bouwvakkertje
MF veteraan
doe maar vanaf hengel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet ik daar op antwoordenNee, dat klopt, ben een liefhebber van last-minute. Vandaar.
De groetjes vanuit Enschede.
Gezellig eindelijk beginnen ze wakker te wordenWij gaan ook mee
Nee hoor, last-minute is vroeg genoeglama een keer doen..
Niet te vroeg toch ?
had het niet willen zeggenHou het wel in de gaten, maar aanmeldingen lopen nog niet storm.
Laat er eerst maar eens een aantal bijkomen, hoef ik de SP niet zo vaak aan te passen
Ja, ik ben lui
O.K.Hou het wel in de gaten, maar aanmeldingen lopen nog niet storm.
Laat er eerst maar eens een aantal bijkomen, hoef ik de SP niet zo vaak aan te passen
Ja, ik ben lui
Wat wil je weten er zijn onder andere topic,s over de vorige meeting en het is gewoon hartstikke gezellig dus gewoon meegaan en zorgen dat je bij de Tex bent 7 meiIk woon in hengelo. Kan Sjoske meer info geven over deze meeting. Zou voor mij de eerste keer zijn. gr. zx12r SF
Ik woon in hengelo. Kan Sjoske meer info geven over deze meeting. Zou voor mij de eerste keer zijn. gr. zx12r SF
Wat wil je weten er zijn onder andere topic,s over de vorige meeting en het is gewoon hartstikke gezellig dus gewoon meegaan en zorgen dat je bij de Tex bent 7 mei
Wat goed van je dat je het in een keer wist (met de motor)hoe gaan we eigenlijk? ja met de motor zover was ik al, maar als het een te grote groep is de groep splitsen?. Hoe is het vorig jaar gegaan?
Ga gewoon meeIk heb het gelezen en de foto's bekeken. Ik zet 7 mei in ieder geval in mijn agenda...
Hou jij je lijst maar bij
hoe gaan we eigenlijk? ja met de motor zover was ik al, maar als het een te grote groep is de groep splitsen?. Hoe is het vorig jaar gegaan?
Zeg, jij bent getrouwd, stuur die kerel van je maar in de rondte