Megameeting vanuit het mooie Overijssel :P

Hoi Sjoske
Er moeten dus nu 2 personen bij op
Wilco
John
vertrek uit hengelo
En zet even als je wilt iets meer info over vetrektijden e.d in het topic,is wel makkelijk voor de nieuwe onder ons.
Greetz Margreet

Yes my queen. Consider it done

[me]Cathje gaat op haar (dan) gloednieuwe VFR400R mee *O* [/me]

[me]C0bra moet maar even als OVB gezien het niet duidelijk is of ik in Mei me papiertje terug heb. ;( [/me]

keb hum ondertussen weer terug dus ik ga gewoon weer mee!~ *O*

Laatst bewerkt:
Ik las 10.00 uur bij de Tex. Is dit bij de Texaco Bornsestraat of de Haaksbergerstraat?
Enne, op die dag is er ook een streetfightermeeting bij de Dom in Utrecht. Ik denk dat ik met jullie meerijd en even ga kijken bij de Dom om vervolgens in Venendaal of Amesfoort weer aan te sluiten. greetz metin

Bijlage: IM000009.JPG

Ik las 10.00 uur bij de Tex. Is dit bij de Texaco Bornsestraat of de Haaksbergerstraat?
Enne, op die dag is er ook een streetfightermeeting bij de Dom in Utrecht. Ik denk dat ik met jullie meerijd en even ga kijken bij de Dom om vervolgens in Venendaal of Amesfoort weer aan te sluiten. greetz metin
Hoi
Leuk dat je meegaat hoe meer zielen hoe meer vreugd het is trouwens de tex bij van de valk en kentucky fried ja weet zo niet hoe de straat heet :? mischien de rest hier hahahah

Is idd de tex aan de bornsestraat :Y

:?

Euh, haal mijn ovb maar weg:

'll be there

:W

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Ik zit in England op 7 mei :( '(

Count me in...

Lang getwijfeld, maar door omstandigheden ga ik toch mee (minder leuke omstandigheden, maar wel weer leuke uitwerkingen *O*

Nog nooit mee geweest maar na overleg op het thuisfront en met wat mf ers lijkt het me toch leuk om mee te gaan,dus bij deze count me in

En weer bij :Y

Hey sjoske,

ik wil ook graag meerijden vanaf Hengelo, vandaag ff vrij geregeld op het werk 8-) dus zou je mij ook aan de lijst willen toevoegen?

thanks & grtz

Robje

zow ik zie allemaal berichten van mensen met racers.
gaan er nog wel wat lui met choppers of tour motoren mee? :P
:]

Terug
Bovenaan Onderaan