Megameeting vanuit tankstation de Andel (gouda)

Heej mensen hiero :W

Voorlopig wordt het de 7e Trixz + een man/vrouw van 28 om aan te haken in Gouda... :P

Gaat lekker zo :Y !

Waarschijnlijk merk je er niks meer van dat de groep van AC de Meern bij de groep van Gouda aanschuift :P

Gaat lekker zo :Y !

Waarschijnlijk merk je er niks meer van dat de groep van AC de Meern bij de groep van Gouda aanschuift :P
lees t AC de meern topic ff, we zijn de plannen aant verschuiven :+

voor de mensen die willen is er namelijk ook de mogelijkheid om vanaf AC de meern binnendoor verder te rijden :)

Strifer en V Fred S hebben een route binnendoor die dan gevolgd zal worden.
het plan is dus, dat ieder naar eigen keuze binnendoor of snelweg naar veenendaal rijdt :)

lees t AC de meern topic ff, we zijn de plannen aant verschuiven :+

voor de mensen die willen is er namelijk ook de mogelijkheid om vanaf AC de meern binnendoor verder te rijden :)

Strifer en V Fred S hebben een route binnendoor die dan gevolgd zal worden.
het plan is dus, dat ieder naar eigen keuze binnendoor of snelweg naar veenendaal rijdt :)
IK heb nog niets, maar het is niet zo moeilijk hoor. Maar ik vertrek zeker niet vanuit de Andel. Ik rijd geen stuk naar het westen als ik naar het oosten moet!!!

Laatst bewerkt:
IK heb nog niets, maar het is niet zo moeilijk hoor. Maar ik vertrek zeker niet vanuit de Andel. Ik rijd geen stuk naar het westen als ik naar het oosten moet!!!
Kom je wel naar AC de Meern dan?
Gewoon voor de gezelligheid *O* :Y

ik gaf ook meer aan, dat je wel naar AC de meern zou komen (misschien), zodat de mensen van gouda van daaruit mee binnendoor zouden kunnen rijden als daar animo voor is ;)

:W ik zat even te denken :X

misschien is het leuk als de ploeg van Den Haag aan haakt bij de Meern O-)
mocht daar animo voor zijn *D aan beide kante 8-)

Is er een apart topic voor 'vanuit Den Haag' of zal ik dat zelf maar even aanmaken?

Edit; heb een PPP topic gevonden...

Laatst bewerkt:
Ik wil me bij deze ook opgeven, ik zal samen met kris_rkerk en misschien nog een non-MF'er bij de Andel stoppen.

Ik zag dat ik nog niet op het lijstje sta. Bij deze wil ik me aanmelden om vanuit Gouda (tanksation de Andel) mee te rijden richting Veenendaal, trouwens laatste stuk binnendoor lijkt mij een goed plan.

P.s Ik neem waarshijnlijk nog wat mensen mee. *O* *O*

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan