Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn er ook nog mfers die hun kid meenemen.
M'n dochter wil mee maarja ...... als ze de enige is
Je bent absoluut niet de enige !Halloaahh.......Leven we nog ? De meeting komt in het zicht,en ik heb er zin in
hahaha ja we leven nog ja en ik heb dr ook zin in!!Halloaahh.......Leven we nog ? De meeting komt in het zicht,en ik heb er zin in
roept u maar
1. fietsertje
2. Desmolicious
3. de kawaman jarig 7 mei
4. sidewinder
5. duc 750 ssex ie
6. svijf
7. Trixz + groep uit Rotterdam
8. blauwitje
9. alexxx_the_one
10. Snelle B.
11. Baas C
12. duc man
13. vasily + 5
14. Magnamannetje
15. suzuki DL rijder Ben
16. psycho
17. Tuoontje
18. 203MPH
19. dragstar bikkel + iemand
20. Trixz + iemand
21. Carnivorous1
22. kris_rkerk
23. MF--BLADE
24. gsx babe + iets op RGV
25. Reece
26. kawasnol
27. kermit de ninja
oeps iets te enthousiastUhhh.... 2x is wel erg leuk hoor maar niet correct
@Everybody
Voorlopig is de groep uit Rotterdam gestegen tot 44 bikerz die zullen 'aanhaken' bij jullie
Ik heb d'r zin in
motorrijders zijn altijd wat jeugdig dus dat zal weinig uitmaken hahahaLijkt me we gezellig, dus kom ik ook.
Ik haal de gemiddelde leeftijd misschien wel een beetje omhoog, maar dat zie je toch niet met een helm op
Ik vrees dat ik dit niet kan laten schieten, aangezien ik denk dat ik dan spijt krijg. Dus zet mij er maar bij.......... 9.45 in gouda. Ben altijd te laat dus vandaar dat ik wat vroeger plan
gegroet Dark Hornet
Waddinxveen
Mij noemen ze opa (bij MF Gouda en MF Utrecht). Maar ik vertek dit keer vanaf de Meern (waar het hele zootje ongeregeld langs komt om daar ook nog een cluppie op te halen).Lijkt me we gezellig, dus kom ik ook.
Ik haal de gemiddelde leeftijd misschien wel een beetje omhoog, maar dat zie je toch niet met een helm op
Ik heb nogal wat verhalen en foto's op het Gouda topic gezien. Mijn haar heeft geloof ik dezelfde grijsspoeling ondergaan.Mij noemen ze opa (bij MF Gouda en MF Utrecht). Maar ik vertek dit keer vanaf de Meern (waar het hele zootje ongeregeld langs komt om daar ook nog een cluppie op te halen).