Mentale klik na slechte ervaring/val

De ellende komt vaak erna.
Schouder gebroken 2 jr lopen tobben.
Traumatische frozen sholder.
Kon amper m.n reet afvegen.
Schouder is nooit meer 100% goed gekomen.
Laatst weer gevallen op diezelfde schouder.
Die fractie van een seconde schiet er alles door je heen.
Was het gelukkig sleutelbeen.
Daar zit nu een rare bobbel op maar verder geen last van.
Ik dacht toen ik m.n schouder brak en er een plaat op zat met schroeven joh niks aan de hand.
Rossi valt ook vaak en rijd weer snel.
Maar ik wordt er nu toch nog elke dag aan herinnerd als ik naar bed ga,en of boven m.n hoofd moet werken.
Ben toch wat rustiger gaan rijden off road.

Rossi valt ook vaak en rijd weer snel.
Professionele coureurs zijn qua mentaliteit van een andere orde dan jan modaal. Om daar te geraken is meer nodig dan alleen talent en inzet.
Die mannen accepteren "fysieke offers" en "risico's" en gaan door. Medische begeleiding is eveneens anders evenals het financiële vangnet bij blijvend letsel/minder valide geraken. Het is hun werk, voor ons hobby.

Laatst bewerkt:
Professionele coureurs zijn qua mentaliteit van een andere orde dan jan modaal. Om daar te geraken is meer nodig dan alleen talent en inzet.
Die mannen accepteren "fysieke offers" en "risico's" en gaan door. Medische begeleiding is eveneens anders evenals het financiële vangnet bij blijvend letsel/minder valide geraken. Het is hun werk, voor ons hobby.
Waarom zijn voetballers dan van die jankmuilen?

Bij professionele coureurs is ook alles betaalt en geregeld
Ook dat is een mindset.
Als amateur circuitrijder mag ik alles zelf bekostigen,opbouwen en vervangen als ik val.
Niet geheel onbelangrijk,los van letsel..
Zit ook tussen de oren "als je er voor gaat zitten".

Bij professionele coureurs is ook alles betaalt en geregeld
Ook dat is een mindset.
Als amateur circuitrijder mag ik alles zelf bekostigen,opbouwen en vervangen als ik val.
Niet geheel onbelangrijk,los van letsel..
Zit ook tussen de oren "als je er voor gaat zitten".
Toch maar de zijwieltjes monteren :+.

En de beste artsen.ik heb maar een uitgekleed basis pakket.
En ach ik hoef er m.n brood niet zo hard mee te verdienen.

Toch maar de zijwieltjes monteren :+.
Of lekker veilig op de straat blijven toeren🤷‍♀️
No pain,no gain.🤗
Risico hoort er bij,is een kwestie van accepteren..
Geeft ook veel plezier en voldoening..

Zou je ook eens moeten proberen😇

Probeer weer op straat.
Maar vindt het geen niks aan.
Val bijna in slaap als ik over asfalt rij.
Dat heb ik trouwens in de auto ook.
Probeer het hiermee.
Maar het went snel en dan is het maar saai.
20240918_144846.webp

Dus is hij weer te koop.

Probeer weer op straat.
Maar vindt het geen niks aan.
Val bijna in slaap als ik over asfalt rij.
Dat heb ik trouwens in de auto ook.
Probeer het hiermee.
Maar het went snel en dan is het maar saai.
Bekijk bijlage 2065633
Dus is hij weer te koop.

Misschien is de Isle of Mann iet voor je 🤗

Alleen lullig voor diegene die met stoffer en blik jou darmen van het asfalt moet vegen.
Of ze spuiten de straat schoon zo de straatkolk in :+

Alleen lullig voor diegene die met stoffer en blik jou darmen van het asfalt moet vegen.
In ieder geval niet saai en slaapverwekkend,voor je 🤗

Hoezo opruimen... een overreden dier laten we ook liggen. Genoeg aaseters zoals vossen, egels, kraaien, eksters etc....

Gezien, maar omdat het alle twee fysieke sporten zijn, en de tegenstelling niet groter kan zijn in de mate van aanstellerities.
Als er trappers in plaats van een motor aan een racer zaten zouden motorcoureurs ook niet rijden met een aan elkaar geschroefd been.

Gezien, maar omdat het alle twee fysieke sporten zijn, en de tegenstelling niet groter kan zijn in de mate van aanstellerities.
Voetbal is theater en komedie. Hoe meer ze verdienen hoe harder ze rollen en schreeuwen.
Mocht er ooit een film gemaakt worden over de genocide die Israël in Gaza pleegt, dan kunnen ze voetballers als figuranten gebruiken. De meeste hoef je zelf niet eens te schminken.

Laatst bewerkt:
De door iedereen vervloekte wielrenners blijven vaak wél doortrappen als ze half uit elkaar liggen tijdens de tocht der tochten in Frankrijk.
Dat zijn over het algemeen bikkels. En die ploeteren en gaan dieper dan welke voetballer dan ook en dat voor salarissen die 10-20x lager liggen.

Hoezo opruimen... een overreden dier laten we ook liggen. Genoeg aaseters zoals vossen, egels, kraaien, eksters etc....
Eksters ruim ik netjes op anders stinkt het zo in de tuin.
En als ik nu merk hoe ik levend al kan stinken.
Wil je niet dat het eiland voor 40 jr onbewoonbaar wordt verklaard.
Als ze mij laten liggen.

Laat mij maar lekker op straat rondsukkelen ; dat is al spannend genoeg :Y .
Maar vooral niet vallen en niets breken,of erger .
Want die kans is ook immer aanwezig 🤷‍♀️

En dat is geen geintjeB|

Ervarensdeskundigen weten waarom:/

Terug
Bovenaan Onderaan