MF Flevoland deel XIII

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tyl
  • Startdatum Startdatum

Wie heeft er 1 van 21,5cm?

• Martijn

Stemmen: 1 4,5%
  • Tim

Stemmen: 0 0,0%
  • Ant

Stemmen: 1 4,5%
  • Laura

Stemmen: 3 13,6%
  • Tyl

Stemmen: 15 68,2%
  • Thijs

• Robert

• Remco

Stemmen: 2 9,1%

• Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond lekker bier zuipen en kut roepen of zoals Pruts het zget lekker slempen.

*O* *O*

Het beloofd een lekker weekend te worden. :)
Ik weet nog niet of ik mee ga :(
Hoste me de pleuris heb medicijnen gekregen mag geen auto rijden en ben zo moe als wat. Als superjood mee gaat dan ga ik ook mee en anders geef ik mijn kaartje aan hem :P

Ik weet nog niet of ik mee ga :(
Hoste me de pleuris heb medicijnen gekregen mag geen auto rijden en ben zo moe als wat. Als superjood mee gaat dan ga ik ook mee en anders geef ik mijn kaartje aan hem :P

BEETJE BALLEN REMCO !!! moet nog op jou kosten drinken de hele avond !
@R6ice&Frost ... vanavond aan de bar dan maar eens zien wie er ballen heeft ?

zo dit meisie gaat maar weer in bed liggen of zo

et is veel ste koud buiten '(

Maar wel leuk om vanuit een heerlijke warme bed of bank een beetje na buiten te kijken met een grote kop warme choco voor je en tv aan ;)

...
@R6ice&Frost ... vanavond aan de bar dan maar eens zien wie er ballen heeft ?

Wow, chill out dude :9 :+ :+ :+ :+ :+ :+

Edit: Voorlopig heeft niemand ballen hier :+ Anders hadden we Haga-style in het WSB of MotoGP gereden ;)

Ennuh, roekeloos is heel wat anders dan ballen :P

Ennuh, je helemaal klem zuipen totdat er niets meer bij komt getuigt alleen maar van grenzeloosheid :+

We zien et wel bji het karten, wat dacht je daar van :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ !!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
@ Wendy

Ik mis je :9~

Hoi hoi *O* *O*

@ All! Morguh! Ben blij dat ik toch maar met de auto ben gegaan. 1x in een week bijna van de brug af geblazen worden vind ik meer dan genoeg. En m'n pak was nog niet droog van gisteren

@ Ant: Mis jou ook :9~ zien we elkaar met karten pas weer? ;(

@ All! Morguh! Ben blij dat ik toch maar met de auto ben gegaan. 1x in een week bijna van de brug af geblazen worden vind ik meer dan genoeg. En m'n pak was nog niet droog van gisteren

@ Ant: Mis jou ook :9~ zien we elkaar met karten pas weer? ;(

:Y :Y :Y

;(

And Semmie goes on _O-

zo dit meisie gaat maar weer in bed liggen of zo

et is veel ste koud buiten '(

Maar wel leuk om vanuit een heerlijke warme bed of bank een beetje na buiten te kijken met een grote kop warme choco voor je en tv aan ;)

Lekker hoor zo'n bakkie choco en dan beetje strohrum 80% erin, flinke toef slagroom erop en aftoppen met kaneelpoeder :9~

Wees maar blij dat je thuis bent, hoor net dat ri apeldoorn zoveel sneeuw ligt dat de mensen stil staan op de weg.

@Dr.Wieggie: Ik hoor het wel, ben wel zo sporten dus kan zijn dat ik je dan net ff misloop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan