Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jep, beetje druk gehad met examens. Maar ik zal nu weer braaf dagelijks een kijkje nemen op het forumHé Snelle Boy, jij ook weer hier?
Jep, beetje druk gehad met examens. Maar ik zal nu weer braaf dagelijks een kijkje nemen op het forum
en weer omhoog met et topic
toe maar, gelijk bijna 30 man erbij!Heej mensen hiero
Voorlopig wordt het de 7e Trixz + een man/vrouw van 28 om aan te haken in Gouda...
lees t AC de meern topic ff, we zijn de plannen aant verschuivenGaat lekker zo !
Waarschijnlijk merk je er niks meer van dat de groep van AC de Meern bij de groep van Gouda aanschuift
IK heb nog niets, maar het is niet zo moeilijk hoor. Maar ik vertrek zeker niet vanuit de Andel. Ik rijd geen stuk naar het westen als ik naar het oosten moet!!!lees t AC de meern topic ff, we zijn de plannen aant verschuiven
voor de mensen die willen is er namelijk ook de mogelijkheid om vanaf AC de meern binnendoor verder te rijden
Strifer en V Fred S hebben een route binnendoor die dan gevolgd zal worden.
het plan is dus, dat ieder naar eigen keuze binnendoor of snelweg naar veenendaal rijdt
Kom je wel naar AC de Meern dan?IK heb nog niets, maar het is niet zo moeilijk hoor. Maar ik vertrek zeker niet vanuit de Andel. Ik rijd geen stuk naar het westen als ik naar het oosten moet!!!
Dat (waarschijnlijk) wel, maar ik zou eerst bij Strifer een bakkie doen. Ik ben in ieder geval wél op de MM.Kom je wel naar AC de Meern dan?
Gewoon voor de gezelligheid
ik gaf ook meer aan, dat je wel naar AC de meern zou komen (misschien), zodat de mensen van gouda van daaruit mee binnendoor zouden kunnen rijden als daar animo voor isIK heb nog niets, maar het is niet zo moeilijk hoor. Maar ik vertrek zeker niet vanuit de Andel. Ik rijd geen stuk naar het westen als ik naar het oosten moet!!!
dit is alleen het topic voor vanuit goudaik zat even te denken
misschien is het leuk als de ploeg van Den Haag aan haakt bij de Meern
mocht daar animo voor zijn aan beide kante