Megameeting 2010 2e editie : verzamelpunt Gorinchem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de OP wat aangepast, mocht het morgen gewoon doorgaan :)

Laatst bewerkt:
full

Klik op onderstaande link voor meer info en onderbouwing ;)
SPutnick in "MF MegaMeeting 2010 2e editie: 29 augustus"

Ben jij een echte bikkel? check dan bovenstaande link!

Ja is zo... graag even laten weten wie de 12e komt, dan pas ik het aan op de bestaande lijst :Y

Nope, de 12e ben ik er niet...

Morgen wellicht wel, als het droog is als ik wakker word en ik mijn pak aan krijg... Dan ben ik gewoon om 09.00 uur in Gorinchem.

12de ben ik er ook bij.. morgen denk ik slaap ik nog... feestje was een beetje errug gezellig *O*

Gisteren wakkergeschud om vervolgens 's avonds te horen dat 't verzet is.

Maar ondergetekende sluit ook aan als echte bliek.

Louis

zijn er nog mensen onderweg van hier?
ik stap zo mischien nog wel op, vanaf 10 uur blijft het droog volgens buienradar.

Tis 'm nie geworden hier :N ben toch niet zo'n grote bikkel :X

full

...nog maar even in de kast dus :+

Laatst bewerkt:
Ik ben dus als enige geweest en heb heb dus ook bijna een half uur staan wachten bij de carpool!!! :(
Het was best te doen, wel een flinke bui op de heenweg, maar verder droog kunnen houden. Er was zo'n 50 man ongeveer.

Ik ben dus als enige geweest en heb heb dus ook bijna een half uur staan wachten bij de carpool!!! :(
Het was best te doen, wel een flinke bui op de heenweg, maar verder droog kunnen houden. Er was zo'n 50 man ongeveer.

Zag de foto's en het filmpje (gespot!) hier heeft het behoorlijk gestortregend vanochtend :X Wel gezellig gehad dus?

De 12e ga ik ook vrij houden voor de meeting. Laten we hopen op beter weer :Y

ik zal even kijken of ik de 12e vanuit gorinchem ga, ik wil dan opzig wel achterrijden. kom dan niet met de cb250, maar met het gsxf-je dan moet het wel lukken om alles bij te houden.

ik laat t nog wel weten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan