Megameeting 2010 2e editie : verzamelpunt Gorinchem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij hoogstwaarschijnlijk wel, tenzij mn zus haar verjaardag op zondag viert :D

Oh dacht dat dat 's middags was en dat je daarvoor meeging naar de meeting. Ach we zien het wel, hoop dat je erbij bent en we eindelijk een keer kunnen kennismaken _O-

Oh dacht dat dat 's middags was en dat je daarvoor meeging naar de meeting. Ach we zien het wel, hoop dat je erbij bent en we eindelijk een keer kunnen kennismaken _O-

Ja idd.. maar ik ben er sowieso bij.. en rij waarschijnlijk op eigen gelegenheid naar Geldrop. tenzij mn zus het op zondag houd, dan rij ik naar huis haha :+

En weer een kickje voor dit práchtige topic!
Wil rijdt er nog meer met ons mee? Bliekers wáár zijn jullie???!!!!
...Dordtenaren? Papendrechters? Mensen vanuit het zuiden?

*O* Iedereen is welkom *O*

Misschien even in de OP van de Bliekers vermelden? Vind het maar magertjes als je bekijkt hoe het gorkum topic leeft :/

Ik dacht al...waar blijven ze, maar dat lag natuurlijk aan je nieuwe fiets ;)

@ Wainski, Timmy-b1, TinusTussengas

Zal jullie ook even toevoegen aan de lijst van het mfmm topic als dat nog niet gebeurd is ;)

Laatst bewerkt:
Ik ben erbij, mits ik niet hoef te werken en het goed weer is!

Kom dan waarschijnlijk met partypooper, die staat al op de lijst!

Ter verduidelijking dat ik niet zeker wist of ik kan, maar zie nu net dat de kalender leeg is, dus nu gewoon ovb ivm weersomstandigheden.

Ter verduidelijking dat ik niet zeker wist of ik kan, maar zie nu net dat de kalender leeg is, dus nu gewoon ovb ivm weersomstandigheden.

Nou dan haal ik de ovb weg, het wordt namelijk vreselijk práchtig weer de 29e :Y

Laatst bewerkt:
Present, waarschijnlijk inclusief broer maar die moet ik nog ff "ompraten"
en waarschijnlijk nog een maatje van me wat mee gaat..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan