MF Flevoland deel XIII

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tyl
  • Startdatum Startdatum

Wie heeft er 1 van 21,5cm?

• Martijn

Stemmen: 1 4,5%
  • Tim

Stemmen: 0 0,0%
  • Ant

Stemmen: 1 4,5%
  • Laura

Stemmen: 3 13,6%
  • Tyl

Stemmen: 15 68,2%
  • Thijs

• Robert

• Remco

Stemmen: 2 9,1%

• Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.

Zo ik ga maar weer een "lekker" naar de Herengracht :(

Morguh,

Wat een k*t weer zeg...
Ik blijf lekker thuis vandaag...(op vanavond na dan!!)

Morguh,

Wat een k*t weer zeg...
Ik blijf lekker thuis vandaag...(op vanavond na dan!!)

ik moet ook thuisblijven overdag,
ben tot de rand van het dorp gekomen en toen had de bandit er geen zin meer in.

morgen kijken voor een auto. :r

heb voor vanavond een auto geregeld. :)

Goedemorgen,

Wat een fantastisch weer. Heerlijk beetje natte sneeuw, en regen. Helemaal top.

Even een korte opsomming van de belevenissen de afgelopen dagen.

Om te beginnen zijn mijn collega's een hele dag bezig geweest een trekhaak op m'n auto te bouwen. Waarom is dat niet bij de dealer gedaan hoor ik je denken, wel een of andere slimmerd had bedacht dat we dat wel zelf goedkoper konden doen. Niet dus. Gewoon een hele dag zijn ze bezig geweest, en nu ben ik wel wat gewend, maar je bent echt niet blij als je om te beginnen je auto verspreid door de werkplaats ziet liggen en vervolgens die smeerapen met hun smerige vingertjes over je mooie beige leer ziet kruipen. Om het helemaal af te maken, liep natuurlijk door de wat onvoorziene duur van het hele project mijn dagplanning in de zoek, moest nog wat klanten bezoeken. Dus ik kom 's avonds weer terug op de zaak om m'n fijne auto op te halen, zie ik dat er gewoon een dikke kras op zit. Nu ben ik niet bezitterig of materieel aangelegd, maar als je een auto een week oud is.... Ik heb dus aan toen nog aanwezige beunhazen iets gezegd in de trant van 'hé, verrek er zit een lakbeschadiging op m'n auto, heeft mischien iemand per ongeluk tegen de auto aan gelopen met een scherp voorwerp' Maar dan iets minder vriendelijk, en deed ik daar wat langer over. Kan natuurlijk ook zijn dat ze net druk bezig waren met 'Eikel' in de lak te krassen maar dat ik ze stoorde in hun werkzaamheden. In ieder geval is de woede nu weg, en rest de teleurstelling, maar gelukkig wordt het door onze vaste spuiterij nestjes weggewerkt.

Toen een toiletaanhanger meegenomen (ik ben verantwoordelijk voor de verkoop van deze hokjes in de Benelux) omdat we nu een douche in ons gamma hebben, en ik de volgende dag naar een klant zou gaan.
Op zich gaat dat prima, al heel wat kilometers gemaakt met zo'n aanghanger. Alleen gisterochtend ging het toch echt wel even mis. Pfoei, zat tegen de wind in te boksen met een kilometertje of 80 a 90, komt er een vrachtwagen tegemoet, en door de windzak die daar achteraankomt, verloor ik bijna allebei de toiletten. Ik zie in m'n binnenspiegel zo effetjes de voorste omhoog komen, en ik dacht nog 'Hé....' een seconde later zie ik alleen de onderkant van dat ding, wat dus betekent dat die door de kracht de achterste achterover heeft gedrukt. Oooops. Gelukkig zag ik in m'n buitenspiegels geen cabines glijden over de weg, en werd ik ook niet ingehaald door een medeweggebruiker met een cabine in z'n voorruit. Dus auto de berm in. Heb heel veel geluk gehad, beide cabine balanceerden een beetje op de aanhanger. Dus maar een spanbandje erover. Ik moet erbij zeggen dat we normaal gesproken op dit soort aanhanger geen spanbanden nodig hebben, zit een speciale snelklem op voor die cabines. Mischien tijd om dat patent nog eens goed na te kijken.

En vanmorgen, in dat vreselijke hondenweer zag ik om te beginnen bij Harderwijk een Suzuki Alto in de berm staan, een metertje of wat verder liep een man met z'n ziel onder z'n arm door de sneeuw/wind/regen. Nu is een meter of 800 verder een pomp, waar ik zowiezo moest tanken, dus ik ben maar snel gestopt en de goede man een lift gegeven. Had wel een beetje medelijden met hem, is een beetje een simpel figuur (absoluut niet lullig bedoeld), en hij moest om 9 uur in Bildhoven zijn voor een onderzoek (overigens was het toen ik hem vond nog maar 6:15....) En hij had geen telefoon, en was geen lid van de ANWB, echt een klein hoopje drama. Nou ja, hij mocht binnen lekker warm wachten, kreeg een bakkie voor de schrik. En toen ik ging afrekenen stond ie al driftig te bellen met een of andere sleepdienst. Hoop voor 'm dat ie op tijd komt.

Zo en straks de weg weer op. In inderdaad weer met die mooie aanhanger.... Ben benieuwd, moet naar Eindhoven.

Zou die aanhanger ff lekker laten staan. Het is echt verschrikkelijk noodweer. Erger dan gisteren.

EnTyl is weer aangekomen op de Herengracht. HAd ik even mazzel dat er 1 parkeerplaats vrij was voor de deur met ook nog eens een parkeerautomaat ernaast :) Helaas was me chipknip leeg en de automaat kapot. Dus een kwartier lopen om me chipknip te vullen en een kaartje te kopen (a €20,40) Maar gelukkig was ik zo slim om gisteren een paraplu in me kofferbak te leggen :) :)

Tyl=goed bezig.

Ey! Heb je al nagedacht over die te vermelden km-stand in je avater? Hadden we het dinsdag over.

@Ant ( en de rest ): [me]Ice&Frost heeft ook zin in het karten *D
[/me]

Met wie kan ik ( veilig ) meerijden naar Bleekemolen.
Kheb wel een motorrijbewijs, maar geen auto :P

O-)

@Timbo ( en wederom ook de rest ): Termignoni moet toch ook zo'n soort uitlaat hebben, die in 2003 op de R6 van vdGoorbergh zat????

:? iemand :?

Wij wonen op 2 hoog, en iets buiten neerzetten is toch al geen goed idee (is al gejat al voor je met je ogen kunt knipperen)
Maar het manouvreren met de motor is zo lastig in een smal gangetje.

Wil je in Haven wonen dan?

Stuur maar eens een mailtje (planet-adres graag).
Of voeg het Lycos-adres toe aan MSN.

@V-Ray: Om nu weer me avatar aan te passen ;)

Waar kwom je weg dan ?

Ik heb een auto en plek *D

Motormaxx wil ook wel mee rijden denk :Y

Ik hoor het wel.

Karten

Auto Ant

Ice & Frost
Motormaxx
--
--

:W

Oja hallo deze vrijdag

@ Wendy

Ik mis je :9~

Hoi hoi *O* *O*

waar ik vandaan kom neem ik aan?! :P
Almere Buiten... zeg maar Doemere :9
Topper Ant, alvast bedankt :}

ADDIT:

Jetjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhh :+

Laatst bewerkt:
Vanavond lekker bier zuipen en kut roepen of zoals Pruts het zget lekker slempen.

*O* *O*

Het beloofd een lekker weekend te worden. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan