behoorlijk vol.. :]

Note to myself:
Koop geen TL...

nou dat is onzin, tis alleen dat die van '97 wat kinderziektes hebben, die zijn op te lossen, en dan kun je er veel lol van hebben, we hebben in het tl1000 topic hebben we er genoeg die hun tl verkocht hebben, daarna op een andere motor rijden, en binnen de korste keren weer een tl kopen, het is verslavend, tis ook zeker niet de makkelijkste motor, je moet er voor werken, maar het blijft gewoon een genot, dus niet te snel oordelen, en als je geen kinderziektes wil, gewoon een wat nieuwere kopen, zeker bij de tl1000s, en anders gewoon voor de R gaan, maar als ik jou was zou ik er zeker dan geen proefrit op gaan maken, want voordat je het weet zit je er aan vast :+ 8-) :Y

de looks zijn wel :} poserfiets man, dan nog maar niet te spreken over het geluid *O*
P1011300WEB.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan